خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/24 03:18:15

اگر قصد خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ را دارید، به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ ویژه کارمندان


کامپیوتر گیمینگ

امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به بازی‌های آنلاین و کامپیوتری، ترجیح می‌دهند تا به جای خرید کنسول‌های بازی، اقدام به خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ نمایند. چرا که می‌توانند متناسب با بودجه و نیازهای خود، گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشند و تنها محدود به انتخاب از میان کنسول‌های بازی نخواهند بود. 

برای انتخاب یک کامپیوتر گیمینگ مناسب باید با ویژگی‌های فنی این سیستم‌ها آشنایی لازم را داشته باشید. در غیر این صورت نمی‌توانید خرید مناسبی را تجربه نمایید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های فنی کامپیوتر گیمینگ بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

کارت گرافیک(GPU)

کارت گرافیک را می‌توان یکی از مهمترین بخش‌های کامپیوتر گیمینگ دانست. زیرا در صورتی که کارت گرافیک شما قدرت پردازشی مناسبی داشته باشد، در اجرای بازی‌های کامپیوتری به مشکل برنخواهید خورد. در سیستم‌های گیمینگ تاثیر GPU به مراتب از CPU بیشتر است. به طوری که حتی در صورت نبود CPU قوی، با داشتن کارت گرافیک قدرتمند و مناسب می‌توان بازی‌های کامپیوتری را به صورت روان اجرا نمود. برای خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

البته در صورتی که بتوانید در کنار کارت گرافیک، CPU قدرتمندی را نیز تهیه نمایید، قطعا تجربه بهتری از بازی کردن خواهید داشت. دو شرکت معروف در زمینه تولید کارت گرافیک Nvidia و AMD می باشند. شما می‌توانید متناسب با بودجه و نیاز خود از میان کارت گرافیک‌های تولید شده توسط این شرکت‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

رم(RAM)

یکی دیگر از اجزای تاثیرگذار در کامپیوتر گیمینگ، رم می‌باشد. حداقل رم مورد نیاز برای سیستم‌های گیمینگ 8 گیگابایت می‌باشد. البته در صورتی که بتوانید کامپیوتر گیمینگی را خریداری نمایید که دارای 16 گیگابایت رم باشد، می‌توانید تجربه بهتری را به هنگام انجام بازی‌های کامپیوتری داشته باشید. برای خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

البته لازم به ذکر است که امروزه در برخی سیستم‌های گیمینگ پیشرفته از رم 32 و 64 گیگابایتی نیز استفاده می‌شود، که شما می‌توانید در صورت نیاز از آن‌ها نیز استفاده نمایید. به هنگام خرید کامپیوتر گیمینگ، علاوه بر ظرفیت رم، باید به فرکانس آن نیز توجه داشته باشید. 

به صورت کلی برای انجام بازی‌های کامپیوتری ظرفیت رم اهمیت بیشتری نسبت به فرکانس آن دارد. به عبارت دیگر، در صورتی که در هنگام انتخاب سیستم گیمینگ، با دو رم مختلف روبرو شدید که یکی ظرفیت بیشتر و دیگری فرکانس بالاتری داشت، بهتر است رم با ظرفیت بیشتر را انتخاب نمایید.

خنک کننده

در هنگام خرید کامپیوتر گیمینگ، حتما به سیستم خنک کننده آن توجه داشته باشید. زیرا در اثر فعالیت بخش‌های مختلف سیستم مانند پردازنده‌ها، گرما ایجاد می‌شود و در صورتی که سیستم خنک کننده مناسبی وجود نداشته باشد، عملکرد کلی کامپیوتر شما افت خواهد کرد. سیستم خنک کننده شما باید بتواند جریان هوا را به خوبی رد و بدل نماید تا دمای قطعات مختلف در سیستم شما کاهش پیدا کند. 

خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ از قسطی کلاب

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید و عرضه کامپیوتر گیمینگ نموده‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به msi، لنوو، اپل، Asus اشاره نمود. شما می‌توانید بهترین و باکیفیت ترین محصولات گیمینگ را از وب سایت قسطی کلاب خریداری نمایید. برای این کار کافی است به بخش کالای دیجیتال در وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب معتبرترین مرجع برای خرید نقدی و اقساطی انواع کالاها می‌باشد. برای خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ و اطلاع از شرایط فروش قسطی کامپیوتر گیمینگ می‌توانید به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي موبایل اپل

خرید اقساطي موبایل اپل
برند اپل محصولاتی منحصر به فرد و استثنایی دارد و در سال‌های اخیر موفقیت‌های پی در پی بسیاری را کسب کرده است. برای خرید...

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330
اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ideapad 330 از بخش لپ تاپ در...