خرید قسطی موتور برق

تاریخ انتشار:
1403/1/31 06:15:26

یکی از ابزارهای برقی مورد نیاز برای کارخانه‌ها، شرکت‌ها، کارگاه‌ها و حتی منازل مسکونی موتور برق می‌باشد. برای خرید قسطی موتور برق به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موتور برق


موتور برق چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید قسطی موتور برق جز مواردی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. این دستگاه از جمله دستگاه‌هایی است که موارد استفاده زیادی دارد. تمام دستگاه‌های برقی برای اینکه انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی و یا حرکتی تبدیل کنند به موتور برق نیاز دارند.

می‌توان گفت موتوربرق یک دستگاه برای تولید برق است. از کاربردهای این ابزار برقی استفاده از آن در لوازم خانگی برقی، فن‌ها، ساختمان، کارگاهی، امداد و نجات، بیمارستان‌ها، موقعیت‌های اضطراری، برق رسانی به پمپ‌های آب کشاورزی و وسایل نقلیه برقی را می‌توان نام برد. 

انواع موتور برق

موتور برق در سه نوع بنزینی، دیزلی و گازی وجود دارد. موتور برق بنزینی به وسیله بنزین یا اتانول که مخلوطی از بنزین است کار می‌کند. از نوع بنزینی به دلیل داشتن سوخت بنزین و تولید دی اکسید کربن باید در فضای باز استفاده شود. میزان گرمایی که از این نوع موتور خارج می‌شود زیاد است به همین دلیل باید بعد از هر 6 تا 12 ساعت کار، حتما به مدت 2 ساعت خنک شود. برای خرید اقساطی موتور برق به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

موتور برق دیزلی

سوخت این دستگاه هم مانند سوخت موتور برق بنزینی است. موتور دیزلی در مقایسه با بنزینی صدای بیشتر و همچنین مصرف برق کمتری دارد.

موتور برق گازی

 این دستگاه به دلیل استفاده از سوخت گاز آلودگی خیلی کمتری نسبت به بنزینی دارد. از مزایای نوع گازی: هزینه کم، طول عمر بالا و سرویس ونگهداری آسان است. اما استفاده از موتور برق گازی فقط در مکان‌هایی که گازکشی شده باشد امکان پذیر است. 

معرفی موتور برق رونیکس

موتور برق رونیکس انواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب به معرفی انواع آن می‌پردازیم. موتور برق مدل RH 4708: اگر به دنبال یک موتور برق با وزن سبک برای حمل و نقل باشید این مدل انتخاب مناسبی است. این موتور برق دارای توان برق کم، در حد 3/0 کیلو وات است. این دستگاه تک سیلندر و به وسیله یک استارت دستی روشن می‌شود. اگر نیاز به تولید برق با توان بالا ندارید این نوع موتور برق گزینه مناسبی است. مخزن سوخت این مدل موتور برق 4 لیتری و قابلیت کار تا 6 ساعت را دارد. برای خرید قسطی موتور برق به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

موتور برق مدل RH 4728

این نوع موتور برق رونیکس مناسب راه اندازی وسایل برقی سه فازی است که خروجی کمی دارند. این دستگاه دارای وزن کم در حدود 39 کیلو و حمل نقل آن راحت است. قدرت این موتور برق 2800 وات است. از این نوع موتور برق به دلیل داشتن برق سه فاز از آن در راه اندازی تجهیزات کارگاهی استفاده می‌شود. این مدل موتور برق رونیکس توان کار فشرده تا 8 ساعت را دارد. به دلیل استفاده این موتور برق در کارکردهای حرفه‌ای در ساخت آن یک فیوز ایمنی به کار رفته که این فیوز به صورت یک قطع کن سریع عمل می‌کند. برای خرید اقساطی موتور برق به وبسایت قسطی کلاب بیایید.

موتور برق مدلRH 4760 

این موتور برق دارای توان 6000 واتی است. از این دستگاه می‌توان به عنوان منبع اصلی برق در خانه‌هایی که هنوز به شبکه برق متصل نیستند استفاده کرد. دستگاه از طریق یک استارت الکتریکی روشن می‌شود. این نوع موتور برق با توجه به کارایی زیادی که دارد، دارای وزن مناسبی است. با توجه به کیفیتی که موتور برق رونیکس دارد خرید اقساطی این دستگاه برای افرادی که شرایط خرید نقدی را ندارند بسیار با صرفه است.

شرایط خرید قسطی موتور برق

جهت خرید قسطی انواع موتور برق، لوازم اداری و همچنین اطلاع از شرایط اقساطی محصولات بهتر است که به سایت www.ghesticlub.com مراجعه نمایید. در این سایت خرید اقساطی محصولات بدون پیش پرداخت است و مشتریان می‌توانند با دادن چک، و در اقساط 3 الی 12 ماه کالای مورد نظر خود را تهیه نمایند. محصولات خریداری شده در مدت 4 الی 5 روز کاری ارسال می‌شود. با خرید اقساطی موتور برق از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پیستوله برقی رونیکس

خرید قسطی پیستوله برقی رونیکس
یکی از ابزارهای مورد نیاز در هر کارگاه و تولیدی صنعتی بی‌شک پیستوله برقی است. برای خرید قسطی پیستوله برقی رونیکس به بخش ابزار برقی در...

خرید اقساطی ویدئو پروژکتور سونی

خرید اقساطی ویدئو پروژکتور سونی
در حال حاضر شرکت بزرگ ژاپنی سونی به عنوان مطرح ترین و وسیع ترین شرکت تولید کننده تجهیزات الکترونیکی بصورت یک شرکت خوشه ای چند ملیتی در حال فعالیت ...