خرید قسطی آبسردکن ایستکول

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:03:25

وجود آبسردکن در همه فضاهای کاری لازم و ضروری است. اگر تمایل به خرید اقساطی آبسردکن ایستکول دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی آبسرکن ایستکول

آبسردکن

پس از یک ورزش بسکتبال یا پیاده روی طولانی، نوشیدن آب سرد کمک فراوانی می‌کند. آبسردکن‌ها، دستگاه‌هایی هستند که از آنها برای داشتن آب سرد استفاده می‌شود، به خصوص در زمانی که دمای محیط بسیار گرم و طاقت فرسا است. با خرید اقساطی آبسرکن ایستکول خستگی را از تن بیرون کنید.

این دستگاه‌ها، آب بسیار خنکی را در کمتر از یک ساعت برای شما آماده می‌سازند. با خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن ایستکول همیشه شاداب باشید.
اهمیت این وسیله، به خصوص در محل‌های کار و فضاهایی که افراد زیادی در آن‌ها وجود دارد، بیشتر خود را نشان می‌دهد.

در محیط‌های بزرگ، استفاده از آبسردکن‌هایی که مخزنشان، بزرگتر است مناسب‌تر است، زیرا کمتر نیاز پیدا می‌کنید تا مخزن آن‌ها را پر کنید. قابلیت خرید اقساطی آبسردکن ایستکول در قسطی کلاب فراهم شده است. 

بیشتر مدل‌های آبسردکن دارای فیلتر هستند. فیلترها کمک می‌کنند تا آب سالمی را بنوشید. دقت کنید که بعضی از مدل‌های آبسردکن، سیستم مصرف انرژی دارد. در این سیستم‌ها، دمای آب، تغییر می‌کند و می‌توانید به صرفه‌جویی در انرژی بپردازید. 

نکاتی که قبل از خرید آبسردکن باید بدانید؟

قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن ایستکول در قسطی کلاب فراهم شده است. آبسردکن‌ها در چند مدل عرضه می‌شوند و به طور معمول، دو یا سه شیر دارند. یکی از این شیرها برای تولید آب سرد است. دیگری آب گرم را می‌سازد و شیر سوم آب را ولرم می‌کند. 

همانطور که مشخص است، آب خنک برای داشتن یک لیوان مناسب در گرمای تابستان به درد می‌خورد، از آب گرم برای درست کردن چای و نسکافه در زمانی که خستگی زیادی دارید، استفاده می‌کنید.

آبسردکن‌هایی که بابلر هستند، یعنی بطری دارند و بطری آن‌ها تعویض می‌شود. آبسردکن‌های آنی که مخزنی ندارند و آبسردکن‌های مخزن داری که مخزن آن‌ها از جنس استیل است. با خرید اقساطی آبسردکن ایستکول خنک بنوشید. 

آشنایی با کارخانه سازنده ایستکول 

دستگاه‌های فروخته شده این کارخانه دارای ۱۸ ماه گارانتی به همراه نصب رایگان است. این کارخانه بیشتر از ۳۰۰ نمایندگی در سرتاسر ایران دارد. این کارخانه موفق شده است تا به عنوان تنها تولید کننده آبسردکن دو منظوره با علامت استاندارد ایمنی در ایران، فعالیت کند.

بیشتر آبسردکن‌های این کارخانه از بدنه محکم ساخته شده‌اند و کیفیت بسیار مناسبی دارند. خیلی از مدل‌های آن، چند شیر به صورت پدالی دارند. یک نمایشگر ال ای دی برای خروجی آب در آن‌ها، در نظر گرفته شده است. این دستگاه‌ها دارای سیستم ایمنی کنترل دما و سیستم حفاظتی هستند.

آبسردکن‌های این کارخانه دارای فیلتر است. فیلتر سبب می‌شود تا دستگاه است از انتشار باکتری‌ها در آب جلوگیری نماید. از طرفی وجود توپک‌های مادون قرمز، در تنظیم آب همگن و پالایش شده توسط این دستگاه تاثیر مناسبی دارد. با خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن ایستکول طعم خنکی را حس کنید. 

خرید قسطی آبسردکن ایستکول 

برای خرید آبسردکن‌های ایستکول، می‌توانید به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید نقدی و یا اقساطی کالا بهره‌مند شوید. در خرید اقساطی می‌توانید از هر یک از دو روش خرید به وسیله بای چک و لیزینگ استفاده نمایید.

دقت داشته باشید که در خرید بای چک با کمتر از پرداخت یک چهارم از کل مبلغ کالا، می‌توانید نسبت به خرید، اقدام نمایید. فقط مراقب باشید اطلاعاتی که درباره چک می‌دهید، باید مطابق با اطلاعات صاحب دسته چک باشد. 

بعد از ثبت اطلاعات به شما کد پیگیری ارسال می‌شود و می‌توانید از آن، برای پیگیری سفارش خود استفاده نمایید. همین حالا نسبت به خرید اقساطی آبسردکن ایستکول اقدام فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی آشپزخانه

لوازم خانگی آشپزخانه
برای زندگی در یک منزل لوازم خانگی آشپزخانه جزو مهم ترین لوازم برای زندگی به حساب می آیند. در گذشته های دور که خیلی از لوازم آشپزخانه امروزی طراحی...

خرید پلوپز

خرید پلوپز
پلوپز به طور کلی یکی از پر کاربردترین لوازم خانگی به حساب می‌آید و به شما کمک می‌کند، در کوتاه‌ترین زمان پلو درست کنید. البته بعضی از افراد در ...