خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:08:10

برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی و موفق است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 


خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با چک


مشخصات تلویزیون اسنوا 

تلویزیون‌های برند اسنوا مطابق با تکنولوژی‌های روز و دانش تکنسین‌ها و مهندسان داخلی طراحی و تولید می‌گردد. برخورداری از زاویه دید گسترده و رزولوشن فوق العاده، تصاویر را با کیفیت بسیار بالا در معرض دید بیننده قرار می‌دهد. خرید قسطی تلویزیون اسنوا با چک زمینه مناسب برای تهیه و استفاده از این محصول باکیفیت تولید داخل را فراهم می‌آورد. همچنین، تلویزیون‌های هوشمند اسنوا ضمن مجهز شدن به سیستم عامل اندروید، امکان پشتیبانی از تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی را برای کاربر محقق می‌سازند. 

برخورداری از تنوع بالا، یکی از ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون اسنوا با چک محسوب می‌شود. شرکت اسنوا تلویزیون‌های خود را در ابعاد 32 الی 75 اینچ تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌نماید. LED اسنوا متناسب با نوع و مدل، تصاویر را با کیفیت Full HD/Ultra HD/4K به بیننده ارائه می‌کنند. مجهز شدن تلویزیون اسنوا به پنل IPS، در افزایش رزولوشن و کیفیت تصاویر دستگاه، نقش بسزایی ایفا می‌نماید. استفاده از فناوری HDR10 در ساختار تلویزیون، رنگ‌ها را با تمام جزئیات و به صورت واقعی، زنده و طبیعی به تصویر می‌کشد.

مجهز شدن به سیستم صوتی قوی و قدرتمند را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون اسنوا با چک قلمداد نمود. پشتیبانی از سیستم صوتی Dolby Digital، صدا را با وضوح بالا، به صورت یکنواخت و پر حجم در فضا طنین انداز می‌کند. همچنین، بهره مندی دستگاه از سیستم Surround، موجب تولید صدایی باکیفیت و شفاف و شگفت انگیز می‌شود. در ضمن، قابلیت Viewing Angle امکان لمس واقعی تصاویر را با گسترده‌ای از رنگ‌های تاریک، سرد و گرم فراهم می‌آورد. 

سایر ویژگی‌های تلویزیون برند Snowa

ویژگی Aspect Ratio و ماشین زمان یا Time Shift، از دیگر مشخصات فروش قسطی تلویزیون برند اسنوا تلقی می گردد. قابلیت aspect ratio، با کنار هم قرار دادن رنگ‌های رقیق و غلیظ، کنتراست فوق العاده زیبا و دیدنی را در چشم بیننده متجلی می‌سازد. این ویژگی زیبایی و جذابیت تصاویر دریافتی را دو چندان می‌کند. قابلیت ماشین زمان را می‌توان از امکانات فوق العاده تلویزیون‌های اسنوا برشمرد. با استفاده از این قابلیت می‌توان برنامه مورد علاقه خود را ضبط کرده و در زمان مناسب نسبت به تماشای آن اقدام کرد.

شرکت اسنوا در ساختار دستگاه‌های خود از پورت‌های ارتباطی متنوع و کاربردی مانند HDMI/USB و کامپوزیت بهره برده است. وجود این پورت‌های ارتباطی، قابلیت اتصال انواع وسایل و تجهیزات الکترونیکی را به تلویزیون امکان پذیر ساخته است. علاوه بر این، پورت مخصوص USB، زمینه مناسب برای انتقال انواع فایل‌ها و فرمت‌های صوتی و تصویری به تلویزیون را فراهم نموده است.

در ضمن مجهز شدن تلویزیون LED اسنوا به گیرنده دیجیتال داخلی (DVBT2)، امکان دسترسی و دریافت شبکه‌های داخلی را برای کاربران میسر ساخته است. طراحی frameless یا بدون قاب تلویزیون، جذابیت و زیبایی خارق العاده‌ای برای دستگاه به ارمغان آورده است.

امکان ضبط برنامه‌ها بر روی حافظه جانبی (PVR)، بهره مندی از راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، پشتیبانی از تلتکست، امکان اتصال به دیوار، قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های HD و امکان جستجوی خودکار کانال‌ها، سایر مشخصات خرید قسطی تلویزیون اسنوا با چک را در بر می‌گیرد. 

 نحوه خرید قسطی تلویزیون اسنوا با چک

طرح خرید اقساطی تلویزیون برند اسنوا توسط فروشگاه آنلاین قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. در این طرح انواع تلویزیون‌های اسنوا با قیمت مناسب به متقاضیان ارائه می‌گردد. خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط و شرایط این طرح به سایت Ghesticlub.com مراجعه کنند. همچنین، در این فروشگاه امکان خرید نقدی لوازم خانگی برای خریداران فراهم شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون الجی 55

خرید اقساطی تلویزیون الجی 55
کمپانی ال جی یکی از بارزترین برندهای جهانی است. برای خرید اقساطی تلویزیون الجی 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

کیفیت لوازم خانگی دوو

کیفیت لوازم خانگی دوو
لوازم خانگی دوو یکی از معروف ترین مارک های لوازم خانگی در کشور کره می باشد. برای خرید با کیفیت لوازم خانگی دوو به صورت اقساطی به بخش لوازم خانگی...