خرید قسطی گوشی a73

تاریخ انتشار:
1403/2/19 08:52:14

گوشی گلکسی A73 سامسونگ یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a73 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a73


بررسی َa73 سامسونگ

a73 سامسونگ، یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت سامسونگ به شمار می‌رود. مدت‌ها است که سری A سامسونگ، بسیار محبوب واقع شده و افراد بسیاری نسبت به خرید آنها اقدام می‌کنند. a73، یکی از محصولات با کیفیت و بالارده این سری می‌باشد. به همین منظور، در صورتی که قصد خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ را دارید، در ادامه مطلب با بررسی مشخصات فنی آن و همچنین معرفی نحوه خرید موبایل قسطی همراه باشید.

اگر علاقه مند به خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ هستید، خوب است بدانید که این محصول در اسفند ماه 1400 به شکل رسمی وارد بازار شد. از این رو، محصول نسبتا جدیدی به شمار رفته که مطمئنا می‌تواند در آینده، فروش بسیار خوبی را تجربه کند. 

صفحه نمایش و طراحی

پیش از خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ، خوب است نگاهی به مشخصات صفحه نمایش و طراحی به کار رفته در آن بیندازید. بدون شک می‌توان گفت شرکت سامسونگ، از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار در محصولات خود استفاده می‌کند. نمایشگر به کار رفته در این محصول از نوع Super AMOLED Plus / لمس خازنی می‌باشد. این نوع نمایشگر، بدون شک از کیفیت باورنکردنی برخوردار بوده و می‌تواند کاملا شما را راضی کند.

ابعاد این نمایشگر 6.7 اینچ بوده و همچنین دارای رزولوشن 2400×1080 پیکسل و با 16 میلیون رنگ می‌باشد. نرخ بروزرسانی این نمایشگر 120 هرتزی بوده و همچنین با فناوری محافظ گوریلا گلس 5 پوشیده شده است. شاید تنها نقطه ضعف آن را بتوان تراکم پیکسلی آن دانست. جایی که دارای 393 پیکسل به ازای هر اینچ می‌باشد.

در خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ، پس از صفحه نمایش، نوبت به طراحی می‌رسد. طراحی این سری تقریبا شبیه به نسخه‌های پیشین بوده و نوآوری تازه‌ای دیده نمی‌شود. ابعاد آن 163.7 × 76.1 × 7.6 میلی متر طراحی شده و دارای 181 گرم وزن می‌باشد. می‌توان گفت در این بازه قیمتی، با یک گوشی موبایل خوش دست و نسبتا سبک رو به هستیم.

مشخصات داخلی

در خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ، پس از صفحه نمایش و طراحی، نوبت به مشخصات داخلی می‌رسد. ابتدا به سراغ پردازنده می‌رویم. قلب تپنده این گوشی، پردازنده Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 nm) بوده که ساخت شرکت کوالکام می‌باشد. تولیدات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشد. این پردازنده، از هوش مصنوعی جدیدتری بهره مند شده که همین موضوع، می‌تواند در پردازش تصویر و فیلمبرداری نیز مفید باشد. همچنین، شما می‌توانید با این پردازنده قدرتمند، انواع بازی‌های مختلف را نیز برروی گوشی موبایل خود تجربه کنید.

در کنار این پردازنده، از یک پردازنده گرافیکی Adreno 642L استفاده شده است. این پردازنده گرافیکی نیز در محصولات متنوعی استفاده شده و به نوعی می‌توان گفت در امور گرافیکی می‌تواند به خوبی انتطارات شما را برآورده کند.

در آخر، گفتنی است که در این محصول از یک دوربین 4 گانه به صورت 108 مگاپیکسل دوربین اصلی + 12 مگاپیکسل الترا واید + 5 مگاپیکسل ماکرو + 5 مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق می‌باشد. دوربین سلفی به کار رفته در آن نیز یک لنز 32 مگاپیکسلی بوده که تصاویر خارق العاده‌ای را به ثبت می‌رساند. همچنین، دوربین 5000 میلی آمپری این گوشی، دارای یک شارژر 25 واتی بوده که از سرعت نسبتا قابل قبولی بهره مند است.

خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ، با بهترین شرایط

در انتها، شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ، به مجموعه قسطی کلاب مراجعه کنید. در این مجموعه، شما می‌توانید علاوه بر خرید اقساطی، به صورت نقدی نیز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. قسطی کلاب، مجموعه‌ای معتبر برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال می‌باشد. در این مرکز، فروش قسطی، به بهترین شرایط و تسهیلات انجام می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بی سیم هوآوی

خرید قسطی هدفون بی سیم هوآوی
برند هوآوی یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات دیجیتالی بسیار زیبا و مدرنی دارد. برای خرید اقساطی هدفون بی سیم هوآوی به بخش ...

خرید اقساطی گوشی 11T PRO

خرید اقساطی گوشی 11T PRO
برند شیائومی دارای محصولات متنوع و کاربردی است. برای خرید اقساطی گوشی 11T PRO به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...