خرید قسطی گوشی a53 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:42:25

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی a53 با چک هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطی گوشی a53 با چک


آشنایی با مشخصات گوشی A53 

با توجه به تورمی که این روزها بر روی قیمت‌های ارز و دلار شاهد هستیم، خرید نقدی گوشی‌های همراه کمی برای اقشار مختلف جامعه سخت شده است. اما آیا می‌دانستید در همین بازار پر نوسان می‌توانید به راحتی خرید قسطی گوشی را تجربه کنید؟ با ما تا انتهای متن همراه باشید تا ضمن معرفی شرایط خرید اقساطی شما را با مشخصات گوشی پرطرفدار A53 سامسونگ نیز آشنا کنیم. 

یکی از پرچمداران لیست فروش محصولات سامسونگ که تقاضای خرید اقساطی آن نیز بالا می‌باشد، گوشی A53 است. این گوشی خوش دست و کارآمد در تاریخ 24 مارس 2022 به بازار جهانی عرضه شد. قابلیت‌های فوق العاده این گوشی باعث شد که تقاضای برای خرید این کالای دیجیتالی بسیار چشمگیر باشد. سامسونگ در لیست گوشی‌هایی که تولید می‌کند همواره توجه ویژه‌ای به علایق مصرف کنندگانش دارد. به همین جهت جز پرفروش‌ترین برندهای موجود در گوشی‌های همراه در دنیا می‌باشد. اما دلیل محبوبیت و تقاضای بالای خرید قسطی گوشی a53 چیست؟ 

چرا باید به فکر خرید اقساطی گوشی a53 باشیم؟

مهمترین عاملی که در جذب مخاطبان سامسونگ زمان خرید قسطی گوشی a53 به چشم می‌آید، جذابیت در رنگ‌های پاستلی این مدل از گوشی‌های سامسونگ می‌باشد. علاوه بر این کانفیگ داخلی این گوشی هوشمند نیز چیزی از رقیبان هم نام و غیر هم نام خود کم ندارد. به همین جهت با توجه به قیمت مناسبی که به فروش می‌رسد، جایگاهی خوبی در لیست گوشی‌های موجود در بازار به خود اختصاص داده است. از جمله خصوصیاتی که در زمان خرید اقساطی گوشی a53 با آن روبرو می‌شوید عبارتند از:

ابعاد این کالای دیجیتال چیزی حدود 159.6 در 74.8 در 8.1 میلی‌ متر با وزنی معادل 189 گرم می‌باشد. جنس قاب پشتی گوشی از پلاستیک مقاوم، فشرده و باکیفیت است و بدنه جلویی آن نیز از جنس شیشه گوریلا گلس 5 می‌باشد. در قسمت تراشه به کار رفته در قطعات داخلی گوشی A53  شاهد تراشه Samsung Exynos 1280 با فرآیند ساخت 5 نانومتر هستیم. همچنین این گوشی دارای 2 هسته 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته 2.0 گیگاهرتز است که سرعت قابل قبولی را برای کسانی که علاقه به بازی دارند فراهم می‌نماید. همچنین  با پردازنده گرافیکی Mali-G68 جای هیچ شکی را برای خرید باقی نمی‌گذارد. 

جدول مشخصات A53

اگر زمان خرید قسطی گوشی a53 بخواهید به مشخصات دوربین این گوشی نیز توجه کنید مطمئنا سریعا اقدام به خرید این مدل گوشی از سامسونگ می‌نمایید. دوربین اصلی این گوشی دارای لنز 64 مگاپیکسلی می‌باشد که می‌تواند بهترین تصاویر را با بالاترین کیفیت برایتان ثبت نماید. همچنین دارای سنسورهای لرزشگیر است که می‌تواند به ثبت بهتر تصاویر و فیلم‌های شما کمک شایانی نماید. با توجه به کیفیت دوربین این گوشی مطمئنا می‌توانید حدس بزنید که فیلم برداری 4k با این گوشی چه لذتی خواهد داشت. علاوه بر این شما با خرید اقساطی گوشی a53 می‌توانید از دوربین جلو 32 مگاپیکسلی این گوشی نیز نهایت لذت را ببرید.

شرایط خرید قسطی گوشی گلکسی a53 چیست؟

مشخصاتی که ذکر شد تنها گوشه از امکاناتی است که شما با خرید قسطی گوشي a53 می‌توانید از آن لذت ببرید. اگر به دنبال یک گوشی حرفه‌ای هستید، اما بودجه کافی برای خرید آن را ندارید، نگران نباشید. ما در مجموعه قسطی کلاب با فروش اقساطی انواع گوشی‌های هوشمند شما را به راحتی به خواسته‌هایتان می‌رسانیم. کافی است یکی از شرایط خرید اقساطی گوشی A53 را انتخاب کرده و در کمترین بازه زمانی گوشی مورد نظرتان را در دستانتان ببینید. ما در کنار شما هستیم تا لبخند رضایت استفاده از تکنولوژی را بر روی لب‌هایتان ببینیم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال ....

خرید قسطی لپ تاپ لنوو از قسطی کلاب

خرید قسطی لپ تاپ لنوو از قسطی کلاب
شما به سادگی خرید قسطی لپ تاپ لنوو از قسطی کلاب انجام دهید، کافیه به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و از...