خرید اقساطی گوشی a34 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 21:56:03

یکی از گوشی‌های میانرده سامسونگ با قیمتی عالی مدل a34 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a34 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a34 با چک


گوشی a34 سامسونگ

گوشی a34 سامسونگ به عنوان یک کالای دیجیتال، از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند است که از آپشن‌های ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. این نوع گوشی، جز گوشی‌های پرفروش از برند معتبر و جهانی سامسونگ است. شایان ذکر است، خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ، همواره در مقایسه با خرید نقدی، صرفه اقتصادی برای خریدار خواهد داشت. با ما همراه باشید تا با گوشی سامسونگ مدل a34 بیشتر آشنا شویم. 

معرفی گوشی a34 سامسونگ

همان طور که اشاره شده است، با خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ صاحب یکی از برترین گوشی‌های هوشمند از نظر عملکرد مثبت و تکنولوژی بالا خواهید شد. گوشی‌های a34 سامسونگ دارای مشخصات ویژه و منحصر به فردی هستند که به آن‌ها اشاره خواهد شد.

گوشی a34 سامسونگ به عنوان یک کالای دیجیتال، صفحه نمایشی با کیفیت رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (TFT) و اندازه 6.6 اینچی دارد. در ساخت صفحه نمایش این سری از گوشی‌های سامسونگ از تکنولوژی super amoled استفاده شده است. دوربین عکاسی این نوع گوشی‌ها مجهز به سنسورهای سه گانه 48 مگاپیکسل است که عکس برداری از طریق آن، با کیفیت بالا ارائه می‌شود. همچنین سنسورهای تشخیص نور، باعث سهولت عکاسی در نور شب و نور روز می‌شود. دوربین فیلم برداری این نوع گوشی نیز دارای رزولوشن 2160 × 2840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a34 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری گوشی‌های سری a34، ظرفیت 5000 میلی آمپر دارد و با توان 25 وات، قابلیت شارژ سریع گوشی را ارائه می‌دهد. شایان ذکر است، در ساخت باتری این گوشی‌ها از فناوری "لیتیوم یونی" بهره گرفته شده است. کارت حافظه 128 گیگا‌بایت و رم 6 گیگابایت، دو سیم کارتِ بودن، داشتن حسگر اثر انگشت اپتیکال (قفل گشایی سریع گوشی) از دیگر مشخصات گوشی‌های سامسونگ a34 است. برای خرید اقساطی گوشی a34 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دلایل ویژه برای انتخاب گوشی a34 سامسونگ

برند سامسونگ یکی از شناخته‌ترین و در عین حال برترین کمپانی‌ها در زمینه تولید انواع کالای دیجیتال می‌باشد. با خرید از تولیدات این برند، بدون شک از کیفیت آن‌ها اطمینان خواهید داشت. اما دلایل ویژه برای خرید گوشی a34 سامسونگ به شرح زیر است: 

• گوشی‌های a34 جز گوشی‌های میان رده محسوب می‌شود با این حال از امکانات کامل و فناوری‌های نوین در ساخت آن استفاده شده است. میان رده بودن این گوشی‌ها، باعث شده قیمت آن‌ها بسیار به صرفه و اقتصادی باشد. با خرید قسطی گوشی a34 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

•سیستم سخت افزاری گوشی‌های a34 بسیار پرقدرت بوده که کاربری آن را بسیار با‌سهولت می‌کند. داشتن طراحی کاربر پسند از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها است که باعث پرفروش شدن آن‌ها شده است. سیستم عامل اندروید 13، موجب شده انواع نرم‌افزار‌ها با سرعت بیشتری در گوشی‌های a34 اجرا و پشتیبانی گردند. همچنین این گوشی‌ها، دارای استاندارد Ip67 بوده که ضد‌‌آب بودن آن‌ها را تا عمق 1 متری آب تضمین می‌کند. 

سخن پایانی

" فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب" از جمله برترین آنلاین‌شاپ‌ها بوده که در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. شایان ذکر است، این مرکز فروش آنلاین، عرضه انواع لوازم خانگی، اداری، تجهیزات مربوط به وسایل نقلیه را نیز در دستور کار خود دارد. برای خرید اقساطی گوشی a34، قسطی کلاب بهترین گزینه است.

قسطی کلاب، همواره با در نظر گیری شرایط اقتصادی، فروش منحصر به فردی را در محصولات خود ارائه می‌دهد. این مجموعه با شروع فعالیت خود از سال 1396، در تلاش است، فروش قسطی با شرایط بسیار ایده‌آل و ویژه را برای خریداران گرامی در نظر داشته باشد. لینک "شرایط خرید اقساطی در قسطی کلاب" اطلاعات کامل و جامعی را به شما در این زمینه ارائه خواهد داد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 11

خرید اقساطی گوشی آیفون 11
برند اپل یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های دنیا است که محصولات لوکس و با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 11 به بخش...

خرید قسطی تبلت سامسونگ در تهران

خرید قسطی تبلت سامسونگ در تهران
تبلت‌های سامسونگ دارای کیفیت و تنوع بسیار بالایی هستند. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...