خرید اقساطی گوشی a31

تاریخ انتشار:
1403/2/21 04:35:58

برای خرید اقساطی گوشی a31 می‌توانید از سایت قسطی کلاب وام خرید اقساطی دریافت کنید. تنها کافی است به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a31

نگاه کلی به گوشی a31 

امروزه یکی دیگر از ملزومات لازم جهت زندگی آسان وجود تلفن همراه می‌باشد که در حال حاضر هر فردی دارای یک گوشی همراه است. با پیشرفت علم و فناوری گوشی‌های همراه نیز، پیشرفت نموده و با توجه به علم روز بروز رسانی شده است. 

یکی از برندهای معروف و پر طرفدار در زمینه تلفن همراه؛ شرکت سامسونگ می‌باشد که با داشتن سابقه بیش از یک قرن در تولید کالای دیجیتال یکی از پرآوازه‌ترین برندها در این عرصه است. اغلب مردم جهان، طرفدار برند سامسونگ می‌باشند.

برند سامسونگ علاوه بر ساخت با کیفیت محصولات خود از لحاظ ظاهری نیز طراحی بسیار زیبا و عامه پسندی دارد. یکی از مدل‌های پرطرفدار این شرکت، گوشی a31 می‌باشد که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. در ادامه مطالب، با روش خرید قسطی گوشی a31 نیز آشنا خواهید شد.

گوشی a31 با وجود قابلیت‌های فراوان جایگاه ویژه‌ای در میان طرفداران خود دارد. گوشی a31 بروز شده گوشی مدل a30 است که نسبت به نمونه قبلی خود از امکانات بیشتری برخوردار می‌باشد. در ساخت نمایشگر گوشی a31 از تاچ استایل استفاده شده که به این معنی است که صفحه نمایشگر تا قسمت پایین کناره گوشی کشیده شده است و صفحه نمایش بزرگتر می‌باشد.

در ساخت این مدل از گوشی از باتری لیتیومی با قدرت بالا استفاده شده است، همچنین با استفاده از طراحی 4 دوربین علاوه بر بالا بردن کیفیت فیلم و تصویر برداری زیبا، جلوه خاصی نیز  به طراحی ظاهری گوشی داده است. 

دوربین‌ها به صورت مربع در کنار یکدیگر قرار داده شده است؛ همین امر سبب خاص بودن نوع طراحی ظاهری این گوشی می‌‎باشد. به طور کل، گوشی a31 کلیه امکانات لازم را برخوردار بوده و در میان رقبای هم سطح خود نیز پرچمدار است. با وجود حافظه داخلی بالا ( 128 گیگابایت ) و دارا بودن دو نسخه رم  4 و 8 گیگابایتی میزان طرفداران خود را افزایش داده است. 

حال برای داشتن این نوع از گوشی زیبا و با کیفیت، لازم نیست از پس انداز خود جهت خرید نقدی استفاده کنید، سایت قسطی کلاب این امکان را فراهم ساخته است تا با خرید اقساطی گوشی a31 به راحتی صاحب این گوشی جذاب شوید.

رنگبندی های  گوشی a31 

• رنگ قرمز

• رنگ آبی

• رنگ  مشکی

• رنگ سفید 

پردازشی به گوشی a31

سیستم عامل اندروید

باطری لیتیومی پلیمری

دارای 4 دوربین

حافظه داخلی 128 گیگابایت

صفحه نمایشگر لمسی

به کارگیری 16 میلیون رنگ در ساخت

قابلیت استفاده 2 سیمکارت  

ابعاد 6 .8×73.1×159.3

وزن گوشی 185 گرم

نوع جنس بدنه، پلی کربنات

دارای حسگر اثر انگشت

دارای حسگر تشخیص چهره

اندازه دوربین های به کار رفته برحسب ( مگا پیکسل ) 48.8.5 و سلفی 20

لوازم موجود در جعبه هنگام خرید قسطی گوشی a31 به صورت زیر می‌باشد: 

دفترچه راهنما، هندزفری، محافظ ژله‌ای گوشی، آداپتور شارژر به همراه کابل؛ همچنین شرکت سامسونگ با ساخت جعبه محکم و مقاوم خیال شما را از بابت ندیدن آسیب به گوشی همراه در هنگام حمل و نقل راحت نموده است. 

نحوه خرید قسطی  گوشی a31 

حال با توجه به نقدینگی کم و شرایط اقتصادی نامساعد، به صرفه‌ترین روش جهت خرید اقساطی گوشی a31، روشی است که، سایت معتبر قسطی کلاب،  به کار برده است. 

سایت قسطی کلاب با در نظر داشتن شرایط مشتری و دریافت سود پایین پرطرفدار بوده و با امکان فروش قسطی a31، این امکان را به مشتریان خود داده است که با خیال آسوده از سایت قسطی کلاب، خرید نمایند. با توجه به اطلاعات ارائه شده از خرید قسطی گوشی a31، امید بر آن داریم، خرید مطلوبی از سایت قسطی کلاب داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند ایسوس قسطی

 ساعت هوشمند ایسوس قسطی
فروش ساعت هوشمند ایسوس قسطی با توجه به استقبال از خرید این وسیله ی هوشمند و کاربردی، در سایت قسطی کلاب انجام می شود. از مهمترین ویژگی های ساعت...

خرید نقدی ps4

خرید نقدی ps4
کنسول های بازی تنوع بسیاری دارند، ولی معروف ترین کنسول بازی ps4 شناخته شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی...