خرید لپ تاپ اچ پي

تاریخ انتشار:
1403/2/31 17:05:28

لپ تاپ اچ پي با قیمتی عالی و کیفیتی استثنایی در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد و شما برای خرید اقساطی لپ تاپ اچ پي کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید و از تخفیفات عالی سایت بهره ببرید.


خرید لپ تاپ اچ پي

لپتاپ اچ پي

شرکت آمریکایی hp سابقه تولید انواع لپتاپ در دنیا را دارد و در این مدت، توانسته است تا نظر مطلوب مشتریان جهانی را به سمت خود جذب نماید. محصولات این شرکت دارای قیمت مناسب و قابلیت اطمینان بالایی می‌باشند.

اين مزایا سبب شده است تا کمپانی‌های ديگر به رقابت با این شرکت بپردازند. اگر چه، محصولات اچ‌ پي بسیار متنوع است، ولی همگی یک روند مشترک در طراحی را دنبال می‌کنند. 

اين شرکت، استراتژی تولید انبوه را پیش رو گرفته و همین عامل، سبب شده است تا از محصولات با کیفیت فوق‌العاده برخوردار نباشد، در عوض، این محصولات، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ اچ پي در قسطی کلاب فراهم شده است.

از جمله مهم‌ترین خصوصیات لپتاپ‌های اچ‌ پی، داشتن سیستم خنک کننده است که در صورت کارکرد بلند مدت به قطعات آن آسیبی نمی‌رسد. در مدل‌های گران‌ قیمت از کیبورد و تاچ با کیفیت بالا استفاده شده است. 

اچ‌ پی، انواع پورت‌ها را در بدنه خود تعبیه کرده است. از نظر سخت افزاری نیز همانند سایر تولیدکنندگان از پردازنده‌های شرکت‌های AMD و اینتل استفاده می‌کند.

از جمله لپتاپ‌های hp دستگاه‌های سری اومن می‌باشد که بهترین لپتاپ‌های گیمینگ هستند. سرعت و کیفیت آن‌ها بسیار مناسب است. این لپتاپ‌ها، به طور معمول در دو نسخه 15 و 17 اینچی تولید می‌شوند.

سیستم خنک کننده این مدل‌ها سبب می‌شود تا در پردازنده‌های قدرتمندشان، شاهد یک کاهش دمای مطلوب باشیم. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از لپتاپ های سری اومن بپردازیم. با خرید اقساطی لپ تاپ اچ پي در بازی با رقبا پیروز شوید!

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل OMEN 15t DC100-O

این محصول 2.3 کیلوگرمی دارای یک پردازنده قدرتمند Corei7 شرکت اینتل می‌باشد. مدل پردازنده 8750H است و با فرکانسی در محدوده 2.2 گیگابایت کار می‌کند. هم‌چنین، دارای 9 مگابایت حافظه کش است. 

علاوه این، دارای یک رم قدرتمند 32 گیگابایتی است و نوع حافظه آن از نوع DDR4 می‌باشد. نوع حافظه داخلی از نوع هیبریدی است و ظرفیت آن در حدود یک ترابایت است. 

اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ است. نوع این صفحه IPS LED-backlit LCD است. دقت صفحه نمایش 1080*1920 پیکسل است و قادر است تا با کیفیت Full HD تصاویر را به نمایش بگذارد. این صفحه نمایش، دارای فریمی باریک با خاصیت ضد بازتابش نور است. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ اچ پي یک انتخاب کامل داشته باشید!

این لپتاپ، دارای کارت شبکه، وای‌فای، بلوتوث، مینی دیسپلی پورت، پورت اترنت، پورت Lan، پورت HDMI، پورت USB و پورت تاندربولت است. با خرید اقساطی لپ تاپ اچ پي همیشه متصل بمانید!

از نظر طبقه بندی، این لپتاپ از جمله لپتاپ‌های دارای کاربری مالتی مدیا و مخصوص بازی است. این وسیله از یک باتری چهار سلولی تشکیل شده است که تا 5 ساعت شارژدهی را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

این باتری لیتیومی یونی ظرفیت 66 وات ساعتی دارد. همچنین این دستگاه از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می‌کند می‌باشد و  از یک خنک‌کننده نسل جدید اینتل بهره‌مند است.

همراه با این وسیله، از یک شارژر، یک دفترچه راهنما و یک کابل بهره مند خواهید شد. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ اچ پي سرعت، دقت و عملکرد را تجربه کنید!

خرید لپتاپ اچ پي

در صورتی که مایل به تهیه لپتاپ اچ پي هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرماييد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ تاپ اچ پي از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s24 ultra چکی

خرید قسطی گوشی s24 ultra چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

فروش اقساطی آیفون s6

فروش اقساطی آیفون s6
امروزه گوشی های هوشمند جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند بسیاری از افراد در طول روز برای انجام بسیاری از کارها از گوشی های هوشمند استفاده می کنند...