خرید نقدی اسپیکر

تاریخ انتشار:
1403/2/14 14:25:12

اسپیکرها انواع و اقسام متنوعی دارند که انتخاب آن‌ها بستگی به نوع نیاز و سلیقه شما دارد. برای خرید اقساطی اسپیکر به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی اسپیکر

انواع اسپیکر           

اسپیکر همان بلندگو است و مدل‌های متنوعی دارد. برای مثال، مدل بی‌سیم و بلوتوث یکی از پرطرفدارترین این مدل‌ها می‌باشد. در مدل‌های بی‌سیم یک باتری قابل شارژ وجود دارد که می‌تواند ظرفیت‌های متنوعی داشته باشد. 

اندازه و وزن یک اسپیکر می‌تواند در شارژدهی و مقاومت باتری آن تاثیر گذارد. برخی از اسپیکرهای بلوتوثی توسط پاور بانک توانایی شارژدهی دارند. توجه كنید كه اگر چراغ قوه‌های اسپیکر خود را روشن نگه دارید، خیلی زود باتری تمام می‌کنند. 

در اسپیکرهای بلوتوثی، از راه بلوتوث به دستگاه‌های مختلفی متصل می‌شوید و می‌توانید موسیقی پخش نمایید. برخی از اسپیکرها نیز از کارت حافظه و یا فلش مموری استفاده می‌کنند که به آن‌ها فلش‌خور می‌گویند. برخی دیگر نیز دارای کابل ورودی هستند. با خرید نقدی یا اقساطی اسپیکر مدرن زندگی کنید!

کاربردهای اسپیکر

اسپیکرهای پرتابل یا حمل شونده نیز بسیار مورد توجه هستند. همانطور که از اسمشان پیدا است در مسافرت نیز می‌توانید آ‌نها را به همراه داشته باشید و این به علت باتری قابل شارژ آنها است. 

به دو روش اصلی، قابل اتصال به گوشی موبایل و دستگاه پخش کننده شما هستند. یکی از این روش‌ها بلوتوث است و دیگری از طریق کابل اگزیلاری می‌باشد.

در بعضی از اسپیکرهای پرتابل، ویژگی‌هایی مانند پاسخگویی به تماس تلفنی، ضد آب بودن، نمایش نور، استفاده به عنوان پاور بانک و موارد دیگر را داریم. خرید اقساطی اسپیکر را از قسطی کلاب انجام دهید.

اسپیکرهای پایدار به طور معمول بین ۲ تا ۴ اسپیکر هستند و یک باند مرکزی یا سنترال نیز دارا می‌باشند. این اسپیکرهای دسکتاپ برای کامپیوتر و لپ‌تاپ مناسب‌اند و اندازه‌ای کوچک دارند. با سیم و برق کار می‌کنند. البته نوع بلوتوثی آنها هم یافت می‌شود. 

ویژگی‌های اسپیکر خوب

اسپیکرهای جدید، دستیار صوتی نامیده می‌شوند و توانایی شخیص دادن صدا را دارند، همچنین این قابلیت‌ شامل پخش موسیقی و یا روشن کردن بعضی لوازم و یا زیاد کردن صدای اسپیکر است.

اسپیكر کارکیت به طور اختصاصی برای ماشین طراحی است و توانایی این را به شما می‌دهد تا تماس‌های صوتی و موسیقی ماشین خود را تغییر دهید. جالب است بدانید که این اسپیکر با کمک فندکی ماشین انرژی خود را به دست می‌آورد و یک بلندگوی مدرن نیز دارد. با خرید نقدی یا اقساطی اسپیکر حسی تازه را تجربه نمایید.

به یاد داشته باشید که دو عامل قدرت صدا و دوام باتری از مهمترین عوامل انتخاب در خرید اسپیکر می‌باشد و هر دو با سایز دستگاه رابطه مستقیم دارند. اگر یک اسپیکر با قدرت صدای بالا می‌خواهید باید دور سبکی و قابل حمل بودن را خط بکشید.

اسپیکرهای سیمی هم به جز تعداد کمی از کانال‌های صوتی و داشتن ساب ووفر و ریموت کنترل ویژگی خاص دیگری ندارند و تا زمانی که قدرت و جوابدهی فرکانسی آنها شما را ارضا نکند، نباید برای خرید آنها اقدامی انجام دهید.

در اسپیکرهای بی‌سیم ویژگی‌های بسیار متعددی چون داشتن رادیو اف ام، توانایی پخش از روی حافظه‌های جانبی، داشتن ورودی aux و موارد دیگر می‌تواند بسیار جذاب باشد.

در ضمن وجود فناوری بلوتوث ۵ نیز امکان ارتباطی بی‌نظیر بین اسپیکر و گوشی را برقرار می‌سازد. قابلیت خرید اقساطی اسپیکر در قسطی کلاب فراهم شده است.

برندهای معروفی برای اسپیکر وجود دارد. برخی از آنها مانند جی بی ال، سونی، تسكو، مارشال، هارمن‌کاردن، شیائومی، تی اند جی و میکرولب بسیار معروف هستند. 

با این حال می‌توانید در قسطی کلاب، برندهای مختلف و مدل‌های مختلف را ببینید و با یکدیگر مقایسه نمایید و سپس انتخاب مناسبی را با توجه به نیاز خود داشته باشید.

خرید نقدی یا اقساطی اسپیکر 

شاید بپرسید چرا قسطی کلاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قسطی کلاب امکاناتی دارد که خود را نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی برتری داده است. 

در قسطی کلاب، کالاهای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و قطعات جانبی وسایل نقلیه به صورت آنلاین فروخته می‌شود و این از جمله ویژگی‌هایی است که این فروشگاه اینترنتی را نسبت به رقبای خود متمایز می‌کند. 

راه اندازی و مدیریت این فروشگاه نیز سیاست‌هایی نظیر ارائه محصولات و خدمات متفاوت، جلب اعتماد و رضایت مشتریان و امکان خرید اقساطی توسط بای چک و لیزینگ را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بهتر است همین حالا نسبت به خرید اقساطی اسپیکر از قسطی کلاب اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a71

خرید اقساطی گوشی a71
باکیفیت‌ترین گوشی میان رده سامسونگ بی شک مدل A71 است که بسیار استثنایی طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی گوشی a71 به...

خرید قسطی گوشی m32

خرید قسطی گوشی m32
گوشی‌های سری m سامسونگ جز برترین و مقاوم‌ترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m32 به بخش موبایل در دسته...