خرید قسطی تبلت pad6 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:22:23

شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت pad6 شیائومی به بخش تبلت شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تبلت pad6 شیائومی



مقدمه

یکی از بهترین و جدیدترین برند‌هایی که در سال‌های اخیر وارد بازار کالای دیجیتال شده‌است برند شیائومی می‌باشد. در صورتی‌که امکانی فراهم شود تا بتوانید خرید قسطی تبلت pad6 شیائومی و سایر محصولات این شرکت را انجام دهید حتما برنده خواهید بود. تمامی تولیدات این برند از کیفیت بالا و قیمت مناسب بر‌خوردار هستند. 

بررسی فنی و تخصصی تبلت pad6 شیائومی

با خرید اقساطی تبلت pad6 شیائومی از فناوری‌های زیر می‌توانید استفاده کنید:

این تبلت در تاریخ 18 آوریل 2023 به بازار عرضه شده‌است. این دستگاه به‌صورت اورجینال از سیستم‌عامل اندروید با ورژن 13 استفاده می‌کند. همچنین این سیستم‌عامل با رابط کاربری از نوع MIUI 14 با این گوشی ارتباط برقرار کرده است.

طراحی این تبلت به گونه‌ای است که دارای ابعادی برابر 254 در 165.2 در 6.5 میلی‌متر و وزن 490 گرم می‌باشد. فریم این دیوایس در پنل‌پشتی از نوع آلومینیوم است. این فلز مقاومت مناسبی را برای فریم این تبلت به ارمغان می‌آورد. مشکی، آبی و طلایی رنگ‌هایی هستند که این شرکت این محصول را با آن به بازار عرضه کرده است. با خرید قسطی تبلت pad6 شیائومی از یک مانیتور 11 اینچ از نوع IPS LCD بهره‌مند خواهید شد. این صفحه‌نمایش قادر است تا رزولوشنی برابر 1800 در 2880 پیکسل در اختیار کاربر قرار دهد. در بخش سخت‌افزاری این تبلت از یک تراشه 8 هسته‌ای 7 نانو‌متری از نوع Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G استفاده می‌کند.

تراشه گرافیکی این دستگاه از نوع Adreno 650 است که به نظر با توجه به تراشه اصلی این مدل یک هماهنگی و سرعت بالای پردازش مناسب برای این دستگاه ایجاد خواهد کرد. خرید اقساطی تبلت pad6 شیائومی در مدل‌های 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم می‌توانید انجام دهید. البته باید توجه داشته باشید که قیمت این محصولات با یکدیگر متفاوت است. هارد داخلی این محصول از نوع UFS 3.1 که از جدیدترین نسل‌های هارد داخلی بوده و دارای سرعت بسیار بالا می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های تبلت pad6 شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

در پنل‌پشتی این دیوایس از یک دوربین تک لنز با قدرت 13 مگا‌پیکسل و با قابلیت فیلم‌‌برداری 4K استفاده شده است. تبلت pad6 شیائومی از یک دوربین سلفی با قدرت 8 مگا‌پیکسل و تک لنز استفاده می‌نماید. باتری‌ای که این تبلت از آن استفاده می‌کند از نوع لیتیوم‌پلیمری و با ظرفیت 8840 میلی‌آمپر ساعت است. این باتری از فناوری‌های فست‌شارژ، Power Delivery 3 و Quick Charge 4 استفاده می‌نماید.

تبلت pad6 شیائومی برای شارژ باتری خود از سیم رابط USB Type-C 3.2 که از جدیدترین و سریع‌ترین سیم‌های شارژ می‌باشد استفاده می‌نماید.
قدرت صدایی که تبلت pad6 شیائومی ایجاد می‌کند بسیار مناسب و با کیفیت است. زیرا‌که این دیوایس از یک اسپیکر استریو چهار‌گانه استفاده می‌نماید. این اسپیکر قادر است تا صدایی با قدرت و وضوح 24 بیت / 192 کیلوهرتز را ایجاد نماید.

با خرید قسطی تبلت pad6 شیائومی از یک پکیج سنسوری شامل: سنسور شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و حسگر مجاورتی بهره‌مند خواهید شد. امکانات کانکتیویتی تبلت pad6 شیائومی عبارت است از: وای‌فای با قابلیت Dual Band و Wi-Fi Direct و بلوتوث با ورژن 5.2. ئالبته این امکان استفاده از وای‌فای برای مدل‌هایی می‌باشد که در آنها این قابلیت قرار داده‌شده است. در مدل‌های ساده امکان استفاده از این فناوری موجود نمی‌باشد. 

خرید اقساطی تبلت pad6 شیائومی را بهتر است از کدام مرکز انجام دهیم؟

قسطی کلاب بهترین و مطمئن‌ترین مجموعه برای خرید اقساطی می‌باشد. با توجه به گران شدن انواع وسایل و تجهیزات دیجیتال و عدم توانایی خرید نقدی توسط اکثر خانواده‌ها مدل فروش قسطی در این شرایط ضروری به نظر می‌رسد. اما با توجه به سواستفاده‌های صورت‌گرفته در این زمینه باید دقت کنید. خرید از مراکز نامعتبر علاوه بر ضرر مالی تبعات دیگری نیز خواهد داشت.

از جمله این تبعات سرقت اطلاعات کارت بانکی و خالی کردن حساب می‌باشد. از این شرکت با خیال راحت خرید اینترنتی و غیر‌حضوری انجام دهید. زیرا با بزرگترین و معتبر‌ترین سایت فروش قسطی طرف هستید. از سایت این فروشگاه می‌توانید علاوه بر کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم جانبی و حتی خودرو را به صورت اقساطی خرید نمایید. شرایط این نوع خرید در این مجموعه کاملا شفاف و آسان می‌باشد. همچنین مجوز‌هایی مانند نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه پرداخت امن که از ضروریات خرید اینترنتی می‌باشد توسط این شرکت اخذ شده است. به همین دلیل شما با خیال راحت می‌توانید از این فروشگاه آنلاین خرید انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی هواوي

خرید اقساطی گوشی هواوي
برند هوآوی کمپانی بسیار قدرتمند می‌باشد که به علت رقابت بالا با برند اپل از لیست حمایت گوگل حذف شد و با این تحریم آمریکا قصد از صحنه...

خرید موبایل ال جی اقساطی

خرید موبایل ال جی اقساطی
یکی از طرح های پر استقبال در قسطی کلاب، طرح خرید موبایل ال جی اقساطی می باشد. در واقع در بین بی شمار برند گوشی هوشمند، برند ال جی ...