خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/29 18:05:30

امروزه داشتن یک هارد خوب و با کیفیت جز وسایل اساسی هر فردی محسوب می‌شود. برای خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال


هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

شرکت وسترن دیجیتال از جمله مشهورترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات ذخیره سازی در دنیا می‌باشد. قیمت فوق‌العاده محصولات این برند سبب شده است تا به عنوان یکی از پر فروش ترین برندهای مطرح در دنیا به شمار آید.

این شرکت، محصولاتی با دو مدل رومیزی و اکسترنال تولید می‌کند. برخی از محصولات هارد اکسترنال این کارخانه قابلیت حمل دارند و برای جابجایی اطلاعات از دستگاه‌هایی مثل لپ‌تاپ‌ها بسیار مناسب می‌باشند.

اندازه کوچک و طراحی ساده‌ای دارند و در ظرفیت‌های بین 1 تا 4 ترابایت تولید می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات پر فروش هارد اکسترنال این کارخانه بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال در قسطی کلاب فراهم شده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYvg0020BBK-WESN

این هارد اکسترنال در سه رنگ زیبای آبی، مشکی و قرمز تولید شده است و دو سال گارانتی دارد. این دستگاه ابعادی در حدود 107*74.9*11.1 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 120 گرم دارد. ظرفیت آن دو ترابایتی است که امکان ذخیره سازی فایل‌های زیادی را میسر می‌سازد.

حافظه این دستگاه، از نوع قابل حمل است و به وسیله سیم متصل می‌شود. با خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال اطلاعاتتان را ایمن سازید!

سازگاری به همراه سرعت انتقال استثنایی !

سرعت چرخش هد آن برابر با 5400 دور در دقیقه است و امکان انتقال داده‌ها را با سرعتی برابر با 5 گیگابایت بر ثانیه را فراهم می‌آورد. همچنین، با سیستم عامل‌های ویندوز 7، 8 و 10 سازگار است. 

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال این قابلیت را دارد که علاوه بر اتصال به کامپیوترهایی که متصل به ویندوز می‌شوند، با تمامی کامپیوترهای برند مک نیز سازگار باشد.

مزایای این دستگاه سبک وزن بودن و قابلیت حمل آن می‌باشد. به علاوه قادر است تا انواع داده را در فرمت‌های مختلفی ذخیره سازی کند. نرخ انتقال داده در این هارد بسیار بالا است. با خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال انتقال سرعت را مشاهده کنید!

حفاظت از داده‌ها و ویژگی‌های امنیتی

از جمله قابلیت‌هایی که در این دستگاه قرار داده شده حفاظت از داده‌ها می‌باشد. این دستگاه با برخورداری از یک فناوری، قابلیت بکاپ گیری به صورت خودکار را دارا می‌باشد. همچنین، از پسوردهای موجود نیز حفاظت به عمل می‌آورد و این کار را به دلیل رمزگذاری ایجاد می‌کند.

به علاوه، دارای یک سخت افزار مخصوص رمزگذاری است که می تواند داده‌های شما را ایمن سازد. با وجود امکاناتی مثل رمز گذاری سخت افزاری در داخل این دستگاه می‌توانید از روش رمزگذاری AES 256 استفاده نمایید. 

و رمز عبور شخصی سازی شده خود را با استفاده از WD Discovery set تنظیم نمایید. از دیگر مزایای این دستگاه، قابلیت ضد ضربه است. اگر این دستگاه ضربه‌ای ببیند، به صورت خودکار از داده‌ها محافظت می‌شود. 

سایز هد ارائه شده بر روی این محصول، در حدود 2.5 اینچ می‌باشد که مناسب و استاندارد است. با خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال از اطلاعاتتان محافظت نمایید!

جمع بندی

می‌توان نقاط مثبت این دستگاه را برخورداری از کیفیت مناسب، وزن کم، سرعت بالا، زیبایی، اندازه مناسب، بدنه مستحکم  و نقاط ضعفش را مواردی مثل نداشتن کاور دانست. با خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال تفاوت را احساس کنید!

خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی شیائومی نوت 8

خرید اقساطی شیائومی نوت 8
شرکت شیائومی در زمینه تلفن همراه پیشرفت چشمگیری داشته و در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی شیائومی...

فروش اقساطی مانیتور جی پلاس

فروش اقساطی مانیتور جی پلاس
برند جی پلاس سبد محصولاتی متنوعی دارد و به تازگی به طراحی و تولید مانیتور پرداخته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس ...