خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715

تاریخ انتشار:
1403/2/25 20:15:55

یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌های تلویزیون TCL بی شک c715 می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715


تلویزیون تی سی ال c715 

تلویزیون QLED هوشمند مدل c715 از باکیفیت‌ترین محصولات TCL محسوب می‌شود. برخورداری از امکانات و قابلیت‌های متعدد، مجهز به پنل QLED و نمایش تصاویر با کیفیت Ultra HD 4K، مهمترین امتیازات خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 را رقم می‌زند. تلویزیون‌های سری C715 برند TCL در دو سایز 55 و 65 اینچ تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌شوند. 

مجهز به پنل QLED

بهره مندی از پنل باکیفیت QLED، یکی از مهمترین مشخصات خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال c715 را در بر می‌گیرد. در ساخت پنل تلویزیون از فناوری نقاط کوانتومی یا کوانتوم دات (QD) استفاده شده است. نقاط کوانتومی به عنوان نانو کریستال‌های نیمه رسانا، رنگ‌های با خلوص بالا و واقعی را تولید می‌کنند. ارائه تصاویر با درخشندگی و دقت رنگ بیشتر و طول عمر بالا، از مزایای شاخص پنل‌های کوانتوم دات به شمار می‌رود. بازدهی نمایشگرهای مجهز به این نوع از پنل‌ها، در مقایسه با پنل‌های LCD، بسیار بالاتر و باکیفیت تر ارزیابی می‌گردد.

وضوح تصویر بی‌نظیر

تلویزیون‌های TCL سری سی 715 تصاویر را با کیفیت ULTRA HD 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش می‌دهند. به عبارت دیگر، وضوح این مدل از تلویزیون‌های برند تی سی ال، چهار برابر بیشتر از ال ای دی‌های FULL HD برآورد شده است. در نتیجه این امر، تصاویر با جزئیات بیشتر و به صورت کاملا واقعی و طبیعی در معرض دید کاربر قرار می‌گیرند. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پشتیبانی از تکنولوژی HDR10

ویژگی دیگر تلویزیون تی سی ال c715 به پشتیبانی این دستگاه از فناوری HDR10 مربوط می‌شود. HDR یا محدوده دینامیکی بالا، در افزایش عمق رنگ‌ها بسیار تاثیرگذار است. در طی این فرآیند نقاط تیره به صورت تیره تر و نقاط روشن، به صورت روشن تر نمایش داده می‌شود. به همین جهت، رنگ‌ها کاملا واقعی، واضح و زنده به تصویر کشیده می‌شوند. با خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال c715 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دارای فناوری MEMC

از دیگر مشخصات خرید اقساطی تلویزیون TCL سری c715 می‌توان به تکنولوژی MEMC، اشاره نمود. این فناوری موجب افزایش سرعت انتقال تصاویر در نمایشگرهای تخت می‌شود. این امر ضمن حذف سایه‌ها و لرزش‌ها، تصاویر سریع را به صورت طبیعی و روان نمایش می‌دهد. حذف لرزش‌های تصویر، مانع از سو سو زدن نمایشگر در هنگام پخش تصاویر سریع می‌شود.

قابلیت wifi screen mirror

تلویزیون هوشمند سری سی 715 به قابلیت wifi screen mirror مجهز شده است. این قابلیت به مخاطبان کمک می‌کند گوشی هوشمند خود را بدون نیاز به کابل، با دستگاه تلویزیون همسان سازی کنند. همچنین، این محصول دارای سیستم عامل اندروید 9 است. از این طریق، امکان وب گردی، نصب و اجرای برنامه‌های مختلف و دسترسی به اطلاعات برای کاربر فراهم می‌گردد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

درگاه‌های ارتباطی متنوع

در ساختار دستگاه TCL C715 Smart QLED TV سه درگاه HDMI و دو پورت USB.2.0 تعبیه شده است. با استفاده از این درگاه‌ها قابلیت اتصال دستگاه‌های مختلف مانند کنسول‌های بازی، هارد اکسترنال و فلش مموری به سادگی امکان پذیر می‌گردد. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال c715

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور جلب رضایت خریداران، طرح فروش قسطی تلویزیون های TCL را به مرحله اجرا درآورده است. در این طرح انواع تلویزیون‌های شرکت تی سی ال با قیمت مناسب به صورت غیر حضوری و آنلاین به خریداران ارائه می‌گردد. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب علاوه بر تلویزیون، امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی و برقی، برای متقاضیان فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویي کندی

خرید اقساطی ماشین لباسشویي کندی
برند کندی یکی از برترین برندهای دنیا است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي کندی به بخش...

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با چک

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش تلویزیون جی پلاس در دسته بندی لوازم خانگی...