خرید قسطي لباس شویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/20 17:47:08

برند اسنوا یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران است. برای خرید قسطي لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي لباس شویی اسنوا


ماشین لباسشویی اسنوا 

همان طور که می‌دانید اسنوا یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده ماشین لباسشویی است. این شرکت برای چندین سال متوالی محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند. شما با خرید قسطي لباس شویی اسنوا می‌توانید با توجه به نیاز خود ماشین لباسشویی خود را انتخاب و خریداری نمایید. ماشین‌های لباسشویی اسنوا در مدل‌های مختلف درب از بالا، درب از جلو و دو قلو طراحی و ساخته می‌شوند. 

انواع ماشین‌های لباسشویی اسنوا در ظرفیت‌های مختلف 5، 6، 7، 8 و 9 کیلویی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. پنل دیجیتال و نمایشگر ال سی دی در بیشتر ماشین لباسشویی‌های درب از جلو اسنوا تعبیه شده است. خرید اقساطی به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود یکی از مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا را خریداری نمایید. لباسشویی‌های اسنوا در رنگ‌های زیبای نقره‌ای، سفید، کروم به بازار عرضه می‌گردند.

مزایای خرید اقساطي لباس شویی اسنوا

اسنوا همواره سعی کرده است تا در ساخت لباسشویی‌های خود از به روزترین تکنولوژی‌ها بهره ببرد تا محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه نماید. شما با خرید قسطي لباس شویی اسنوا از تمامی فناوری‌ها و تکنولوژی‌های مدرنی که در ساخت آن‌ها به کار رفته‌اند، استفاده خواهید کرد. فناوری نانو سیلور، موتورهای بدون تسمه دایرکت درایو، مخزن الماسه، سیستم شستشوی حباب ساز و شستشوی ضد چروک از مهم ترین فناوری‌های به کار رفته در لباسشویی‌های اسنوا می‌باشند.

تکنولوژی فناوری نانو سیلور در جهت ضدعفونی کردن لباس‌ها به کار می‌رود به طوری که قادر است 650 نوع میکروب را از بین ببرد و به عنوان یک ضد بوی قوی عمل می‌کند. همچنین بهره مندی از موتور بدون تسمه دایرکت درایو باعث کاهش اصطکاک بین قطعات و کاهش صدای موتور لباسشویی می‌گردد.

سیستم شستشوی حباب ساز حباب زیادی را ایجاد می‌کند و باعث تمیزی هر چه بیشتر لباس‌ها می‌گردد. مخزن الماسه اسنوا به گونه‌ای طراحی شده است که الیاف لباس‌ها کمترین آسیب را ببینند و لباس‌ها به بهترین شکل ممکن شسته شوند. علاوه بر این موارد استفاده از فناوری ضد چروک لباسشویی‌های اسنوا باعث شده است تا لباس‌ها در زمان شستشو کمتر چروک شوند و کار اتوکشی به آسانی انجام گردد.

قابلیت‌های ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین‌های لباسشویی اسنوا در سری‌های مختلف اکتا پلاس، هارمونی و واش این واش تولید و به بازار عرضه می‌گردند. خرید اقساطي لباس شویی اسنوا به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از سری‌های اسنوا را خریداری نمایید. سری‌های اکتا پلاس جز کم مصرف‌ترین ماشین‌های لباسشویی اسنوا هستند. این سری از لباسشویی‌ها در ظرفیت‌های 8 و 9 کیلویی تولید می‌گردند بنابراین برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب هستند. سری‌های هارمونی بسیار دقیق طراحی شده‌اند و دارای برنامه‌های شستشوی متنوعی هستند.

ویژگی‌های لباسشویی اسنوا 

همچنین دارای قابلیت بخارشوی جادویی و فناوری نانو سیلور هستند. سری‌های واش این واش دارای قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو هستند. علاوه بر این این مدل‌ها لرزش و صدای کمتری ایجاد می‌کنند. توجه به موتور لباسشویی یکی از دغدغه‌های خریداران است و خرید محصول با کیفیت بسیار حائز اهمیت می‌باشد. لباسشویی‌های اسنوا دو نوع موتور اینورتر و موتور تسمه‌ای دارند. استفاده از این دو موتور باعث شده است تا میزان لرزش و صدای ناهنجار در زمان شستشوی لباس‌ها به طور چشم گیری کاهش یابد.

خرید قسطي لباس شویی اسنوا از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی برقی فعالیت دارد. شما با خرید اقساطي لباس شویی اسنوا می‌توانید از تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های به روز آن‌ها بهرمند شوید. با شستشوی لباس‌ها با ماشین لباسشویی اسنوا لباس‌های تمیزی خواهید داشت و در زمان و هزینه‌های شما به طور چشم گیری صرفه جویی خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون جی پلاس

خرید تلویزیون جی پلاس
برند جی پلاس به تازگی در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده اند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت ...

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا
برند اسنوا یکی از برترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات مدرن و به روزی دارد. برای خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش تلویزیون...