خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/1/28 03:16:29

برند اسنوا برندی ایرانی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا با چک به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا با چک


ماشین ظرفشویی اسنوا

شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان با نام تجاری اسنوا در سال 1384 در مورچه خورت اصفهان شروع به فعالیت و تولید انواع لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی کرده است. این شرکت ماشین ظرفشویی را در رنگ‌های سفید، تیتانیوم و نقره‌ای و در انواع ایستاده تولید و به بازار عرضه کرده است. ماشین‌های ظرفشویی اسنوا دارای تنوع در رنگ و مدل و نیز قابلیت‌های متعدد می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همین قابلیت‌ها است که باعث قرار گرفتن آنها در رده محصولات پر فروش در میان برندهای مختلف لوازم خانگی در بازار شده است. تمامی محصولات شرکت اسنوا دارنده چندین گواهینامه بین المللی می‌باشند. این شرکت خدماتی مانند استفاده از قطعات هولوگرام دار با ضمانت 24 ماهه، مراکز فروش و سرویس دهی متعدد و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد.

انتخاب برندی مانند اسنوا با امکان خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا نیمی از نیازهای شما را در آشپزخانه مرتفع می‌کند برای خرید ماشین ظرفشویی بهتر است ابتدا به متراژ آشپزخانه توجه کرده و سپس قیمت ماشین ظرفشویی و امکانات آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای آشپزخانه‌ای بزرگ و خانواده‌ای پرجمعیت، ماشین ظرفشویی اسنوا با ظرفیت 12 و 14 نفره انتخاب بسیار خوبی می‌باشد. البته انواع 12 نفره مدل ارتقا یافته انواع 14 نفره می‌باشند. 

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا

امکانات کاربردی که تصمیم گیری برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا را آسان می‌کند عبارتند از:
6 برنامه مجزا برای شستشو شامل: شستشوی سریع (در مدت نیم ساعت)، شستشوی مخصوص ظروف بسیار چرب، شستشوی نصف ظرفیت با متوسط مصرف آب 11 لیتر، شستشوی روزانه 60 دقیقه‌ای (مخصوص ظرف‌هایی که هر روز استفاده می‌شوند)، شستشوی قوی و شستشوی اقتصادی با نام اختصاصی Eco (کاهش 30 درصدی مصرف آب و انرژی)
دارا بودن سبدهای داخلی تاشو و دو طبقه (انواع 12 نفره) با قابلیت تغییر ارتفاع سبد دوم
رتبه انرژی A+ و A++  (بازدهی بالای دستگاه در برابر میزان پایین آب و انرژی مصرفی)
داشتن یک سبد اضافه مخصوص قاشق و چنگال در انواع 14 نفره (در مجموع سه سبد)
ظرفیت شستشوی 168 پارچه (در انواع 14 نفره) و 144 پارچه (در انواع 12 نفره)
سختی گیر آب برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی بلورجات بعد از شستشو
متوسط مصرف آب 16 لیتر در انواع 14 نفره و 11 لیتر در انواع 12 نفره
تشخیص هوشمند کیفیت شستشو با توجه به میزان کثیفی ظرف ها
دارا بودن مخزن استیل (افزایش طول عمر دستگاه)
بیشترین صرفه جویی در میزان آب مصرفی  و انرژی
قابلیت شستشوی ظروف بزرگ ، میوه و سبزیجات
خیساندن ظروف قبل از شستشو
سنسور تشخیص نشتی آب
امکان شستشوی با تأخیر
عیب یاب خودکار
قفل کودک
کم صدا 

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا از قسطی کلاب

یکی از بهترین مجموعه‌ها برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا استفاده از سایت قسطی کلاب می‌باشد. این سایت علاوه بر ارائه خدمات تضمینی، شرکتی فعال و شناخته شده در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی انواع لوازم خانگی است.

سایت قسطی کلاب برای افزایش قدرت خرید هموطنان، خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا را در دستور کار خود قرار داده است. خرید آنلاین از این سایت امکان مقایسه قیمت و کیفیت دستگاه مورد نظر را با دیگر برندهای مطرح کشور فراهم می‌کند. برای خرید اقساطی از این سایت پس از انتخاب کالای مورد نظر باید نوع خرید، میزان پیش پرداخت و تعداد ماه‌های بازپرداخت را مشخص کنید. پس از تعیین اقساط ماهیانه باید فرم اطلاعات مربوط به باز پرداخت اقساط از طریق چک کامل شود. همچنین در مجموعه قسطی کلاب تعیین باز پرداخت اقساط با توجه به بودجه شما انجام می‌گیرد. به علاوه، سلامت کالا و تحویل سریع آن تضمین شده است. پس همین الآن خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا را به صورت آنلاین از قسطی کلاب تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل

فروش اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل
الکترواستیل یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران است. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل به بخش یخچال فریزر در...

فروش اقساطی لوازم خانگی در تهران

فروش اقساطی لوازم خانگی در تهران
شکل زندگی امروز ما با گذشته بسیار تفاوت دارد شرکت های بسیاری به وجود آمدند که هر کدام اقلام خاصی را تولید و روانه بازار می کنند تقاضا برای خرید...