خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:55:16

برند اسنوا برندی استثنایی و موفق در ایران می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55


تلویزیون اسنوا 55 اینچ

با خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ کاربران می‌توانند یک دستگاه تلویزیون صفحه تخت با کیفیت را در اختیار داشته باشند. در این سایت مجموعه‌ای کاملی از لوازم خانگی، همراه با توضیحات و مشخصات فنی هر کدام عرضه شده است. عرضه انواع محصولات صوتی و تصویری در این سایت، به ویژه تلویزیون اسنوا به مصرف کنندگان کمک می‌کند تا از داشتن یک تلویزیون با سیستم عامل اندروید لذت ببرند.

با خرید این تلویزیون، یک صفحه نمایش گسترده به ابعاد 55 اینچ در مقابل شما قرار خواهد گرفت و وضوح تصاویر آن چشمان شما را خیره خواهد کرد. رده مصرف انرژی در این دستگاه گرید A می‌باشد. بدین ترتیب یکی از نگرانی‌های مصرف کنندگان در ارتباط با میزان برق مصرفی برطرف خواهد شد.   

امکان خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ

امروزه برند اسنوا جایگاه خود را در ذهن مصرف کنندگان لوازم خانگی باز نموده است. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ ، شما یکی از برندهای معتبر تلویزیون را در اختیار گرفته اید. بر روی این تلویزیون هوشمند رابط‌های گوناگونی طراحی شده است که کارآیی آن را به میزان قابل توجهی بالا برده است. به عنوان مثال داشتن دو رابط USB کار اتصال انواع لوازم دیجیتال به این تلویزیون را تسهیل نموده است. 

به علاوه کاربران می‌توانند از رابط کابل Composite نیز در زمان‌های دلخواه استفاده نمایند. در کنار این سوکت‌ها وجود پورت‌های HDMI و LAN باعث می‌شود تا کاربران بتوانند، رایانه و سایر لوازم دیجیتالی را به این تلویزیون متصل نمایند. این دستگاه علاوه بر کاربرد رومیزی، امکان نصب بر روی دیوار، در ارتفاع دلخواه را نیز دارا می باشد. 

مزایای خرید تلویزیون اسنوا 55 اینچ

خرید این دسته از لوازم خانگی، به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد تا از داشتن یک دستگاه تلویزیون با پردازنده پرسرعت 4 هسته‌ای لذت ببرند. رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه 2160 × 3840 بوده که تصویری یکنواخت و شفاف را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. کیفیت این تصویر با تکنولوژی Ultra HD - ۴K بوده و نسبت تصویر در این دستگاه 16:9 می‌باشد. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ شما علاوه بر تصاویر با کیفیت از داشتن صدای واضح نیز لذت خواهید برد. بلندگوهای این تلویزیون در قسمت پایین قاب این دستگاه قرار می‌گیرد. بدین ترتیب صدای خروجی به صورت خطی و با دقت بالا به گوش شنونده می‌رسد.

تعداد بلندگوهای این تلویزیون، دو عدد بوده و با توجه به موقعیت استقرار آن و توان خروجی 15 وات، کیفیت صدای مطلوبی را به گوش مخاطب می‌رساند. با برخورداری این دستگاه از استاندارد صوتی Dolby Digital وضعیت صوتی با کیفیتی به شنونده ارائه می‌شود. 

اطلاعات بیشتر

با خرید تلویزیون اسنوا 55 اینچ ، شما می‌توانید از داشتن یک تلویزیون با امکان پشتیبانی از شبکه‌های تلویزیونی 4K لذت ببرید. با خرید این تلویزیون کاربران می‌توانند از امکان پشتیبانی این دستگاه از ماشین زمان (Time Shift) استفاده نمایند. همچنین با پشتیبانی این دستگاه از ویژگی HBB TV و پنل مقاوم IPS در کنار رابط کاربری اختصاصی هوما، یک تلویزیون تکنیکال در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

نحوه خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ

با مراجعه به سایت قسطی کلاب به آدرس www.ghesticlub.com شما می‌توانید از امکان خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ استفاده نمایید. امکانات و تسهیلات متنوعی در این سایت برای کاربران ارائه شده است. در صورت استفاده از تسهیلات خرید اقساطی، شیوه‌های پرداختی گوناگونی رای کاربران وجود خواهد داشت. 

خریداران می‌توانند به بخش مربوط به پرداخت وجه، مراجعه نموده و از روش‌های گوناگون پرداخت مانند:"طرح چابک" ،"لیزینگ پارسیان"،"طرح پویا"، یا طرح  "بایچک"، استفاده نمایند. درصورت خرید نقدی، سفارشات مصرف‌کنندگان حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری به آدرس دلخواه آنان ارسال خواهد گردید. در این پورتال امکان استفاده از تسهیلات فروش قسطی انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای مورد نیاز مشتریان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی محصولات تفال

فروش اقساطی محصولات تفال
فروش اقساطی محصولات تفال برای تمامی گروه و قشرهای جامعه مناسب است. این محصولات با کیفیت از لوازم متنوع و زیادی تشکیل شده که همگی در خانه و ...

خرید اقساطی تصفیه کننده هوا شیائومی

خرید اقساطی تصفیه کننده هوا شیائومی
تصفیه کننده هوا یکی از بهترین وسایل موجود در هر خانه و محیط کار می‌باشد. برای خرید اقساطی تصفیه کننده هوا شیائومی به بخش تصفیه هوا...