خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:50:31

یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ با نام m13 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ


گوشی m13 سامسونگ

شرایط خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ به چه صورت می‌باشد؟ آیا این کالای دیجیتال ارزش خریداری دارد؟ قابلیت‌های گوشی m13 به چه صورت هستند؟ گوشی m13 یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که با برخورداری از ویژگی‌های منحصر بفرد به بازار عرضه شده است. یکی از نکات مثبت در ارتباط با این کالای دیجیتال ارزان بودن قیمت آن است. مسلما اغلب ویژگی‌های گوشی m13 بر مبنای قیمت آن مشخص می‌شوند.

در حقیقت گوشی m13 سامسونگ جایگزین گوشی m12 می‌باشد و با رنگ‌های آبی، سبز تیره، و مسی تولید شده است. طبیعتا خریداران در هنگام خرید گوشی یک سری قابلیت‌ها را در اولویت قرار می‌دهند. به همین دلیل لازم است قبل از خرید یک گوشی ویژگی‌های آن را بررسی نمود. تا انتهای متن ما را همراهی نمایید تا شرایط خرید گوشی m13 را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین از عملکرد این کالای دیجیتال آگاه شویم. برای خرید اقساطی گوشی m13 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی کالای دیجیتال

همانطور که واضح است هر گوشی با توجه به برخی از عملکرد ها و بازخورد آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. در بخش‌های مختلف گوشی m13 یک سری ویژگی‌ها و نکات وجود دارد که لازم است مورد بررسی قرار بگیرند.

1.طراحی گوشی: ظاهر گوشی بخش بسیاری مهمی است که اکثرا کاربران بسیار به آن اهمیت می‌دهند. گوشی m13 طراحی و ظاهر نسبتا ساده‌ای دارد. به عبارتی ویژگی بسیار چشمگیری ندارد. اما می‌توان اشاره کرد که دوربین‌های آن در قسمت پشتی گوشی بطور مسطح قرار گرفته‌اند. و طراحی نسبتا خوبی دارند. برای خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

2.صفحه نمایش گوشی: صفحه نمایش این کالای دیجیتال 6/6 اینچ می‌باشد. همچنین وضوح تصویر آن 1080 پیکسل است که تصویر بسیار واضح و مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. شایان ذکر است در هر اینچ از گوشی تراکم صفحه نمایش 400 پیکسل می‌باشد.

3.عملکرد باتری: یکی از مهمترین بخش هر گوشی باتری آن است. مسلما میزان عملکرد و مدت زمان عمر باتری گوشی بسیار مهم است. می‌توان گفت یکی از نقاط قوت گوشی m13 باتری آن است. باتری این کالای دیجیتال 6000 میلی آمپر است که عملکرد کاملا مناسبی دارد. ناگفته نماند شارژر این گوشی 15 وات است که مدت زمان شارژ شدن گوشی با آن تا حدودی زمان بر است.

4.در گوشی m13 سامسونگ تنها یک اسپیکر بکار برده شده است که صدای بسیار زیادی تولید نمی‌کند. در کل می‌توان اشاره کرد که اسپیکر این گوشی عملکرد مورد پسندی دارد و صداها را واضح تولید می‌کند.

5.دوربین: بخش اصلی و بسیار مهم در گوشی m13 دوربین آن است. این کالای دیجیتال از نظر کیفیت دوربین عملکرد چندان شگفت انگیزی ندارد. کاربران می‌توانند با بکارگیری این گوشی ویدئوهای باکیفیتی ثبت نمایند. لازم به ذکر است این گوشی برای افرادی که اهمیت زیادی به عملکرد دوربین می‌دهند چندان مناسب نیست. شما عزیزان می‌توانید با خرید اقساطی گوشی m13 سامسونگ یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه نمایید. 

مزایای این کالای دیجیتال

•طراحی مناسب ساخت آن و خوش دست بودن
•قیمت ارزان نسبت به سایر گوشی‌ها
•ظرفیت بسیار عالی باتری

معایب گوشی m13

•پردازنده نسبتا ضعیف
•سرعت شارژ در مدت زمان طولانی
•عملکرد متوسط دوربین در عکاسی 

خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ

با افزایش نرخ دلار و تورم قیمت اغلب کالاها مخصوصا کالای دیجیتالی همچون گوشی بسیار افزایش یافته است. از این رو خریداری این نوع از محصولات برای برخی از افراد چندان آسان نیست.

برای آسان نمودن این شرایط شرکت‌های زیادی اقدام به فروش قسطی محصولات می‌کنند. به همین خاطر خریداران از لحاظ مالی دچار مشکل نمی‌شوند. قسطی کلاب یکی از سایت‌های معتبر است که با فروش قسطی انواع مختلف محصولات خدمات عالی را به کاربران ارائه می‌دهد. خریداران می‌توانند با خرید اقساطی و یا نقدی محصولات خرید راحتی داشته باشند. در صورت تمایل برای خرید اقساطی گوشی m13 سامسونگ به سایت www.ghesticlub.com مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپ تاپ msi

لپ تاپ msi
لپ‌تاپ msi جز برترین لپ‌تاپ‌های دنیا می‌باشد که در بین مردم محبوبیت بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi هستید، به بخش ...

خرید قسطی اپل واچ سری 8

خرید قسطی اپل واچ سری 8
یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین گجت‌های پوشیدنی اپل بی شک مدل سری 8 آن می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ سری 8 به بخش ساعت هوشمند...