خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 08:45:13

یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ بی شک گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ


معرفی گوشی سامسونگ a32

برند سامسونگ همچنان جز پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌های بازار موبایل ایران است و از آنجا که ورود برخی برندها با مشکل مواجه شد گوشی سامسونگ پیش از پیش، جای خود را در دل هواداران و خواهانش باز کرد. یکی از بهترین‌های گوشی سامسونگ، مدل a32 است. در ادامه به بررسی قابلیت‌های گوشی a32 می‌پردازیم. برای خرید قسطی موبایل a32 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نسل گوشی a32

این مدل از کالای دیجیتال، طراحی پیشرفته و مدرن دارند. برند سامسونگ، با تولید این مدل گوشی a32 توانست گوی رقابت را از بازار جهانی گوشی برباید. ساختمان بدن گوشی a32 از جنس پلاستیک تشکیل شده است. خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ را ارتباطی شما و نسل جدید برند سامسونگ خواهد بود. در انتها در مورد خرید قسطی موبایل a32 سامسونگ صحبت می‌کنیم.

تغییرات در طراحی گوشی 

در قسمت پشتی قاب گوشی a32 تغییر بیشتری نسبت به نسل قبل این کالای دیجیتال، صورت گرفته است. دوربین‌ها در قلب قاب گوشی زیبا قرار داده شده‌اند. لبه‌های گوشی در سری a32 منحنی بیشتری دارد بنابراین، سری جدید مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در قسمت جلو گوشی a32 صفحه نمایش 6.4 را می‌بینیم که تقریبا 84 درصد از جلوی گوشی را فرا گرفته است. 

در قسمت وسط، بالا دوربین سلفی را می‌بینیم که به شکل u می‌باشد و همچنین دسترسی راحت به کلیدهای فیزیکی مدیریت حجم صدا از جمله تغییرات جذاب گوشی a32 سامسونگ می‌باشد. طراحی زیبا و مدرن و به صرفه بودن آن از جنبه اقتصادی، سبب ممتاز بودن این کالای دیجیتال هوشمند شده است. 

اسپیکر گوشی a3 

صدایی شفاف، که کیفیت آن در سراسر مکالمه منسجم، شنیده شود. بلندگو در فریم لبه پایانی واقع شده است. برای خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین گوشی a32

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سبب شده که دوربین گوشی a32  متمایز از سایر رقیبان گردد. عکس‌هایی که با دوربین 64 مگاپیکسلی می‌گیرید وضوح تصویر بالا، با کیفیت واقعی دارند.

باتری قوی گوشیa32

شارژ 15 وات، ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی عمر مفید بالای باتری، را افزایش می‌دهد. مصرف انرژی با این نوع باتری، مدیریت می‌شود. یک ویژگی خیلی عالی گوشی a32 باتری قدرتمند آن است که، به راحتی شارژ خالی نمی‌کند. ضمن این که گوشی a32 قابلیت شارژ سریع را نیز دارد.

قسمت نرم افزاری گوشی سامسونگ

سامسونگ از به روزترین سیستم نرم افزاری بهره گرفته و نسبت به سری پیشین خود پیشرفت داشته است و شما می‌توانید با خرید این کالای دیجیتال به روز رسانی بیشتر نرم افزارها را انجام دهید. برای خرید قسطی موبایل a32 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صرفه اقتصادی گوشی a32

این کالای دیجیتال با توجه به ایده آل بودن و ساختار خوب، قیمت مناسبی دارد. شما قرار نیست قیمت زیادی بابت این نسل مدرن گوشی پرداخت کنید. می‌توان گفت در رده گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. 

امکانات گوشی  a32

صفحه نمایش بزرگ با نرخ نوسازی 90 هرتز
پنل super AMOLED
شارژ سریع و عمر مفید بالای باتری
پشتیبانی نرم افزاری بلند مدت
تنوع رنگ بندی آبی، بنفش، مشکی، سفید
روشنایی 800 نیت
دوربین اصلی کارآمد
بهره مندی از جدیدترین نسخه اندروید 

گوشی a32  مناسب چه کسانی است؟

برای افرادی که، دنبال گوشی خوش دست و سبک هستند و برای افرادی که مرتب برنامه شخصی خود را چک می‌کنند و برنامه ریزی روزانه انجام می‌دهند گوشی مناسب و خوبی است. 

خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ

اگر نیاز به تعویض و یا خرید گوشی دارید ولی نمی‌توانید در شرایط کنونی اقدام به خرید نقدی گوشی کنید، لطفا نگران نباشید. فروشگاه قسطی کلاب، امکان خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ و انواع لوازم خانگی را برای شما کاربر گرامی فراهم کرده است. خرید اقساطی می‌تواند، رویای خرید کالای مورد نیاز را تحقق ببخشید. شما کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید، اینک خرید آسان است.

اعتماد و اطمینان شما، سرمایه ماست. گوشی سامسونگ a32 پرفروش ترین، گوشی میان رده در کره جنوبی است. خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ شما را، بیش از پیش از خرید قسطی راضی می‌کند. فروش اقساطی گوشی سامسونگ برای همگان در فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آنلاین

خرید قسطی آنلاین
یکی از مشکلات و معضلات بسیاری از افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند این است که برای خرید مایحتاج زندگی خود مجبور هستند ساعت ها بیرون...

خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو

خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو
اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو با شرایطی عالی دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...