خرید گوشی s23 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/7 10:09:06

شما می‌توانید برای خرید گوشی s23 fe با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید گوشی s23 fe



معرفی گوشی s23 fe

گوشی s23 fe یکی از گوشی‌های پرطرفدار و محبوب در بازار می‌باشد که توسط شرکت سامسونگ در سال 2023 عرضه شده است. این گوشی با ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده خود، تجربه‌ای بی‌ نظیر را در استفاده از یک گوشی هوشمند به کاربران ارائه می‌دهد. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم و نکاتی را در رابطه با نحوه خرید گوشی s23 fe بیان کنیم. 

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی s23 fe

گوشی s23 fe در مقایسه با مدل قبلی خود مقداری بزرگ‌تر و سنگین‌تر می‌باشد. دلیل سنگین‌تر شدن این گوشی، وجود پنل شیشه‌ای است که در قسمت پشتی گوشی قرار داده شده است. 

یکی از ویژگی‌های برجسته این کالای دیجیتال، صفحه نمایش 6.4 اینچی آن می‌باشد. این صفحه نمایش دارای حداکثر 120 هرتز نرخ تازه سازی تصویر است و از رزولوشن p1080 پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش s23 fe از سری dynamic amoled است که از فناوری HDR+ نیز بهره می‌برد. لازم به ذکر است که حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی 1450 نیت است که راضی‌کننده بوده و مشکلی را ایجاد نمی‌کند. 

یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌هایی که در گوشی s23 fe اعمال شده است، در رابطه با دوربین اصلی و سلفی آن می‌باشد. دوربین اصلی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر خیره‌کننده‌ای را به ‌ویژه در شرایط مناسب و با نور زیاد ثبت کند. این دوربین در محیط‌هایی که میزان تابش نور کم است نیز به خوبی عمل می‌کند. در بخش جلویی این کالای دیجیتال، یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار داده شده است. این دوربین در مقایسه با دوربین سلفی نسل قبلی خود تفاوت‌هایی دارد. با این حال، تصاویر ثبت شده با این دوربین از دقت و وضوح رنگ بالایی برخوردار می‌باشند. 

در رابطه با سخت‌افزار، گوشی s23 fe در دو نوع عرضه می‌شود. در یکی از مدل‌ها چیپست اسنپدراگون 8 نسل یک قرار داده شده است. مدل دیگر از چیپست اگزینوس 2200 سامسونگ بهره می‌برد. این دو نسخه از نظر عملکردی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و عملکرد آن‌ها تقریبا یکسان می‌باشد. جالب است بدانید که نسخه اسنپدراگون تنها در ایالات متحده و کانادا در دسترس است، در حالی که نسخه اگزینوس در سایر نقاط جهان قابل دسترسی می‌باشد. در این نسخه از این کالای دیجیتال، ظرفیت حافظه رم در مقایسه با مدل قبلی خود افزایش یافته و از 6 گیگابایت به 8 گیگابایت رم رسیده است. از نظر فضای ذخیره سازی، این گوشی دارای دو نسخه 128 و 256 گیگابایت می‌باشد. 

گوشی s23 fe به طور پیش‌فرض با اندروید 13 ارائه می‌شود. طبق گفته‌های شرکت سامسونگ، سیستم عامل این گوشی حداقل تا 4 یا 5 سال بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی را دریافت می‌کند. رابط کاربری این کالای دیجیتال، نسخه ششم one ui می‌باشد که ویژگی‌هایی مانند خواناتر شدن نوشته‌های موجود در صفحه، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر برای صفحه قفل و منوی کشویی و مجموعه‌ای از قابلیت‌های بصری دیگر به آن اضافه شده است. 

در بخش باتری یا منبع تغذیه، این کالای دیجیتال هیچ تفاوتی با نسخه قبلی خود ندارد. شرکت سامسونگ برای این گوشی از همان باتری 4500 میلی آمپری استفاده کرده است که همانطور که گفتیم در نسخه قبلی نیز موجود می‌باشد. جهت شارژ باتری به صورت سیمی، این گوشی از یک شارژر 25 واتی استفاده می‌کند. در نظر داشته باشید که شارژر بی سیم این گوشی 15 واتی است و ممکن است به زمان بیشتری جهت شارژ کردن گوشی نیاز داشته باشد. در تست شارژ باتری، با استفاده از شارژر سیمی باتری این کالای دیجیتال به طور حدودی در مدت زمان یک ساعت از 0 تا 100 شارژ شد. 

نحوه خرید گوشی s23 fe

یکی از روش‌های متداول جهت خرید یک کالا یا محصول جدید، خرید اقساطی می‌باشد. در این روش افراد قادر می‌باشند با پرداخت اقساط ماهیانه، به کالا یا محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. امروزه با توجه به این که وضع اقتصادی کشور نامناسب است، ممکن است بسیاری از افراد امکان خرید نقدی را نداشته باشند. از این رو سایت قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی انواع کالای دیجیتال، یک فرصت بسیار عالی را ایجاد کرده است تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. در صورتی که قصد دارید گوشی s23 fe را به صورت قسطی یا نقدی خریداری کنید، سایت قسطی کلاب می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی a71

فروش قسطی گوشی a71
یکی از گوشی پرچمدار برند سامسونگ مدل a71 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a71 با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت...

فروش تبلت مایکروسافت قسطی

فروش تبلت مایکروسافت قسطی
فروش تبلت مایکروسافت قسطی به عنوان یکی از طرح های خرید قسطی کالای دیجیتال، به وسیله سایت قسطی کلاب محقق شده است. بدون تردید، ...