خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:37:04

برند جی پلاس برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با چک


راهنمای تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

آیا می‌دانید برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ باید به کجا مراجعه کنید؟ اکثر افراد در زمان خرید لوازم خانگی همانند تلویزیون بسیار برایشان مهم است که مارک مورد نظر ساخت چه کشوری باشد. این محصول با ضمانت نامه شرکت گلدیران با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار شده است. در صورتی که توان خرید نقدی تلویزیون 55 اینچ جی پلاس را ندارید، می‌توانید این محصول را به صورت قسطی تهیه نمایید. خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ نیز سبب می‌شود شما با هر میزان بودجه‌ای بتوانید این محصول را داشته باشید.

مشخصات تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

جی پلاس تلویزیون‌های خود را در 3 سری power,stellar و style ساخته است و وارد بازار نموده است. سری setllar در سایت‌های 50 اینچ 55 اینچ و 56 اینچ تولید شده‌اند. تلویزیون جی پلاس 55 اینچ دارای رزولوشن UHD است که تصویر را با بیشترین میزان کیفیت بر روی دستگاه نمایش می‌دهد. جی‌پلاس با پشتیبانی نمودن بیش از 80میلیون پیکسل همچنین یک میلیارد رنگ تصویر را بسیار شفاف و واضح نمایش می‌دهد. این سری از تلویزیون‌های جی پلاس هوشمند دارای سیستم عاملی اندروید 4.4 است. 

این سیستم عامل تمام نیازهای کاربر را جهت دسترسی به انواع قابلیت‌ها و امکانات هوشمند تامین خواهد کرد. پنل +A ، امکان کاهش اتومات نویز تصویر، تقویت نمودن سیگنال‌های دریافتی از دستگاه و از قابلیت‌های دیگر این سری از تلویزیون‌های برند جی پلاس است. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با چک به سابت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تکنولوژی Time shift که تکنولوژی جابجایی زمان است در این دستگاه قابلیت تماشا نمودن مجدد برنامه‌های مورد علاقه تان را برایتان فراهم می‌کند. این قابلیت کاربردی سبب می‌شود شما در هنگام مشاهده برنامه‌ها این امکان را داشته باشید که تصویر را به چند دقیقه قبل از آن بر گردانید. با این قابلیت شما می‌توانید مجدداً برنامه دلخواه خود را نگاه کنید.

قابلیت کاهش دهنده خودکار نویز تصویر، سبب خواهد شد تصاویری که شفاف نیستند به صورت اتوماتیک، تبدیل به تصویری واضح و صاف شوند. درگاه‌های ورودی و خروجی جی پلاس 55 اینچ دارای USB HDMI, کامپوزیت، وای فای، بلوتوث، خروجی هدفون است. 

از دیگر مشخصات تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

از دیگر مشخصات این لوازم خانگی که سبب شده افراد فراوانی اقدام به خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ نمایند سیستم صوتی همچنین اسپیکرهای آن است. توان خروجی اسپیکرهای آن 16 وات می‌باشد و هر کدام 8 وات می‌باشد. شما با وجود این سیستم صوتی بسیار پرقدرت (صدایی شفاف و واضح ایجاد می‌کند) دیگر نیازی به خریداری کردن سیستم‌های صوتی جانبی ندارید. صفحه نمایش این تلویزیون به اندازه 54.6 اینچ است. پنل آن از نوع VA LCD است و صفحه تخت دارد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل است. نرخ تصویر 50 تا 60 هرتز زاویه دید 178 درجه می‌باشد.  

این تلویزیون قابلیت‌هایی از قبیل اتصال به گوشی هوشمند، روشن نمودن تلویزیون به وسیله گوشی از طریق وای فای، جستجو نمودن فایل‌ها از طریق شبکه، حالت صرفه جویی انرژی، ضبط نمودن برنامه‌های تلویزیونی بر روی حافظه خارجی را دارد.

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ را برای شما امکان پذیر می‌کند. این سایت از سایت‌های بسیار معتبری است که در زمینه فروش قسطی محصولات جی پلاس فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با خرید اقساطی از این سایت در هر نقطه‌ای از کشور که باشید، تلویزیون 55 اینچ جی پلاس را تهیه کنید. جهت خرید این محصول از سایت قسطی کلاب نیازی به ضمانت نیست. تنها کافی است که اقساط را در فاصله 4 تا 12 قسط تسویه  نمایید. وب سایت ما به نشانی www.ghesticlub.com می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تلویزیون پاناسونیک

خرید نقدی تلویزیون پاناسونیک
شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های تولید کننده تلویزیون در دنیا می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون پاناسونیک به بخش...

فروش قسطی جاروبرقی بوش

فروش قسطی جاروبرقی بوش
جارو برقی بوش در انعطاف پذیری، قدرت و توان موتور، مکش قوی و قدرت مانور بالا، در زمره بهترین و برترین محصولات به شمار می آید. فروش قسطی جاروبرقی ...