خرید قسطی تبلت A8 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 17:05:58

اگر قصد خرید یک تبلت با کیفیت و استثنایی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تبلت A8 سامسونگ از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی تبلت A8 سامسونگ


تبلت A8 سامسونگ

خرید قسطی تبلت A8 سامسونگ یک انتخاب جذاب برای علاقمندان به استفاده از یک تبلت اقتصادی به شمار می‌رود. با بالاتر رفتن نرخ دلار، هر روز قیمت تبلت‌ها و گوشی‌ها نیز بالا می‌رود. این موضوع باعث می‌شود تا دیگر نتوان به سادگی یک تبلت با قیمت مناسب را در بازار پیدا نمود.

تبلت A8 سامسونگ یک تبلت اقتصادی و به نسبت ارزان قیمت است. این تبلت علی رغم قیمت مناسبی که دارد کیفیت خوبی را نیز به شما ارائه می‌دهد. بنابراین اگر شما هم قصد خرید اقساطی تبلت A8 سامسونگ را دارید، در ادامه با بررسی مشخصات و ویژگی‌های این تبلت همراه ما باشید. 

آشنایی با مشخصات تبلت A8 سامسونگ

اگر بودجه زیادی برای خرید تبلت ندارید، خرید قسطی تبلت A8 سامسونگ یک انتخاب بسیار خوب برای شما خواهد بود. تبلت‌های سری Galaxy Tab A همگی در رده محصولات اقتصادی سامسونگ هستند. 

این تبلت‌ها به واسطه قیمت مناسبی که دارند در آنها از سخت افزار بسیار قوی استفاده نمی‌شود. بنابراین نمی‌توان از این تبلت‌ها انتظار یک تبلت پرچم دار را داشت. با این وجود، داشتن 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و امکان استفاده از حافظه ذخیره سازی خارجی در کنار یک صفحه نمایش 4/10 اینچی باعث می‌شود تا این تبلت به یک گزینه قابل قبول برای بسیاری از افراد تبدیل شود. جنس بدنه تبلت از فلز است. 

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در یک نوار پلاستیکی روی بدنه تبلت قرار گرفته شده است. پردازنده به کار رفته در تبلت A8 سامسونگ از نوع Unisoc Tiger T618 است. در این تبلت بر خلاف مدل‌های پیشین، از پردازنده‌های اسنپ دراگون استفاده نشده است. باتری مورد استفاده در تبلت A8 سامسونگ یک باتری 7040 میلی آمپری است که با شارژر 15 واتی عرضه شده است. از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

آیا خرید اقساطی تبلت A8 سامسونگ کار درستی است؟

در پاسخ به این سوال که آیا خرید قسطی تبلت A8  کار درستی است یا خیر، باید بگوییم این موضوع به نحوه استفاده شما از تبلت بستگی دارد. به عنوان مثال برخی از افراد می‌خواهند سنگین ترین بازی‌ها را با تبلت خود اجرا کنند که در این صورت تبلت A8 سامسونگ انتخاب خوبی برای آنها به شمار نمی‌رود. 

اما اگر به دنبال یک تبلت با طراحی زیبا هستید و قصد دارید تا از آن برای انجام کارهای روزمره مانند وب گردی استفاده کنید، گلکسی A8 سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. به لطف قیمت مناسب این تبلت، می‌توانید با کم ترین هزینه آن را خریداری کنید و از استفاده از این تبلت لذت ببرید.

خرید قسطی تبلت A8 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی تبلت A8 سامسونگ باعث می‌شود تا بتوانید با کم ترین هزینه یک تبلت خوب و زیبا را خریداری نمایید. امروزه با توجه به استفاده بسیاری از بچه‌ها از آموزش‌های مجازی، خانواده‌ها به دنبال پیدا کردن یک تبلت مناسب برای این کار هستند که از لحاظ قیمتی نیز به صرفه باشد. تبلت A8 سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که می‌توانید برای فرزند خود خریداری نمایید.

فروشگاه قسطی کلاب یکی از قدرتمند ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال است. بنابراین اگر بودجه شما به اندازه خرید نقدی تبلت A8 سامسونگ نیست، جای هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد. چرا که هم اکنون امکان خرید اقساطی این تبلت در وب سایت قسطی کلاب در دسترس شما قرار دارد.  

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مانیتور دل

فروش قسطی مانیتور دل
خرید به صورت آنلاین در بخش لوازم خانگی امکان پذیر می باشد و شما با یک کلیک در سایت قسطی کلاب می توانید مانیتور دل...

خرید کامپیوتر لنوو

خرید کامپیوتر لنوو
برند لنوو همیشه در طراحی و تولید محصولات دیجیتالی پیشرو و موفق بوده است و توانسته تاکنون موفقیت‌های بسیاری را بدست بیاورد. اگر تمایل به خرید نقدی...