خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 13:57:58

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ با تخفیف ویژه دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ


مقدمه

گوشی a05 سامسونگ محصول جدید این شرکت است که در سال 2023 به‌عنوان جایگزینی برای نسل قبلی این گوشی یعنی a04 تولید و روانه بازار جهانی شده است. گوشی جدید سامسونگ پیشرفت‌های نسبتاً قابل‌توجهی را در مقایسه با نسل قبلی خود تجربه کرده است. درصورتی‌که تمایل به خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ داشته باشید، این مقاله برای شما تهیه شده است. بدین دلیل که می‌خواهیم ضمن معرفی مشخصات عملکردی و ظاهری این گوشی، شما را با شرایط خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ در فروشگاه قسطی کلاب آشنا کنیم. 

بررسی طراحی ظاهری گوشی a05 سامسونگ

گوشی a05 سامسونگ در بحث طراحی ظاهری می‌توان گفت که ارتقای قابل‌توجهی را تجربه کرده است. در حال حاضر این گوشی از طراحی روز محصولات سامسونگ پیروی می‌کند. در نمای پشتی یک قاب پلاستیکی را داریم که طرحی مات داشته و حالتی راه راه دارد. در بخش پشتی دو لنز دوربین با سایزی برابر را داریم که در عین سادگی، ظاهری شیک و کاربرپسند دارد. برای خرید اقساطی گوشی a05 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پنل جلویی گوشی از جنس شیشه بوده و با سایز 6.7 اینچی از نوع ال‌سی‌دی خودنمایی می‌کند. جنس قاب گوشی نیز از پلاستیک است. درگاه 3.5 میلیمتری، میکروفون، اسپیکر و پورت usb تایپ سی در بخش پایینی قاب این گوشی قرار دارند. متأسفانه اسکنر اثر انگشت در این گوشی وجود ندارد. وزن گوشی نیز 195 گرم بوده و ضخامت آن 8 میلیمتر است. چنین وزن و ضخامتی را باید در کنار ساختار هلالی‌شکل قاب دور گوشی بگذاریم که باعث شده اند تا با یک گوشی نسبتاً خوش‌دست سروکار داشته باشیم. 

مشخصات سخت‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی a05

ازآنجایی‌که گوشی a05 سامسونگ به‌عنوان یک گوشی میان‌رده ارزان‌قیمت عرضه شده است، شرکت سامسونگ از یک پردازنده نسبتاً قدیمی برای این گوشی استفاده کرده است. این شرکت از پردازنده ساخت شرکت مدیاتک با مدل Helio G85 استفاده کرده است که در گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده سه سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت. این پردازنده با معماری 12 نانومتری خود به‌صورت 8 هسته‌ای است که دو هسته آن برای کارهای سنگین‌تر و شش هسته باقیمانده برای کارهای سبک در مورد استفاده قرار می‌گیرد. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز از نوع Mali G52 است که برای اجرای بازی‌های سبک این روزها مناسب‌تر خواهد بود.

در ضمن امکان انتخاب حافظه رم برای این گوشی به‌صورت 4 گیگابایت و یا 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی وجود دارد. با این حال، امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز وجود خواهد داشت و در صورت نیاز می‌توانید از حافظه جانبی تا ظرفیت یک ترابایت برای این گوشی استفاده کنید. در مجموع می‌توان گفت که خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ برای آن دسته از مشتریانی مناسب خواهد بود که به دنبال یک گوشی نسبتاً ساده هستند و از آن برای کارهای معمولی استفاده خواهند کرد. 

مشخصات نرم‌افزاری گوشی a05 سامسونگ

گوشی a05 سامسونگ در حال حاضر با سیستم‌عامل اندروید نسخه 13 عرضه می‌شود. شرکت سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که گوشی‌های این شرکت از سال 2023 به بعد تا 6 سال از به‌روزرسانی‌های امنیتی برخوردار خواهند بود. همچنین این گوشی‌ها از حداقل 2 سال تا 4 سال از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برخوردار خواهند بود. 

باتری استفاده شده در گوشی سامسونگ گلکسی a05

باتری استفاده شده در گوشی a05 سامسونگ از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است که استفاده از آداپتورهای شارژ سریع 25 واتی را دارد. البته به رسم گوشی‌های جدید سامسونگ، باید نسبت به خرید جداگانه آداپتور شارژ باتری اقدام کنید که در حال حاضر حدود 600 هزار تومان خواهد بود. 

دوربین استفاده شده در گوشی a05 سامسونگ

در گوشی a05 سامسونگ از دو دوربین جداگانه در پنل پشتی استفاده شده است. دوربین اصلی وضوح 50 مگاپیکسلی دارد و دوربین تشخیص عمق نیز وضوح 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی نیز از نوع 8 مگاپیکسلی است. 

خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ از قسطی کلاب

در مقاله خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ شما را با مشخصات این گوشی آشنا کردیم. این محصول سامسونگ به‌عنوان یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمت این برند شناخته می‌شود که ارزش خرید بالایی را نسبت به مشخصاتی که ارائه می‌دهد، دارد. درصورتی‌که به‌جای خرید نقدی تمایل به شرکت در طرح‌های خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ دارید، قادر خواهید بود تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به‌عنوان یکی از مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور شناخته می‌شود که طرح‌های اعتباری مختلفی را برای فروش قسطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی در نظر گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل a71

خرید قسطی موبایل a71
گوشی‌های سامسونگ از تنوع و مدل‌های گوناگونی برخوردار است و از لحاظ کیفیت حرف اول را در دنیا می‌زند. برای خرید قسطی موبایل a71 به بخش...

تبلت اپل قسطی

تبلت اپل قسطی
فروشگاه ها و سایت های مختلفی در سراسر کشور در زمینه فروش تبلت اپل قسطی فعالیت می کنند که البته باید سایت و فروشگاهی را انتخاب کرد که بتواند هم تبلت..