خرید اقساطی S21 FE با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/8 12:09:10

یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگی با قیمت مناسب مدل گلکسی s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی S21 FE با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی S21 FE با چک


گوشی s21 fe اسنپدراگون 

امروزه ارتباطات یکی ارکان اساسی جوامع بشری می‌باشد. یکی از روش‌های برقراری ارتباط که حجم وسیعی از ارتباطات را پوشش می‌دهد استفاده از تلفن همراه است. کارایی تلفن همراه حتی فراتر از ایجاد ارتباطات بوده و به بخش جدانشدنی برای انجام امور روزانه کار و زندگی تبدیل شده است. 

در این میان استفاده از گوشی که بتواند بهتر اهداف و نیازهای ما از یک تلفن همراه را پاسخگو باشد، در اولویت انتخاب قرار خواهد داشت. در ادامه به معرفی ویژگی‌های یکی از این گوشی‌های جدید به نام گوشی موبایل سامسونگ S21 FE خواهیم پرداخت. برای خرید اقساطی S21 FE با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ S21 FE

صفحه نمایش S21 FE از نوع Dynamic AMOLED است. AMOLED یا دیود گسیل نور ارگانیک با ماتریس فعال بخشی از تکنولوژی صفحات OLED می‌باشد. به علت کاسته شدن صفحات بالایی LED در AMOLED رنگ‌ها واقعی‌تر و طبیعی‌تر هستند علاوه بر آن در زمان نمایش رنگ سیاه به علت خاموش شدن پیکسل‌ها، رنگ سیاه در این صفحه نمایش واقعی‌تر و عمیق‌تر می‌باشد. 

صفحه نمایش AMOLED Dynamic از فناوری Comfort display بهره برده است. این صفحه نمایش بهترین صفحه نمایش در حال حاضر سامسونگ از جهت زاویه دید، محافظت از چشم، کنتراست و روشنایی است. سایز صفحه نمایش این گوشی 4/6 است که صفحه نمایش بزرگی محسوب می‌شود. 

حافظه رم و حافظه داخلی گوشی S21 FE

حافظه رم گوشی S21FE ، 8 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن در اندازه‌های 128 و 256 گیگابایت است که مقدار ذخیره سازی بالایی می‌باشد. با خرید قسطی S21 FE از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

CPU یا پردازنده مرکزی

CPU در سامسونگ S21 FE تراشه Exynos 2100  است و هشت هسته‌ای می‌باشد که برای اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی و بازی‌های سنگین و فیلم‌هایی با وضوح بالا مناسب است و بدون هیچ باگی عمل خواهد کرد. علاوه بر آن از آنجایی که CPU یا پردازشگر مرکزی در یک گوشی از اهمیت بسزایی برای خریداران برخوردار می‌باشد و به دلیل آن که این گوشی دارای پکیج قدرتمند CPU است، می‌تواند یکی از انتخاب‌های معقول خریداران باشد. 

دوربین گوشی سامسونگ S21 FE

دوربین گوشی S21 FE دوربین سه گانه است. سنسور لنز اصلی یا عریض آن 12 مگاپیکسل بوده و عکس‌هایی با کیفیت بالا را ثبت می‌کند. لنز تله فوتو آن 8 مگاپیکسل و لنز فوق عریض آن 12 مگاپیکسل است. در جلوی این گوشی یک لنز 32 مگابایت عریض قرار دارد که از HDR پشتیبانی می‌کند و کیفیت فیلم برداری فوق العاده 4K در FPS60/30 را ارائه می‌دهد.

دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل بوده و سنسور آن Quad-Bayer است که دارای فوکوس بی نهایت می‌باشد. شارپنس و دیتیل مناسب، روشنایی و کنتراست خوب، نویز پایین و داینامیک رنج مناسب در دوربین S21 FE باعث می‌شود که از ثبت تصاویر و فیلم‌های با کیفیت بالا، کمال لذت را ببرید. 

از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ S21 FE می‌توان به ارگونومی مناسب و فریم آلومینیومی، دو سیم کارته، اندروید 12 دارای پشتیبانی به نسخه‌های جدید ارائه شده در آینده، باتری لیتیوم یونی 4500 میلی آمپر ساعت، شبکه موبایل دیتا 5G و رابط کاربری فوق العاده One UI 4 اشاره کرد. 

خرید اقساطی S21 FE از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

امروزه به علت شرایط اقتصادی و قیمت بالای گوشی، یکی از راه های به صرفه خرید گوشی، خرید قسطی آن می‌باشد. سایت قسطی کلاب این امکان را فراهم نموده است که با خیالی آسوده اقدام به خرید قسطی S21 FE نمایید. رغبت فروشندگان به حضور در این سایت و مراجعات فراوان علاقمندان به این سایت، جهت خرید قسطی، مهر تاییدی بر اعتبار این سایت است. در خرید اقساطی S21 FE گارانتی ارائه خواهد شد که خود گواهی بر خرید قسطی امن خواهد بود.

خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب که یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی است و دارای فروش اقساطی است؛ در کوتاه ترین زمان قابل انجام است. برای خرید قسطی S21 FE بعد از انتخاب گوشی S21 FE از سایت در قسمت کالای دیجیتال و اضافه نمودن آن به سبد خرید و انتخاب نوع طرح قسطی آن مبادرت به خرید قسطی آن نمایید. جزئیات مربوط به هر طرح خرید اقساطی در صفحه خرید قابل دسترسی است. برای خرید نقدی نیز می‌توان از صفحه مربوطه اقدام نمود. در صورت موجود نبودن کالا می‌توانید از طریق درخواست کالای ناموجود، در صفحه مربوط به آن کالا، اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a20

خرید اقساطی گوشی a20
تلفن همراه یکی از مهم‌ترین وسایل در زندگی روزمره می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a20 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشي a02

خرید قسطی گوشي a02
اگر قصد خرید یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي a02 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...