خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:52:48

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13 با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13 با چک


معرفی گوشی ردمی نوت 13

گوشی ردمی نوت 13 یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین گوشی‌های میان رده شرکت شیائومی می‌باشد. این گوشی هوشمند به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در آن وجود دارد، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی بپردازیم و نکاتی را در رابطه با نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13 بیان کنیم. 

بررسی مشخصات و ویژگی‌های گوشی ردمی نوت 13

یکی از ویژگی‌های برجسته ردمی نوت 13، صفحه نمایش 6.67 اینچی آن می‌باشد. این صفحه نمایش تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مشاهده تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌ها به ارمغان می‌آورد. همچنین، صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی AMOLED استفاده می‌کند که باعث می‌شود تصاویر وضوح بسیار بهتری داشته باشند.

در مقایسه با مدل قبلی خود، این کالای دیجیتال، دارای حاشیه‌های نازک‌تری می‌باشد. بلندگوهای دوگانه استریو با فناوری Dolby Atmos تجربه‌ای فوق‌العاده را در هنگام پخش موسیقی و فیلم به ارمغان می‌آورند. در طراحی این کالای دیجیتال، دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست گوشی قرار داده شده است. بلندگو، پورت USB-C و ورودی سیم کارت‌ها در بخش پایینی گوشی قرار دارند. جک هدفون و یک بلندگوی دیگر در بخش بالایی گوشی قرار داشته و سمت چپ کاملا خالی می‌باشد.

این کالای دیجیتال، از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ماژول دوربین عقب، که طراحی جدیدی نیز دارد، دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌باشد. از نظر عملکرد، عکس‌های ثبت شده با استفاده از دوربین این گوشی در نور روز و شرایط نوری مناسب، از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند. دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی تقریبا تمامی جزئیات را در هنگام عکاسی حفظ می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از لحاظ سخت افزاری، این کالای دیجیتال دارای یک چیپست اسنپدراگون 685، همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی می‌باشد. چنین مشخصات سخت افزاری برای انجام کارهای روزانه و حتی اجرای بازی‌ها کاملا مناسب می‌باشد. استفاده از رسانه‌های اجتماعی، جستجو در اینترنت، ارسال ایمیل و کارهایی از این قبیل بسیار سریع و بدون تاخیر انجام می‌شوند. این گوشی از رابط کاربری MIUI 14، مبتنی بر اندروید 13 استفاده می‌کند که ویژگی‌ها و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این کالای دیجیتال همانند مدل‌های قبلی خود، همچنان از یک باتری 5000 میلی آمپر به همراه یک شارژر 33 واتی استفاده می‌کند. باتری این گوشی در تست‌ها و آزمایش‌های مربوط به باتری عملکرد مناسبی داشته است و با فعال کردن حالت پرواز، بیش از 12 ساعت دوام می‌آورد. در استفاده‌های روزانه، باتری ردمی نوت 13 تقریباً 10 ساعت دوام دارد. توجه داشته باشید که تست‌ها با بالاترین تنظیمات گوشی بوده و با تنظیمات متوسط، ممکن است دوام بیشتری داشته باشد. 

نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13 

ردمی نوت 13 از شبکه‌های 4G و 5G پشتیبانی می‌کند. این به معنی این است که می‌توانید با استفاده از این گوشی از اینترنت با سرعت بالا و ارتباط پایدار در شبکه‌های همراه استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مدل‌های 4G و 5G به صورت جداگانه عرضه می‌شوند. 

این کالای دیجیتال، از نسخه 5.2 بلوتوث استفاده می‌کند. این نسخه از بلوتوث نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود‌هایی داشته است. شما می‌توانید بدون هیچگونه مشکلی گوشی خود را به دستگاه‌های بلوتوثی مانند هدفون‌ها، اسپیکرها، لوازم جانبی و غیره متصل کرده و از آن‌ها استفاده کنید. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی ردمی نوت 13 از سیستم عامل Android بهره می‌برد. به طور دقیق‌تر، همانطور که در بالا گفتیم این گوشی با سیستم عامل 14 MIUI که بر پایه Android است، ارائه می‌شود. MIUI یک رابط کاربری سفارشی است که توسط شرکت شیائومی توسعه و بر روی گوشی‌های ردمی و سایر گوشی‌های این شرکت نصب می‌شود. این رابط کاربری دارای ویژگی‌ها و تنظیمات خاص خود است که به کاربران امکان استفاده راحت و سفارشی سازی گوشی خود را می‌دهد. همچنین این سیستم عامل به طور منظم بروزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که عملکرد دستگاه را بهبود می‌دهند و امکانات جدیدی را به گوشی اضافه می‌کنند. 

نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13

خرید اقساطی به عنوان یک روش متداول برای خرید کالاها و محصولات جدید در نظر گرفته می‌شود. در این روش افراد می‌توانند با پرداخت اقساط ماهیانه کالا یا محصول خود را به راحتی خریداری کنند. در صورتی که قصد خرید گوشی ردمی نوت 13 را دارید و خرید نقدی برای شما امکان‌پذیر نیست، سایت قسطی کلاب با فروش قسطی این محصول، فرصتی استثنایی را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید به راحتی این گوشی قدرتمند و زیبا را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بی سیم سونی

خرید قسطی هدفون بی سیم سونی
برای خرید قسطی هدفون بی سیم سونی با قیمتی ارزان به بخش هدفون سونی در درسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی کامپیوتر

خرید اقساطی کامپیوتر
اگر قصد خرید یک کامپیوتر با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید، ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. برای خرید اقساطی کامپیوتر به بخش کالای...