خرید اقساطی گوشی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 13:05:06

کمپانی ال جی در سال 2020 دست به تولید و طراحی چندین تلفن همراه زده است و به طور مجدد قصد دارد در این حوزه فعالیت کند. برای خرید اقساطی گوشی ال جی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

 خرید اقساطی گوشی ال جی


بررسی گوشی ال جی

گوشی‌های تلفن همراه ال جی از جمله گوشی‌های پرچمدار در بازار کالای دیجیتال کنونی به شمار می‌روند. این شرکت با در نظر گرفتن نیاز بازار و کاربران، اقدام به عرضه انواع گوشی‌های سطح بالا و متوسط و قیمت مناسب نموده است. با خرید اقساطی گوشی ال جی از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

اگر به دنبال یک تلفن همراه همه‌ چیز تمام به همراه امکانات به روز تلفن‌های هوشمند کنونی هستید، بدون اینکه هزینه زیادی بپردازید، گوشی ال جی مدل K51s می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای انتخاب باشد. همچنین با خرید قسطی گوشی ال جی مدل K51s می‌تواند به راحتی و بدون فشار هزینه پرداختی یک گوشی بسیار خوب با تمام امکانات روز تهیه نمایید. 

مشخصات گوشی موبایل ال جی مدل K51s

اندازه صفحه نمایشگر گوشی ال جی مدل K51S برابر با 55/6 اینچ می‌باشد که از لحاظ کیفیت و وضوح تصویر و شفافیت آن در سطح مناسب و قابل قبولی جای دارد. نوع صفحه نمایش این گوشی ال جی IPS و میزان تراکم آن برابر با 282 پیکسل در هر اینچ است. 

این صفحه نمایش رنگ‌ها را بسیار شفاف و واضح نشان می‌دهد. این گوشی از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد با این حال اگر پرداخت هزینه آن به صورت نقدی برای کاربر ممکن نباشد، می‌تواند اقدام به خرید قسطی گوشی ال جی مدل K51s نماید.

دوربین موبایل ال جی K51s

چهار عدد ماژل دوربین در گوشی ال جی K51s به صورت افقی و خطی کنار هم در یک باکس مشکی رنگ در پشت گوشی به همراه فلش LED جای گرفته‌اند. حسگر اثر انگشت گوشی نیز در زیر ماژول‌های دوربین تعبیه شده و از دقت و سرعت خوبی بهره‌مند می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

 لنز اصلی استفاده شده در این گوشی از کیفیت وضوح 32 مگاپیکسل برخوردار است و دارای قابلیت فوکوس اتومات بر سوژه می‌باشد که قادر به ثبت تصاویر با کیفیت و زیبایی می‌باشد. از قابلیت‌های دیگر این دوربین می‌توان به HRD، پانوراما، فیلم برداری با کیفیت FULL HD با سرعتی برابر با 30 فریم در ثانیه اشاره نمود.

حافظه و عملکرد گوشی ال جی K51s

این مدل گوشی ال جی با حافظه داخلی به گنجایش  64 گیگابایت و با حافظه رم 3 گیگابایت به بازار کالای دیجیتال عرضه شده است. ظرفیت حافظه این دستگاه با استفاده از کارت حافظه جانبی قابل ارتقا می‌باشد. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این دستگاه اندروید پای یا همان نسخه 9 می‌باشد که این گوشی را یه یک گوشی به روز تبدیل کرده است.

باتری به کار رفته در این گوشی ظرفیتی برابر با 4000 میلی آمپر دارد و از نوع لیتیوم پلیمریمی است که به خوبی پاسخگوی نیاز کارهای روزانه می‌باشد. این باتری با استفاده از کابل USB نوع C شارژ می‌شود. گزینه برای خرید قسطی گوشی ال جی مدل k51s مراجعه به مراکز و وبسایت های معتبر خرید اقساطی موبایل ال جی هست. 

خرید اقساطی گوشی ال جی

سایت قسطی کلاب www.ghesticlub.com با ایجاد شرایط ویژه برای خریدارانی که امکان پرداخت نقدی هزینه موبایل مورد نظر خود را ندارند، به بهترین شکل ممکن به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد. در این فروشگاه آنلاین اقلام بی‌شماری را می‌توان به صورت اقساطی خریداری نمود از جمله کالای دیجیتال و موبایل که فروش قسطی گوشی ال جی را نیز شامل می‌شود.

چرا که با بالا رفتن قیمت‌ها امکان خرید نقدی آن برای بسیاری از افراد فراهم نمی‌باشد. برای اطلاع از شرایط دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی a21s

 خرید اقساطی گوشی a21s
برند سامسونگ گوشی‌های مقرون به صرفه بسیاری دارد که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها مدل گلکسی a21s است. برای خرید اقساطی گوشی a21s به بخش...