خرید اقساطی گوشی ناتینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 04:49:44

یکی از گوشی‌های پرفروش در ایران مدل ناتینگ است که ظاهری منحصر به فرد دارد. برای خرید اقساطی گوشی ناتینگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ناتینگ


معرفی کلی گوشی ناتینگ

با توجه به رقابت روز افزون دنیای تکنولوژی و کالای دیجیتال، شرکت‌ها همواره در تلاش برای ارائه کالاهای جدید هستند. یکی از پرکاربردترین کالاهای روزمره گوشی تلفن همراه است. فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد که یک گوشی تلفن همراه را به عنوان یک کالای دیجیتال نسبت به سایرین متمایز می‌کند.

در متن پیش رو می‌خواهیم با فاکتورهای متمایز کننده گوشی جدید ناتینگ آشنا شویم. بررسی می‌کنیم که این کالای دیجیتال جدید چه تفاوت‌هایی با محصولات بازار روز دارد. همچنین اشاره‌ای به قیمت گوشی ناتینگ نسبت به سایر گوشی‌ها و نحوه خرید قسطی گوشی ناتینگ هم خواهیم کرد. 

بررسی ظاهری گوشی ناتینگ

این کالای دیجیتال در اولین برخورد دارای پکینگ یا همان بسته بندی بسیار شیک و متفاوت است. همین موضوع نشان دهنده این است که شرکت ناتینگ با عرضه یک کالای کاملا متفاوت وارد بازار شده است. گوشی ناتینگ به سرعت توانسته توجه دوستداران کالای دیجیتال را به خودش جلب کند. گوشی ناتینگ در دو مدل 256 و 128 گیگ و در رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

اگر بخواهیم درباره قیمت گوشی ناتینگ صحبت کنیم، این گوشی با قیمتی حدود 300 و خورده‌ای پوند در بازارهای جهانی عرضه شده است. این قیمت بسیار عالی برای خریداران ایرانی باعث شده که گوشی ناتینگ در رقابت با رقیبان هم رده خود پرطرفدارتر باشد. با توجه به این که گوشی ناتینگ تمام نیازهای مخاطب را در کنار یک قیمت عالی و ایده عال برطرف خواهد کرد. برای خرید اقساطی گوشی ناتینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این کالای دیجیتال پشتیبانی کردن از وایرلس شارژ است. عرضه گوشی ناتینگ باعث به وجد آمدن دوباره کاربران و مخاطبان کالای دیجیتال شده و در همان برخوردهای ابتدایی، بسته بندی، طراحی و خوش دست بودن گوشی به مخاطب این را القا می‌کند که با یک کالای دیجیتال هوشمند با طراحی خلاقانه طرف است.

رنگ مشکی گوشی ناتینگ 

متریال استفاده شده در ساخت گوشی ناتینگ بسیار با کیفیت و زیبا است. صفحه پشت گوشی کاملا شیشه‌ای است و با LED زیبا تزیین شده. بغل گوشی دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار دارند که بهترین شکل تخت هستند و خیلی ما را یاد طراحی گوشی‌های آیفون می‌اندازد. همچنین این کالای دیجیتال کاملا سازگار با محیط زیست می‌باشد. قابل بازیافت است و حتی متریال مصرفی در این گوشی هم از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده است. برای خرید قسطی گوشی ناتینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی صفحه نمایش و دوربین این کالای دیجیتال

صفحه نمایش این کالای دیجیتال در همان ابتدا شما را به سرعت جذب خود می‌کند. این صفحه نمایش با کیفیت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در نور زیاد خورشید با گوشی کار کنید. ویدیو تماشا کنید یا تکست بفرستید که این به معنای درخشندگی بالای صفحه نمایش این گوشی است. با خرید اقساطی گوشی ناتینگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در رابطه با پردازنده این کالای دیجیتال باید بگوییم که از پردازنده قوی برخوردار است که به راحتی برای بازی‌های سنگین و استفاده مدت طولانی جوابگو خواهد بود.

دوربین گوشی از دو لنز اصلی 50 مگاپیکسلی تشکیل شده است. قابلیت‌های مختلف واید، پورتریت این گوشی آن را به یک کالای دیجیتال محبوب نسبت به گوشی‌های هم رده خود کرده است.

نحوه خرید قسطی گوشی ناتینگ از قسطی کلاب

حالا که با ویژگی های متمایز کننده این کالای دیجیتال به خوبی آشنا شدیم، در ادامه به نحوه خرید اقساطی و قیمت گوشی ناتینگ خواهیم پرداخت. قیمت گوشی ناتینگ نسبت به کیفیت و برآورده کردن تمامی نیاز های ما از یک کالای دیجیتال، آن را به یک گزینه خوب برای خرید اقساطی و همچنین خرید نقدی برای کاربرانی که توانایی آن را دارند، تبدیل کرده است. شما میتوانید با جستجو در وبلاگ های سایت قسطی کلاب از شرایط فروش قسطی و اطلاعات این تلفن همراه هوشمند مطلع شوید. همچنین می توانید برای خرید اقساطی گوشی ناتینگ از طریق سایت قسطی کلاب با خیال آسوده از کیفیت کالا و تضمین قیمت اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو
برندهای معتبر بسیاری به طراحی و تولید هدفون می‌پردازند و رقابت بالایی با یکدیگر دارند. اگر تمایل به داشتن یک هدفون استثنایی دارید به بخش ...

خرید اقساطی لپتاپ با حکمت کارت

خرید اقساطی لپتاپ با حکمت کارت
کمپانی ایسوس یکی از بهترین و مشهورترین برندهای تولید کننده مادربرد و لپتاپ است. برای خرید اقساطی لپتاپ با حکمت کارت به بخش...