خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/15 14:19:45

یکی از گوشی‌های استثنایی سامسونگ با قیمتی بی نظیر مدل a24 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ با چک


گوشی a24 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ در روزهای کنونی می‌تواند در کنار خرید نقدی یکی از راه‌های تسهیل خرید گوشی باشد. با اوج گرفتن تحریم‌ها و شرایط سخت واردات و همچنین نوسانات موجود در بازار ارز قیمت گوشی‌های تلفن همراه به شدت با افزایش روبرو شده است. در این شرایط بهترین راه جهت دستیابی به گوشی‌های با کیفیت از برند سامسونگ خرید اقساطی می‌باشد. برند سامسونگ همیشه در عرضه گوشی‌های به روز، با امکانات بی‌نظیر پیشتاز بوده است. یکی از بهترین گوشی قیمت مناسب سامسونگ گوشی a24 می‌باشد که در میان گوشی‌های میان رده بی‌نظیر می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ آشنا سازیم و امکانات ویژه این برند و به خصوص این مدل را، بیان کنیم. 

بررسی گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 سامسونگ دارای دوربین 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی می‌باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. دوربین ماکرو و واید این گوشی به ترتیب 2 و 5 مگاپیکسل است که عکس‌ها و ویدئوها را با کیفیت FULL HD ذخیره می‌کند. باتری این مدل از گوشی‌های سامسونگ 5000 آمپر است، که می‌توانید به مدت طولانی از گوشی a24 استفاده کنید و نگران تمام شدن شارژ آن نباشید.

این گوشی قابلیت استفاده همزمان دو سیم کارت را دارد و یک کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر 1 ترابایتی را پوشش می‌دهد. صفحه نمایشگر برای غالب افراد بسیار اهمیت دارد در این گوشی نیز از نمایشگرهای بسیار کاربردی و با کیفیتی استفاده شده است. ابعاد صفحه نمایش در این گوشی 6.5 اینچ است که دارای تکنولوژی PLS TFT است و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. برای خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی‌های کاربردی این گوشی می‌توان به شتاب سنج، حسگر اثر انگشت، جی پی اس، وای فای، بلوتوث و پورت یو اس بی اشاره کرد. سیستم عامل این گوشی اندروید 11 می‌باشد که قابلیت ارتقا دارد و رابط کاربری آن One UI 3.1 است. 

سایر ویژگی‌های گوشی a24 سامسونگ

کالای دیجیتال یکی از نیازهای ضروری انسان در دنیای امروز می‌باشد به گونه ای که بدون آن زندگی بسیار سخت می‌باشد. گوشی a24 سامسونگ دارای سخت افزار بسیار قدرتمندی است و قابلیت پردازش بازی‌های بسیار سنگین را دارد. طراحی زیبا و خاص بدنه این گوشی باعث شده کاربران از آن استقبال خوبی به عمل آورند. بدنه این گوشی از پلاستیک است که دارای طرح مات و هندسی است و بسیار چشم نواز و زیبا می‌باشد. دکمه‌های این مدل از گوشی در لبه‌های راست و چپ دستگاه، تعبیه شده و در کل یکی از گوشی‌های میان رده خوب بازار می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ با چک از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ در سایت‌های زیادی امکان پذیر می‌باشد، در این سایت‌ها شرایط مختلفی برای فروش قسطی وجود دارد. گوشی سامسونگ a24 یکی از محصولات خوب کمپانی سامسونگ است که امکان خرید اقساطی آن از سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. در این سایت با توجه به وضعیت معیشت مردم در این روزهای سخت شرایط بسیار خوبی در نظر گرفته شده است. در سایت قسطی کلاب فروش قسطی بدون پیش پرداخت و ارائه چک و سفته انجام می‌شود. بازپرداخت با کمترین میزان سود و در بازه زمانی 3 الی ماهه انجام می‌پذیرد. تمام کالاهای موجود در این سایت دارای ضمانت سلامت و کیفیت می‌باشند و در مدت زمان 48 ساعت محصول به دست مشتری خواهد رسید. در صورت بروز هرگونه ابهام یا پرسش در خصوص نحوه خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ می‌توانید با کارشناسان قسطی کلاب ارتباط برقرار کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تبلت مایکرو سافت

فروش اقساطی تبلت مایکرو سافت
برند مایکروسافت برندی موفق و شناخته شده در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی se 2022

خرید اقساطی se 2022
اگر تمایل به خرید اقساطی se 2022 با قیمتی عالی و شرایطی آسان دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...