خرید اقساطی ps5 درایو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 03:11:08

یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ps5 درایو

کنسول ps5 با درایو؛ انتخابی مناسب برای انجام بازی‌های دیجیتالی و فیزیکی

کنسول ps5 با درایو یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های تولید شده توسط شرکت ژاپنی سونی است. در حال حاضر خرید قسطی ps5 با درایو راه بسیار ساده‌ای را برای تهیه این کنسول بازی در پیش‌روی شما قرار خواهد داد. امروزه انجام بازی‌های ویدیویی به یکی از مهیج‌ترین تفریحات جامعه‌ی بشریت تبدیل شده‌اند. زیرا بازی‌های ویدیویی همیشه مطالب جدیدی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. به عنوان مثال در محیط یک بازی ویدیویی شما می‌توانید دشمنان خود را تا سر حد مرگ، کتک بزنید؛ یا می‌توانید به رانندگی با اتومبیل مورد علاقه‌ خود بپردازید. 

به طور کلی همیشه بازی سرگرمی ویدیویی حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. به همین علت شرکت‌های تولیدکننده‌ ابزارهایی نظیر کنسول‌های بازی همه روزه به فکر تولید محصولات جدیدی هستند؛ تا به این ترتیب بهترین تجربه را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. کنسول ps5 با درایو آخرین کنسول بازی عرضه شده به بازارهای جهانی است. این کنسول بازی قادر است تمامی بازی‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت ممکن اجرا نماید. 

همچنین یکی از بهترین ویژگی‌های کنسول ps5 با درایو، انجام بازی‌های فیزیکی است. به همین جهت پیشنهاد می‌شود با خرید اقساطی ps5 با درایو مهیج‌ترین بازی‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت ممکن تجربه نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی ps5 با درایو شما می‌توانید بخشی از هزینه‌ی این کنسول را به صورت نقد و ما بقی را به صورت اقساط پرداخت کنید. 

آیا کنسول ps5 با درایو انتخاب خوبی برای خرید است یا خیر؟

احتمالا برای شما هم این سوال مطرح شده که آیا کنسول ps5 با درایو انتخاب خوبی برای خرید است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید کنسول ps5 با درایو تنها در یک مورد با نسخه‌ استاندارد آن، تفاوت دارد؛ آن هم جود درایو نوری در این کنسول بازی است. به عبارتی دیگر شرکت سونی کنسول ps5 خود را در دو نسخه‌ استاندارد و با درایو طراحی کرده است. 

نسخه‌یاستاندارد کنسول ps5 فاقد درایو نوری بوده و کاربران تنها می‌توانند بازی‌های دیجیتالی را بر روی آن تجربه نمایند. اما در نسخه‌ با درایو کنسول ps5 امکان تجربه‎ نمودن بازی‌های دیجیتالی و فیزیکی وجود خواهد داشت. به این ترتیب کنسول ps5 با درایو انتخاب خوبی برای خرید خواهد بود. البته اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که به انجام بازی‌های دیجیتالی تمایل بیشتری دارید، نسخه‌ی استاندارد ps5 برای شما انتخاب بهتری خواهد بود. 

آشنایی با مشخصات سخت افزاری کنسول ps5 با درایو

کنسول ps5 با درایو از نظر مشخصات سخت افزاری کاملا مشابه با نسخه‌ استاندارد ps5 است. بهتر است بدانید این کنسول بازی مجهز به یک پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند از نوع Zen 2 است.

 همچنین تعداد هسته‌های پردازشی این کنسول بازی، 8 عدد و فرکانس آن 3/5 گیگاهرتز می‌باشد. شرکت سونی برای افزایش عملکرد کنسول ps5 در طراحی آن از یک پردازنده‌ گرافیکی توانمند بهره‌گرفته است. به گفته‌ شرکت سونی، این پردازنده‌ی گرافیکی قادر است تمامی فرآیندهای گرافیکی را با قدرت 10/28 ترافلاپس، پردازش نماید. 

اما مشخصات سخت افزاری ps5 تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود و این کنسول در پیکره‌ی خود 16 گیگابایت حافظه‌ رم را جای داده است. علاوه بر آن، کنسول ps5 با درایو دارای یک حافظه‌ SSD با مقدار حافظه‌ی 825 گیگابایت است. هدف سونی از استفاده از این حافظه‌ SSD کوتاه کردن زمان لودینگ بازی‌ها بوده که این موضوع تجربه‌ خوبی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. با وجود این مشخصات سخت افزاری شما می‌توانید جدیدترین عناوین دنیای گیم را با کیفیت 4k و 8k تجربه نمایید.

خرید اقساطی ps5 با درایو از فروشگاه قسطی کلاب

در حال حاضر کنسول ps5 با درایو در بازارهای داخلی کشور با قیمتی در حدود 26 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بنابراین شما می‌توانید با خرید قسطی ps5 با درایو این کنسول بازی را با بهترین شرایط موجود تهیه نمایید. همچنین در صورت خرید اقساطی ps5 با درایو دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه‌ی این کنسول به صورت یک‌جا نخواهد بود. 

با این تفاسیر فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش اقساطی و نقدی کنسول بازی، آماده ارائه‌ی خدمات به شما همراهان همیشگی خواهد بود. به همین جهت برای خرید اقساطی یا خرید نقدی کنسول ps5 با درایو تنها کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با قسطی کلاب قسطی خرید کنید، نقدی ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی دوچرخه ترینکس

خرید اقساطی دوچرخه ترینکس
در سال های اخیر ما شاهد استفاده گسترده از دوچرخه توسط کودکان و بزرگسالان می باشیم. با توجه به استفاده فراگیر از دوچرخه ما شاهد این هستیم...

فروش اقساطی دوربین کانن

فروش اقساطی دوربین کانن
کمپانی کانن بهترین و پرطرفدارترین دوربین‌های عکاسی جهان را دارد. برای خرید اقساطی دوربین کانن به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب...