خرید اقساطی چای‌ساز میگل

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:28:50

یکی از بهترین وسایل مخصوص آشپزخانه بی شک چای ساز است. برای خرید اقساطی چای‌ساز میگل به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی چای‌ساز میگل



معرفی مشخصات چای ساز میگل

برند میگل یک برند ایرانی است و تمامی محصولات آن ساخت داخل می‌‎باشد. چای ساز میگل کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و خرید نمونه اصل آن در بازارهای لوازم خانگی بسیار راحت است. این برند نمایندگی‌‎های زیادی در شهرهای مختلف کشور دارد. محصولات شرکت میگل با خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان این مجموعه ارائه می‌شود. چای سازهای میگل در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و از سطح کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. در ادامه به بررسی مشخصات و نحوه خرید قسطی چای‌ساز میگل می‌پردازیم با ما همراه باشید. 

معرفی بهترین مدل چای ساز میگل

چای ساز میگل مدل GTS220w جزو محصولات حرفه‌ای و با کیفیت در حوزه نوشیدنی است و طرفداران زیادی دارد. از مشخصات این چای ساز مرغوب می‌توان به توان مصرفی 2200 واتی، فناوری دم آوری خودکار، وجود ترموستات ایمنی و خاموش شدن به صورت اتوماتیک هنگام تمام شدن آب کتری اشاره کرد. جنس بدنه کتری و قوری این چای ساز بسیار مقاوم بوده و با استفاده از بهترین متریال و قطعات تولید شده است. با خرید اقساطی چای‌ساز میگل از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه گنید.

کتری چای ساز میگل از جنس شیشه مقاوم بوده و در برابر حرارت بالا آسیب نمی‌بیند. ظرفیت این کتری 1.7 لیتر است و در مقایسه با کتری‌های مشابه در بازار از ظرفیت بیشتری برخوردار می‌باشد. جنس قوری این چای ساز شیشه مقاوم در برابر حرارت بوده و 0.8 لیتر ظرفیت دارد. چای ساز میگل ظاهری زیبا و سبک مدرنی دارد و کیفیت بالای آن باعث شده تا افراد زیادی تمایل به خرید این محصول داشته باشند.

از دیگر مشخصات چای ساز میگل، ترموسوییچ بخار از حالت جوش به گرم نگهدارنده، توان نگهداری 280-335 وات، فیلتر استیل ضد زنگ قوری، فیلتر رسوب گیر در خروجی کتری با منافذ بزرگ، ترموستات حرفه‌ای و پیشرفته و نشانگر میزان آب در کتری است. خرید قسطی چای‌ساز میگل یک فرصت بی‌نظیر برای داشتن این محصول زیبا و با کیفیت است.

کتری چای ساز میگل قابلیت چرخش 360 درجه دارد و هنگام جوش آمدن آب چراغ نشانگر روی کتری روشن می‌شود. این مدل از چای ساز میگل دارای امکانات کاملا بروز، پیشرفته و کیفیت بسیار بالا است و اگر به دنبال چای سازی مدرن، با کیفیت و زیبا هستید انتخاب این مدل بهترین گزینه محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی چای‌ساز میگل به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت چای ساز

همانطور که گفتیم چای ساز میگل در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و قیمت آنها به عوامل مختلف بستگی دارد. جنس و قابلیت‌های چای ساز از عوامل مهم در تعیین قیمت نهایی این محصول هستند و هر چه چای ساز قابلیت و امکانات بیشتری داشته باشد قیمت بالاتری دارد. قیمت حدودی چای ساز میگل یک تا چهار میلیون تومان است. برای اطلاع از نحوه خرید قسطی چای‌ساز میگل تا انتها همراه ما باشید.

نحوه خرید اقساطی چای‌ساز میگل

برند میگل توانسته با تولید محصولات با کیفیت توجه افراد زیادی را به برند خود جلب کند. این برند محصولات خود را طبق استانداردهای اروپایی طراحی و تولید کرده است و محصولاتش از لحاظ ظاهری در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. هدف از تاسیس این شرکت تولید محصولاتی با کیفیت و مدرن بوده و در این زمینه بسیار خوب ظاهر شدند. محصولات مختلف برند میگل با ضمانت پس از فروش و گارانتی 2 ساله به فروش می رسند.

قسطی کلاب وب سایتی اینترنتی در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی است. این وب سایت معتبر محصولات خود را به صورت نقد و اقساط  با بهترین شرایط به فروش می رساند. برای خرید اقساطی چای ساز میگل کافی است وارد وب سایت قسطی کلاب شوید و با بهترین شرایط محصولی زیبا و با کیفیت را خریداری کنید. بعد از ثبت سفارش چای ساز میگل در وب سایت قسطی کلاب محصول خریداری شده در سریعترین زمان برای شما ارسال می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گاز رومیزی امرسان

خرید گاز رومیزی امرسان
محصولات امرسان در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجه‌ای داشته‌اند. برای خرید نقدی یا اقساطی گاز رومیزی امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی...

ماشین ظرفشویی زیرووات قسطی

ماشین ظرفشویی زیرووات قسطی
خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات برای خانواده های که قصد تهیه ی جهیزیه داشته ولی توان پرداخت نقدی...