خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/10 22:22:33

اگر تمایل خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک


آیفون 13 پرومکس، نگین درخشان اپل

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک یکی از بهترین گزینه‌ها برای اغلب دوستداران گیمینگ است. این گوشی شرکت اپل دوربین فوق‌العاده‌ای دارد و تصاویر را با کیفیت بالایی ثبت می‌کند. صفحه نمایشگر بزرگ و شارژدهی مناسب نیز جزو ویژگی‌های مثبت آیفون 13 پرومکس است. 

ثبت تصاویر جذاب با دوربین آیفون 13 پرومکس

خرید گوشی آیفون 13 پرو مکس برای دوستداران ثبت تصاویر زیبا یک گزینه مناسب است. این گوشی دارای چهار دوربین باکیفیت است که سه تا از آنها با کیفیت 12 مگاپیکسل عکس‌های شما را ثبت می‌کنند. دوربین چهارم این گوشی پیشرفته، لنز تله فوتو بوده که سنسور تشخیص عمق آیفون 13 پرومکس است.  

بررسی باتری آیفون 13 پرومکس باشارژدهی بالا

یکی دیگر از جذابیت‌های خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس مربوط به باتری آن است. باتری این گوشی با ظرفیت 4352 میلی آمپر شارژدهی خوبی دارد. با گوشی آیفون 13 پرومکس می‌توان در حدود 35 ساعت بدون شارژ مجدد کار کرد. نوع باتری گوشی مذکور لیتیوم یونی بوده و حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده آن 20 وات و شارژ بی‌سیم آن 15 وات است. باتری این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع نیز دارد. 

انواع حسگرهای در گوشی آیفون 13 پرومکس

با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با انواع سنسورهای مدرن موجود در موبایل آشنا می‌شوید. در این گوشی حسگرهای فشارسنج هوا، مجاورت، قطب نما، ژیروسکوپ، تشخیص چهره سه بعدی و شتاب سنج وجود دارد و شما می‌توانید با کمک آنها از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار شوید.

نمایشگر 7/6 اینچی آیفون 13 پرومکس یک امکان مناسب برای گیمینگ

نمایشگر 7/6 اینچی OLED گوشی آیفون 13 پرومکس یک امکان خوب برای علاقمندان به بازی‌های موبایل است. ناچ صفحه این گوشی کوچک از گوشی‌های نسل قبل بوده و این امر موجب کاهش سایز سوراخ‌ها و دوربین‌های گوشی شده همچنین نرخ نوسازی این نمایشگر گوشی 120 هرتز است و این امر واکنش‌ها و حرکات را در هنگام بازی روان‌تر و سریع‌تر به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش گوشی آیفون 13 پرومکس در نور زیاد به خوبی عمل می‌کند. تصاویر در نمایشگر مذکور با رنگ‌های زیبا مشاهده می‌شوند و جزئیات وضوح بالایی دارند. 

بررسی حافظه و رم آیفون 13 پرومکس

در خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با ترکیب حافظه و رم مناسبی مواجه هستید. در مدل‌های مختلف آیفون 13 پرومکس حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت و همین طور یک ترابایتی وجود دارد و رم کلیه آنها 6 گیگابایت است.

صدای مناسب گوشی آیفون 13 پرومکس

یکی دیگر از امکانات مناسبی که در خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس برای کاربر فراهم می‌شود؛ صدای خوب این گوشی است. این گوشی اسپیکر استریوی دوگانه دارد.

بهترین رنگ گوشی آیفون 13

گوشی آیفون 13 در پنج رنگ به بازار عرضه می‌شود. رنگ‌های استارلایت یا سفید، قرمز، میدنایت یا مشکی، صورتی و آبی پنج رنگ این گوشی پرطرفدار شرکت اپل است. در این بین بر اساس آمارهای ثبت شده می توان گفت که رنگ صورتی از طرفداران بیشتری برخوردار است و می‌توان به عنوان بهترین رنگ گوشی آیفون 13 از آن یاد کرد. 

فروش قسطی انواع کالاها در قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس یا سایر کالای دیجیتال را دارید؛ به سایت فروشگاه قسطی کلاب هم سری بزنید. در این فروشگاه انواع مایحتاج مردم به صورت نقدی و قسطی عرضه شده و این امر یک گزینه مطلوب برای حقوق بگیران و اقشار کم درآمد محسوب می‌شود. فروشگاه آنلاین قسطی کلاب علاوه بر انواع محصولات دیجیتال اقلام دیگری از قبیل: وسایل بازی و سرگرمی، لوازم اداری، وسایل نقلیه و لوازم خانگی را نیز به فروش می‌رساند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s24 ultra

خرید قسطی گوشی s24 ultra
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال ...

خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ
برای خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ با قیمتی بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...