خرید اقساطی تبلت MATEPAD SE

تاریخ انتشار:
1403/2/22 13:19:06

تبلت‌های متنوع و بسیاری در بازار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها متعلق به برند هوآوی است. برای خرید اقساطی تبلت MATEPAD SE به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تبلت MATEPAD SE


تبلت MATEPAD SE

خرید قسطی، یکی از انواع خریدهای بسیار مناسب در شرایط اقتصادی امروزی می‌باشد. یکی از این کالاها، خرید قسطی تبلت MATEPAD SE است. امروزه در بیشتر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین، برای خرید هر نوع وسیله و تجهیزاتی، نیاز نیست که به صورت نقدی خرید انجام شود. به طور مثال وسایلی همچون موبایل، تبلت و غیره از جمله مواردی می‌باشند که به صورت خرید اقساطی انجام خواهند شد.

 در ادامه و در بخش‌های بعدی با ما همراه باشید تا در ابتدا با مشخصات این نوع تبلت بیشتر آشنا شویم. سپس شرایط خرید اقساطی تبلت MATEPAD SE  را برای شما بیان خواهیم کرد. 

تبلت MATEPAD SE چه نوع مشخصات و قابلیت‌هایی دارد؟

به طور کلی برای خرید قسطی تبلت MATEPAD SE از هر فروشگاه و مغازه‌ای باید در ابتدا با مشخصات آن آشنا شد. این مدل از تبلت، یکی از جدیدترین تبلت‌های هواوی در سال 2022 است که به تازگی به بازار راه پیدا کرده است و دارای مشخصات فنی بسیاری می‌باشد. در واقع از لحاظ وزنی این تبلت وزن مناسبی دارد و حدود 450 گرم می‌باشد. تبلت‌ها به طور کلی دارای سایز 8 و 10 اینچ می‌باشند که سایز 10 بسیار مناسب برای تمامی تبلت‌ها است. صفحه نمایش این مدل از تبلت نیز سایز 10 اینچ دارد. 

این صفحه نمایش به گونه‌ای طراحی شده است که با استفاده از فیلتر نور آبی از چشم محافظت می‌کند. تبلت MATEPAD SE دارای ضخامتی به اندازه‌ی 7.85 میلی‌متر می‌باشد. در این نوع تبلت سیستم عامل Harmony OS 2.0 وجود دارد و به صورت پیش فرض ارائه شده است. 

تبلت MATEPAD SE در حال حاضر دارای حافظه‌ی داخلی بسیار عالی به اندازه‌ی 128 گیگ می‌باشد. علاوه بر حافظه‌ی داخلی، یک رم به اندازه‌ی 4 گیگ نیز این تبلت را پوشش می‌دهد. از مشخصات دیگر در این تبلت، دوربین است. این مدل تبلت دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی می‌باشد. این تبلت هیچ دوربین پیشرفته‌ای ندارد و تنها دوربین‌هایی که در آن به کار رفته است همین دو مورد 5 و 2 مگاپیکسلی است که به آن اشاره شد. از دیگر مشخصات این تبلت، باتری آن است. در این مدل تبلت MATEPAD SE یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد. 

در این تبلت دو سیم کارت به صورت همزمان فعال می‌باشند. از امکانات دیگر تبلت MATEPAD SE می‌توان به موارد وای‌فای، بلوتوث، هات اسپات، شبکه اینترنت 4‌ جی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، شتاب سنج، پورت یو اس بی، جی پی اس و موارد دیگر اشاره کرد. برای خرید اقساطی تبلت MATEPAD SE به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط اقساطی برای خریداری تبلت و سایر کالاها به چه صورت است؟

در این بخش قصد داریم تا شما را با شرایط اقساطی انواع کالاها و خرید قسطی تبلت MATEPAD SE در یکی از فروشگاه‌ها و سایت آنلاین آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

امروزه در اغلب فروشگاه‌ها به علت گران شدن اجناس، انواع کالای دیجیتال به صورت اقساطی به فروش می‌رسند و مشتری به راحتی و با اقساط می‌تواند کالای مورد نظر خود را خریداری کند. یکی از این فروشگاه‌های آنلاین، سایت قسطی کلاب می‌باشد. این سایت با استفاده از سه طرح پایا، بایچک و پارسیان امکان خرید قسطی و آسان محصولات را برای مشتریان فراهم کرده است. هر یک از این سه طرح دارای ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشند. این سایت امکان خرید برای تمامی افراد اعم از کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان را به راحتی فراهم کرده است. 

در طرح پایا که میزان خرید تا 50 میلیون تومان می‌باشد، با استفاده از فیش حقوقی و یا جواز کسب امکان‌پذیر می‌باشد. در طرح بایچک تا سقف 150 میلیون تومان با استفاده از چک، خرید صورت می‌گیرد. در طرح پارسیان نیز خرید تا سقف 100 میلیون تومان با استفاده از کمترین میزان پرداختی انجام می‌شود. با خرید اقساطی تبلت MATEPAD SE از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a14 با چک

خرید قسطی گوشی a14 با چک
در بین گوشی‌های سامسونگ مدل a14 را می‌توان گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه نامید. برای خرید قسطی گوشی a14 با چک به بخش موبایل در...

خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ

خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ
یکی از گوشی‌های دوستداشتنی سامسونگ مدل a71 است. برای خرید اقساطي گوشی a71 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...