خرید اقساطی گوشی wing ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 05:46:07

کمپانی ال جی برای بار دیگر توجه همگان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی wing ال جی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی wing ال جی


نوآوری ال جی در طراحی!

برند ال جی همیشه برند پیشرو و نوآوری در عرصه تکنولوژی بوده و تاکنون محصولات جذابی را طراحی و تولید کرده است. برند ال جی به اندازه سامسونگ در حوزه تلفن همراه موفق نبود؛ ولی به تازگی از گوشی جدید خود با نام wing رونمایی کرده است که توجه همگان را به خود جلب کرده است. طراحی گوشی جدید ال جی تاکنون بی‌نظیر بوده است و هیچ کمپانی موفق به تولید تلفن همراه با این طراحی نشده است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی ال جی دارید تا انتهای این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

LG WING

گوشی جدید ال جی با نام Wing در سال 2020 رونمایی شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. این گوشی جذاب به گونه‌ای طراحی شده که ابتدا مانند یک گوشی معمولی است، ولی شما می‌توانید صفحه رویی گوشی را چرخانده و دو صفحه افقی و عمودی داشته باشید. 

صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی از نوع POLED FullVision می‌باشد که بسیار زیبا و حرفه‌ای است؛ همچنین 6.8 اینچ اندازه دارد و امکان نمایش فیلم‌های سینمایی با نمای 21:9 را دارا می‌باشد؛ این ویژگی سبب شده است که بهترین حس رضایت و کیفیت را از دیدن فیلم‌های سینمایی داشته باشید. برای خرید قسطی گوشی wing ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید.

نمایشگر دوم!

اگر گوشی wing ال جی را به سمت بالا بچرخانید، نمایشگر دوم ال جی پدیدار خواهد شد. این نمایشگر دارای 3.9  اینچ است و از نوع GOLED می‌باشد. شاید به نظر برسد که گوشی ال جی با اینگونه طراحی ممکن است مدت زمان کوتاهی مورد استفاده قرار گیرد و خیلی سریع خراب شود؛ اما اینگونه نیست. 

گوشی wing ال جی دارای مهندسی بی‌نظیری است و بهترین لولاها در ساخت آن به کار رفته و دارای پوشش دافع آب است و از فناوری ضد گرد و غبار برخوردار است. با خرید اقساطی گوشی wing ال جی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

Multi-Feature Multitasking

یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی وینگ ال جی قابلیت انجام چندین فعالیت در کنار یکدیگر است. شما می‌توانید در حالی که فیلم می‌بینید؛ در وب جستجو کنید، به دوستانتان پیام دهید و بدون هیچ اختلالی در اجرای فیلم به فعالیت‌های دیگر بپردازید. این ویژگی جذاب گوشی wing سبب شده است که طرفداران بسیاری را جذب خود کند. با خرید قسطی گوشی wing ال جی از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین حرکتی Gimbal

گوشی جذاب ال جی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و سلفی 32 مگاپیکسل است. این گوشی فوق‌‌العاده یک گیمبال استثنایی است. بهترین نوع دوربین برای عکس برداری و فیلم برداری حرکتی بدون کوچک‌ترین لرزش و حرکتی باکیفیت‌ترین تصاویر را برای شما به ثبت می‌رساند. این گوشی جذاب با دارا بودن دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین گیمبال 12 مگاپیکسلی یکی از جذاب‌ترین گوشی‌ها در فیلم برداری حرفه‌ای است.

همچنین وجود دوربین سلفی پاپ آپ به صورت جادویی در این گوشی قرار داده شده و هر زمان که نیازی به آن نداشته باشید ناپدید خواهد شد. برای خرید اقساطی گوشی wing ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرایط استثنایی خرید قسطی گوشی wing ال جی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و پرفروش‌ترین سایت‌های موجود در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. این سایت استثنایی به فروش نقدی یا اقساطی لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و انواع محصولات موجود در بازار می‌پردازد. شما می‌توانید با دریافت وام خرید اقساطی از این سایت معتبر خرید خود را تکمیل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. ناگفته نماند که خرید اقساطی گوشی wing ال جی از قسطی کلاب نیازی به ضامن ندارد و فقط با چک یا سفته امکان پذیر خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m62

خرید قسطی گوشی m62
اگر به دنبال یک گوشی جذاب و پرکاربرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی m62 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی موبایل ال جی

خرید قسطی موبایل ال جی
گوشی های هوشمند یا همان موبایل ها یکی از ملزومات دنیای امروزی می باشند، و در اصل از پر کاربردترین وسایل شخصی هستند....