خرید قسطی خودرو جک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:21:14

کمپانی‌های بسیاری به طراحی و تولید خودرو در سرتاسر دنیا می‌پردازند. انتخاب یک خودرو مناسب تصمیم بسیار مهمی است. برای خرید اقساطی خودرو جک به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی خودرو جک


بررسی خودرو جک S5

کمپانی کرمان موتور یکی از بهترین شرکت‌های واردات خودرو در ایران است که با شرکت‌های خودروسازی چینی همکاری می‌کند و مونتاژ بسیاری از خودروهای چینی را در ایران انجام می‌دهد. خودرو جک S5 متعلق یه شرکت خودروسازی جی ای سی می‌باشد و بسیار مدرن و کاربردی طراحی شده است. 

در نظر اول جک S5 شبیه به هیوندای توسان است و توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این خودرو استثنایی دارای مشخصات فنی مدرنی است و بهترین گزینه برای خرید خانواده و همچنین جوانان می‌باشد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد جک S5 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی خودرو جک هستید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

مشخصات فنی جک S5

خودرو جک یک خودرو شاسی بلند و جادار است. این خودرو استثنایی در دو مدل اتومات و دنده‌ای طراحی و تولید شده است. مدل اتومات خودرو جک دارای محور محرک دیفرانسیل جلو می‌باشد و گیربکس آن 6 دنده اتومات به همراه دو کلاچ است.

از دیگر مشخصات فنی جک S5 می‌توان به موتور 4 سیلندر توربو شارژ و حجمی معادل با 2 لیتر اشاره کرد. جک S5 قدرتی معادل با 174 اسب بخار دارد و شتاب آن 11 ثانیه می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو جک با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی نقاط قوت خودرو جک S5

خودرو جک S5 بسیار جذاب و مدرن طراحی شده است و در وهله اول ظاهر خودرو نظر شما را جلب خواهد کرد. همچنین پیشرانه قوی و قدرتمند به همراه امکانات رفاهی عالی در مدل اتومات از نقاط قوت این خوردو استثنایی است. 

این خودرو بسیار مناسب برای خانواده و مسافرت‌های طولانی می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو جک با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی نقاط ضعف خودرو جک S5

خودرو جک S5 ویژگی منفی ندارد و از نقاط ضعف آن می‌توان به نداشتن کروز کنترل، کمبود امکانات در مدل دنده‌ایی و تولید محدود خودرو جک به صورت دنده‌ای اشاره کرد. 

متاسفانه در ایران عقیده دارند که خودروهای MVM و چینی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، اما اینگونه نیست و خودروهای چینی در دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارند. برای خرید قسطی خودرو جک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که خودرو جک S5 را خریداری کرده‌اند!

در هنگام خرید خودرو بهتر است قبل از تصمیم گیری نظر افرادی که خودرو مد نظر شما را خریداری کرده‌اند را بدانید. از دیدگاه افرادی که خودرو جک S5 را خریداری کرده‌اند، این ماشین بسیار استثنایی و مدرن می‌باشد و از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 75% رضایت داشته‌اند از لحاظ طراحی ظاهری 65% از لحاظ کابین و امکانات 70% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 65% و از لحاظ کیفیت 60% میزان رضایتمندی داشته‌اند. برای خرید اقساطی خودرو جک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی تمامی محصولات ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری با لیزینگ‌های معتبر شرایط فروش اقساطی را ایجاد کرده است. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شما می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. 

ناگفته نماند که به تازگی شرایط خرید خودرو به صورت اقساطی در قسطی کلاب امکان پذیر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید قسطی خودرو جک از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي خودرو تیبا با چک

فروش اقساطي خودرو تیبا با چک
برای خرید اقساطي خودرو تیبا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه...

خرید اقساطی خودرو کوییک چکی

خرید اقساطی خودرو کوییک چکی
اگر قصد خرید اقساطی خودرو کوییک را با شرایطی آسان دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...