خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/14 09:05:26

یکی از بهترین برندهای ایرانی جی پلاس است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک


معرفی برند جی پلاس و دلایل محبوبیت آن در تولید لوازم خانگی

جی پلاس یک شرکت تازه کار و در عین حال موفق چینی است که توانسته است با بهره گرفتن از دانش مهندس‌های کره‌ای شهرت جهانی در تولید و عرضه محصولات لوازم خانگی کسب کند. تنها 4 سال از زمان فعالیت نمایندگی‌های جی پلاس در ایران گذشته است و اکنون می‌توان گفت که بخشی از مونتاژ و ساخت قطعات لوازم خانگی‌های این شرکت در داخل کشورمان انجام می‌شود. با وجود این که جی پلاس یک شرکت نوپا در حوزه تولید لوازم خانگی به ویژه یخچال فریزر محسوب می‌شود، ولی به دلایلی توانست در کوتاه مدت توجه زیادی را از سوی متقاضیان به سمت خود جلب کند!

یکی از دلایل محبوبیت برند جی پلاس در مقایسه با سایر رقبا، کیفیت بالا و قیمت مناسب یخچال فریزرهایی است که تولید کرده است. جی پلاس توانست در یخچال فریزرهایی که تولید می‌کند نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهد. علاوه بر این یخچال فریزرهای برند جی پلاس از بدو تولید دارای تنوع گسترده‌ای بودند. این گستردگی در طرح و رنگ منجر شد تا یخچال فریزرهای این برند به تمام سلیقه‌ها خطاب کنند. 

یخچال‌های چهار در و دو در با قابلیت‌های یخسازی و تنظیم دما و موتور اینورتر همگی توسط برند جی پلاس به تولید رسیدند. علاوه بر این یک مزیت دیگر یخچال فریزرهای این برند اندازه ایده آل آن‌ها است. بعضی از مدل‌های یخچال فریزرهای دو در و چهار در جی پلاس حتی در کوچکترین آشپزخانه‌ها نیز جا می‌شوند. 

معرفی چند مورد از بهترین یخچال فریزرهای برند جی پلاس

یخچال فریزر جی پلاس 26 فوت مدل GRF_m5317bs یکی از محصولات پر فروش جی پلاس در عرصه لوازم خانگی محسوب می‌شود. این مدل به صورت دو در ساخته شده که قسمت بالا و پایین آن به ترتیب یخچال و فریزر هستند. نمودار مصرف آن ++A می‌باشد. این یخچال کاربردی به صورت کلی 26 فوت گنجایش داشته و از لحاظ لیتر نیز 491 تا 550 لیتر گنجایش دارد. در قسمت داخل و خارج آن هیچ کشویی قرار داده نشده است. از طرفی 1840 میلی متر ارتفاع، 798 میلی متر پهنا و 710 میلی متر عمق دارد.

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF_K516W یکی دیگر از یخچال فریزرهای پر فروش این برند است. این یخچال در مقایسه با قیمت فوق العاده مناسب آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. به صورت یخچال و فریزر جداگانه در بخش بالا و پایین ساخته شده است. با استفاده از تکنولوژی نوفراست در برابر برفک کاملا مقاوم است. گنجایش کل یخچال به مقیاس لیتر 491 تا 550 لیتر است. این فریزر یخچال 2 طبقه است و در کل درون یخچال 1 کشو وجود دارد. ارتفاع آن 1835 و عمق آن 790 سانتی متر است. 

شرایط خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس

امروزه خرید لوازم خانگی به دلیل حساسیت بالای آن‌ها و قیمت‌های سنگینی که دارند نیاز به دقت ویژه‌ای دارد. قیمت‌های گزاف لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزرها باعث شده است که متقاضیان به دنبال یک مرکز خرید معتبر لوازم خانگی باشند که کالای اصل را به صورت قسطی و با شرایط ویژه و بازپرداخت آسان در اختیار مشتری قرار می‌دهد. قسطی کلاب یک وب سایت کاملا معتبر است که می‌تواند شما را از فشارهای سنگین حاصل خرید نقدی یخچال فریزر نجات دهد.

در وب سایت قسطی کلاب تسهیلات ویژه برای خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس فراهم شده است. در واقع یخچال جی پلاس تنها یک نمونه از هزاران کالایی است که در وب سایت قسطی کلاب به صورت قسطی به فروش می‌رسد. می‌توانید با برقرای تماس تلفنی با مشاوران مجموعه و همینطور مطالعه بخش نحوه خرید اقساطی در وب سایت پاسخ سوالات خود را در زمینه فروش قسطی کالا دریابید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا
برند اسنوا یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا به ...

خرید قسطی کولر آبی آزمایش

خرید قسطی کولر آبی آزمایش
کولر آبی در ایران استفاده فراوانی دارد و یکی از بهترین برندهای ایرانی برند آزمایش می‌باشد. برای خرید اقساطی کولر آبی آزمایش به بخش ...