خرید اقساطی گلکسی Buds pro

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:59:50

یکی از بهترین هدفون‌های سامسونگ بی شک مدل گلکسی بادز پرو است. برای خرید اقساطی گلکسی Buds pro به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گلکسی Buds pro


مقدمه

با خرید اقساطی گلکسی Buds pro از هندزفری بی‌سیم با تکنولوژی بالا بهره مند خواهید شد. استفاده از تکنولوژی و پیشرفت امروزه در تمام کالای دیجیتال مشهود می‌باشد. به ویژه محصولات شرکت سامسونگ که در این زمینه همواره پرچمدار بوده است. این هندزفری یکی از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشد. در این بخش به بیان ویژگی‌های فنی این محصول خواهیم پرداخت:

1.با خرید اقساطی گلکسی Buds pro از یک هندزفری بی سیم با ابعاد 20.8 × 19.5 × 20.5 میلیمتر با وزن 6.3 گرم استفاده خواهید کرد. این محصول یکی از کوچکترین و سبک ترین‌ها در این زمینه می‌باشد.

2.این گجت برای اتصال به انواع تلفن‌های هوشمند از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده می‌نماید که سرعت چند برابری نسبت به ورژن‌های دیگر دارد.

3.این گجت قابلیت هماهنگ شدن با گوشی‌های با اندروید 7.0 و بالاتر و گوشی‌های دارای رم 1.5 گیگابایت و بیشتر و گوشی‌های دارای سیستم عامل آی او اس را دارد.

4.این محصول شرکت سامسونگ از چراغ LED استفاده می‌نماید که در رنگ‌های مختلف اطلاعات خاصی را به کاربر می‌دهد.

5.با خرید اقساطی گلکسی Buds pro از یک گجت  دارای استاندارد IPX7 که در مقابل رطوبت و عرق مقاوم است بهره مند خواهید شد. این مورد برای محصولاتی این چنینی بسیار مهم است. زیرا که این محصولات دایما در معرض عرق و رطوبت قرار می‌گیرند.

6.باتری این محصول از نوع 61 میلی آمپر ساعت برای هر هندزفری و 500 میلی آمپر ساعت برای باکس نگهدارنده آن می‌باشد. این باتری قادر است تا با استفاده از تکنولوژی نویز کنسلینگ روشن تا 5 ساعت پخش موسیقی و تا 18 ساعت با کیس شارژ باتری در اختیار کاربر قرار دهد. در صورت عدم استفاده از تکنولوژی مذکور قادر است تا 8 ساعت پخش موسیقی و تا 28 ساعت با کیس شارژ باتری در اختیار کاربر قرار دهد. 

ویژگی‌های منحصر بفرد بادز پرو

خرید اقساطی گلکسی Buds pro از هر جهت به سود کاربر می‌باشد. زیرا با خرید آن از تکنولوژی‌های جدیدی  مانند: استفاده از  سیستم میکروفون سه گانه، امکان حذف صدای مزاحم به صورت اسمارت توسط تکنولوژی نویز کنسلینگ، پشتیبانی از فناوری جدید صدای دالبی اتموس، استفاده از اسپیکر داخلی با کیفیت از نوع AKG، قابلیت فست شارژ و استفاده از تکنولوژی شارژ معکوس وایرلس استفاده نمایید. همچنین در جعبه گشایی این گجت بایستی علاوه بر دو عدد هندزفری کیس شارژ و دفترچه راهنما هم موجود باشد. 

بهترین مرکز خرید برای خرید اقساطی گلکسی Buds pro کدام مرکز می‌باشد؟

خرید اقساطی گلکسی Buds pro از هر مرکزی نباید صورت پذیرد. به ویژه که این خرید آنلاین باشد. در صورت عدم رعایت این مورد ممکن است اجناس فیک یا رفرش را به اسم اورجینال و آکبند خریداری نمایید و از لحاظ مالی متضرر شوید. پیشنهاد ما به شما سایت قسطی کلاب می‌باشد. این مرکز فروش با آدرس سایت www.ghesticlub.com یکی از معتبرترین و گسترده ترین مراکز فروش در زمینه فروش محصولات دیجیتال می‌باشد. 

خدمات ویژه فروشگاه قسطی کلاب برای کاربران خود

یکی از مهمترین خدمات این فروشگاه آنلاین امکان خرید اقساطی گلکسی Buds pro و سایر محصولات دیجیتال و لوازم خانگی می‌باشد. این خدمت فروش قسطی به دنبال افزایش قیمت شدید این محصولات و عدم قدرت خرید اکثر خانواده‌ها برای خرید نقدی این محصولات در نظر گرفته شد. خرید اقساطی برای خانواده‌های با درآمد متوسط این امکان را فراهم خواهد آورد که بتوانند از جدیدترین گجت‌ها، محصولات و تکنولوژی‌های دنیا بهره مند شوند. همچنین در این سایت شما مطمئن خواهید بود که جنس اصل را با بهترین قیمت خریداری نموده‌اید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پرینتر لیزری hp

خرید قسطی پرینتر لیزری hp
برند hp یکی از بهترین برندهای دنیا است که در ساخت پرینتر تبحر خاصی دارد. برای خرید اقساطی پرینتر لیزری hp به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید قسطی لپ تاپ لنوو چکی

خرید قسطی لپ تاپ لنوو چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی لپ تاپ لنوو چکی با شرایطی عالی به بخش لپ تاپ لنوو در دسته بندی کالای دیجیتال ...