خرید اقساطي apple watch 7

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:16:18

برای خرید اقساطي apple watch 7 بدون نیاز به ضامن تنها کافی است به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي apple watch 7


دنیای شگفت انگیز Apple watch 7 

ساعت‌ها به عنوان کالای دیجیتال همیشه زمان را به ما نشان نمی‌دهند. این ویژگی است که خانواده اپل در سری هفتم Apple watch به ما یادآوری می‌کند. ساعت هوشمند، مفهومی است که اینبار معنای جدیدی با Apple watch 7 پیدا کرده و نسل جدیدی از گجت‌های اپل را برای علاقمندان به این ابزار کاربردی رونمایی نموده است. اگر علاقمند به این حوزه هستید، این مطلب را از دست ندهید. با خرید قسطي apple watch 7 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

Apple watch 7 با پشت سر گذاشتن رقبای خودش، حتی نسل 5 و 6 را نیز از میدان خارج کرده است و این کالای دیجیتال را به ابزاری شگفت انگیز برای علاقمندان به حوزه ساعت‌های هوشمند تبدیل نموده است.

نمایشگر بسیار جذاب و کاربردی Apple watch 7 دارای ضخامت دو برابر نسبت به سری‌های قبل است. این نمایشگر با خمیده تر شدن و کاهش حواشی، جلوه ویژه‌ای به رنگ‌های اختصاصی خود یعنی سبز، قرمز، مشکی و استارلایت داده است. بدنه آلومینیومی و همچنین سنسورهای اکسیژن خون در کنار برنامه سلامت ECG که وضعیت جسمانی را بصورت لحظه‌ای گزارش می‌کند. از دیگر خصوصیاتی است که Apple watch 7 را یکه تاز میدان ساعت‌های هوشمند نموده است. برای خرید اقساطي apple watch 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکانات باورنکردنی در پدیده هفتم اپل 

بدنه ضد آب با استاندارد IP6X، سلامت ساعت را تا عمق پنجاه متری تضمین می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این کالای دیجیتال؛ نمایشگری با مقادیر 1.9 اینچ صفحه نمایش و رزولوشن 396 در 484 است که وضوحی مثال زدنی را برای شما ترسیم می‌کند. در کنار صفحه نمایش جذاب و درخشان؛ پردازنده از دیگر خصوصیاتی است که تفاوت نسل 7 را با دیگر نسل‌ها به رخ می‌کشد.

پردازنده Apple S7 سخت افزاری است که Apple watch 7 را یک سر و گردن از رقبایش بالاتر برده و حافظه 32 گیگابایتی امکانی است که کمتر کاربری از کنار آن به سادگی عبور می‌کند. برای خرید قسطي apple watch 7 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از جالب ترین و منحصر به فردترین ویژگی این کالای دیجیتال، سنسور ارتفاع است. این سنسور با حساس بودن نسبت به ارتفاع، پس از به زمین افتادن اقدام به ارتباط گیری با لیست تماس‌های ضروری کاربر می‌نماید و شرایطی را فراهم می‌نماید تا صاحب ساعت امکان تماس فوری داشته باشد. اگر پاسخی دریافت نشد، بصورت خودکار اقدام به تماس با فوریت‌های پزشکی می‌کند.

اما ویژگی دیگری که می‌تواند مخاطبان بازار ساعت هوشمند را به این کالای دیجیتال خیره کند، صفحه نمایش بزرگی است که قابلیت استفاده اعجاب آوری را از کیبورد QWERTY بوجود آورده است. شاید دیگر نیازی به انتظار برای دسترسی به کیبوردی با امکانات کامل نباشد. چرا که هر آن چیزی که لازم دارید اکنون در Apple watch 7 در اختیار شما است. ارتقا 33 درصدی سرعت شارژ بالاتر از نسل‌های قبلی حائز اهمیت است. در کنار آن 18 ساعت کارکرد مداوم باتری از قابلیت‌های مورد نیازی است که توجه هر کاربر حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند.   

خرید اقساطي apple watch 7 از قسطی کلاب 

حالا که با امکانات باورنکردنی این کالای دیجیتال آشنا شدید. بهتر است تا شرایط منحصر به فردی که قسطی کلاب برای خرید قسطي apple watch 7 در نظر دارد را معرفی کنیم. قسطی کلاب به عنوان فروشگاهی حرفه‌ای در عرصه ابزارهای روزآمد حوزه فناوری، با توجه به شرایط اقتصادی مخاطبان و مشتریان، اقدام به فروش کالای دیجیتال در قالب خرید اقساطی و نقدی نموده است. ما این نوید را به شما می‌دهیم که خرید اقساطي apple watch 7  از سایت قسطی کلاب تضمین کیفیت و قیمت را به دنبال دارد.

طرح پایا در قالب خرید اقساطی تا سقف 50 میلیون تومان، طرح هامرز (حامی) در قالب فروش قسطی تا سقف 80 میلیون تومان، طرح بایچک تا سقف 150 میلیون تومان با اخذ چک و در نهایت طرح پارسیان تا سقف 100 میلیون تومان با دریافت کمترین پیش پرداخت همه اقشار از جمله کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد را در بر می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید قسطی Apple watch 7 می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی موبایل

خرید اقساطی گوشی موبایل
به صورت عام، هر وقت سخن از خرید اقساطی گوشی موبایل می‌شود، دلیل اصلی آن کم بود بودجه اعلام می‌شود. این در حالی است که کم بود بودجه فقط یکی از ...

خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ

خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ
گوشی‌های سامسونگ از شهرت بی نظیری در سرارس دنیا برخوردار هستند. برای خرید قسطی موبایل a72 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...