خرید قسطی گوشی F23 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 02:14:34

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمتی عالی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد. برای خرید قسطی گوشی F23 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی F23 با چک


گوشی F23 سامسونگ 

به دلایل گوناگون خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ یک پیشنهاد خوب برای بسیاری از کاربران محسوب می‌شود. این محصول دارای بدنه‌ای با طراحی مناسب است و از این لحاظ با برخی از گوشی‌های گرانقیمت شرکت سامسونگ تفاوتی نمی‌کند. باتری این گوشی در حد خوبی شارژدهی دارد و دوربین آن تصاویری با وضوح و کنتراست مناسبی ثبت می‌کند. پردازشگری با عملکرد نسبتا خوب و صفحه نمایشی با کیفیت متوسط نیز جزو ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.   

طراحی بدنه جذاب گوشی F23 سامسونگ

گوشی F23 سامسونگ یک محصول با طراحی زیبا و خوب است. طراحی بدنه این گوشی شباهت زیادی به گوشی A23 شرکت سامسونگ دارد و صرفا در قسمت دوربین‌ها این دو محصول با یکدیگر متفاوت هستند. بدنه گوشی F23 از جنس پلاستیک است؛ ولی کیفیت خوبی دارد. پشت بدنه این محصول از پلاستیک مات است و سه لنز دوربین آن در سمت چپ و قسمت بالا تعبیه شده‌اند. لوگوی سامسونگ در بخش انتهایی پشت گوشی حک شده است. در سمت راست کناری بدنه دکمه تنظیم صدا، پاور و اثر انگشت قرار دارند. با اینکه فریم محصول از جنس پلاستیک است؛ ولی به علت براق بودن حس فلزی بودن را به کاربر می‌دهد. پشت تخت و لبه‌های گرد بدنه گوشی F23 سامسونگ، آن را به یک محصول خوش دست و شیک تبدیل کرده است. برای خرید اقساطی گوشی F23 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی اف 23 سامسونگ و باتری مناسب آن

خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ از لحاظ کیفیت باتری یک گزینه مطلوب به شمار می‌رود. باتری این محصول دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت است و در استفاده‌های معمولی در حدود یک روز و در استفاده‌های سنگین، کمتر از یک روز شارژدهی دارد. توجه داشته باشید که در بسته بندی این محصول آداپتور وجود ندارد و باید آن را جداگانه تهیه کنید.

دوربین‌های با کیفیت گوشی F23

دوربین‌های گوشی F23 سامسونگ عملکردی شبیه دوربین‌های محصول A23 دارند. این دوربین‌ها 50، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند و تصاویری با جزئیات و کنتراست نسبتا خوبی ثبت می‌کنند. البته محصولات سامسونگ دارای نرم افزارهای گوناگونی هستند که در تصاویر دستکاری می‌کنند و آنها را روشن‌تر و گرم‌تر جلوه می‌دهند. یادآوری می‌شود تصاویر ثبت شده در شب با گوشی اف 23 کیفیت بالایی ندارند. با گوشی F23 سامسونگ می‌توانید تصاویری با کیفیت مناسب و رزولوشن 4K و 30 فریم فیلمبرداری و ضبط کنید که کیفیت خوبی محسوب می‌شود. در این محصول لرزشگیر اپتیکال وجود ندارد؛ ولی لرزش‌ها را می‌توانید با EIS کاهش دهید. با خرید اقساطی گوشی F23 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

درباره عملکرد پردازشگر گوشی F23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ از لحاظ پردازشگر نیز یک گزینه خوب برای اغلب کاربران به حساب می‌آید. شرکت سامسونگ برای این محصول خود، از تراشه اسنپدراگون 750G استفاده کرده است که عملکرد نسبتا خوبی دارد. گوشی اف 23 در استفاده‌های روزمره خوب و بدون مشکل عمل می‌کند؛ ولی برای برخی از بازی‌ها با گرافیک بالا عملکرد مناسبی ندارد. البته این محصول بازی‌های سبک را به راحتی اجرا می‌کند. 

بررسی صفحه نمایش گوشی اف 23

یکی از نقاط ضعف گوشی  F23 سامسونگ صفحه نمایش آن است. نمایشگری که برای این محصول میان رده در نظر گرفته شده است ابعاد 6/6 اینچ با رزولوشن 1080 دارد که البته از لحاظ کیفیت خیلی خوب نیست.  

فروش قسطی گوشی F23 سامسونگ در قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی F23 سامسونگ در سایت اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر است. این فروشگاه آنلاین در زمینه عرضه و فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فعالیت دارد. در قسطی کلاب علاوه بر انواع کالای دیجیتال بسیاری از محصولات مانند: لوازم خانه، وسایل نقلیه، لوازم اداری، وسایل بازی و سرگرمی نیز به صورت قسطی و نقدی عرضه می‌شود.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a05 سامسونگ با تخفیف ویژه دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطي گوشی s23 ultra چکی

خرید قسطي گوشی s23 ultra چکی
اگر تمایل به خرید قسطي گوشی s23 ultra دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...