خرید قسطی لپ تاپ ایسوس x515

تاریخ انتشار:
1403/2/22 02:41:30

ایسوس بهترین تولیدکننده لپ تاپ در دنیا می‌باشد که به مادربردهای قوی معروف است. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس x515 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس x515


لپ تاپ ایسوس 515x 

اگر قصد خرید قسطی لپ تاپ ایسوس x515 را دارید با ما همراه شوید تا در ادامه شرایط و راحتی خرید لپ تاپ را شرح دهیم. از بین برندهای مختلف لپ تاپ، ایسوس بهترین لپ تاپ را به بازار ارائه می‌دهد. با توجه به عملکردهای عالی ایسوس مردم با اعتماد بیشتری می‌توانند لپ تاپ ایسوس x515 را تهیه کنند.

امروزه به دلیل شرایط تحصیل و شرایط کاری موجود در جامعه، داشتن یک سیستم کامپیوتری که متصل به اینترنت باشد یک وسیله شخصی مهم برای هر فرد است. شرکت ایسوس در تولید لپ تاپ نوآوری چشمگیری داشته است. ایسوس لپتاپ‌هایی را به بازار عرضه می‌کند که با داشتن قیمت‌های مناسب نیاز همه مردم را برطرف می‌کند که می‌توانند به صورت خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس x515 را تهیه کنید.

لپ تاپ ایسوس بر خلاف رایانه از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است و قابل حمل است. همین قابل حمل بودن وجه تمایز بین رایانه و لپ تاپ می‌باشد. از این جهت نیاز برای داشتن یک لپ تاپ خوب بین همه اقشار مختلف مردم از محصلین گرفته تا مهندسان زیاد شده است. برای خرید یک لپ تاپ خوب با توجه به بودجه مالی مورد نظر باید از مشخصات فنی و ظاهری لپ تاپ آگاه شد. 

شرکت ایسوس یکی از پر آوازه ترین شرکت‌ها در تولید کالای دیجیتال لپ تاپ می‌باشد. لپ تاپ‌های شرکت ایسوس بسیار با کیفیت هستند و به تبع قیمت‌های نسبتا بالایی هم دارند. در بین لپتاپ‌های رده بالا شرکت ایسوس لپ تاپ ایسوس x515 را ارائه داده است که با توجه به عملکرد قابل قبول فنی، قیمت مناسبی هم دارد. 

مشخصات ظاهری 

از مهم ترین ویژگی یک لپ تاپ خوب اندازه و وزن لپ تاپ می‌باشد. وزن لپ تاپ ایسوس x515 کیلوگرم 1.8 می‌باشد. اندازه صفحه نمایش لپ تاپ 15.6 اینچی است. در ابعاد 20×235×360. لپ تاپ ایسوس مدل x515 دارای صفحه مات می‌باشد که در استفاده طولانی باعث خستگی چشم نمی‌شود. این مدل حسگر اثر انگشت دارد و کیبورد لپ تاپ دارای نور پس زمینه است. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس x515 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات سیستمی 

سیستم عامل لپ تاپ ایسوس x515 دارای  سیستم عامل Microsoft Windows 10 است. این مدل لپ تاپ از پردازنده پرسرعت گرافیکی G4 1115 سری Core i3 از مدل شرکت اینتل استفاده می‌کند. این پردازنده باعث شده است عملکرد عالی و قابل قبولی را لپ تاپ ایسوس x515 ارائه دهد. درگاه‌های ارتباطی لپ تاپ wi-fi، HDMI، بلوتوث، می‌باشد.

لپ تاپ ایسوس مدل x515 دارای دو عدد پورت USB است. باتری لپ تاپ ایسوس دو سلولی است  و داری رم 256 است. برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک لپ تاپ با عملکرد خوب در عین حال مقرون به صرفه هستند، خرید قسطی لپ تاپ x515 را پیشنهاد میکنیم. 

نحوه خرید قسطی یا نقدی از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس x515 راحت‌ترین روش و مقرون به صرفه ترین روش مراجعه به سایت قسطی کلاب است. قسطی کلاب یک فروشگاه بسیار معتبر عرضه کننده هر کالای دیجیتال مانند لپ تاپ‌های باکیفیت به صورت اقساط می‌باشد. در فروشگاه قسطی کلاب برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس x515  شرایط راحت و سریعی وجود دارد. 

برای خرید لپ تاپ ایسوس x515 می‌توانید به صورت نقد و هم به صورت اقساط به قسطی کلاب مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس x515 به صورت هم حضوری و هم غیر حضوری ( سایت قسطی کلاب) مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر از فروش قسطی هر کالای دیجیتال مانند لپ تاپ ایسوس 515x می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت شیائومي با چک

خرید اقساطی تبلت شیائومي با چک
برای خرید اقساطی تبلت شیائومي با چک به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی...

خرید قسطی هدست واقعیت مجازی

خرید قسطی هدست واقعیت مجازی
خرید قسطی هدست واقعیت مجازی از طریق استفاده از تسهیلات طرح خرید اقساطی کالای دیجیتال در مجموعه قسطی کلاب امکان پذیر شده است.............