خرید قسطی اپل واچ7

تاریخ انتشار:
1403/2/23 06:19:20

یکی از گجت‌های پوشیدنی اپل با کیفیت و امکاناتی عالی سری 7 اپل واچ می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اپل واچ7


اپل واچ سری 7 و انقلابش در بازار جهانی

اپل واچ سری 7 به‌محض ورود به بازار جهانی نسبت به سایر نسخه‌های اپل واچ بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفت. البته اپل واچ سری 7 مزیت‌های بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی خود داشت که به آن‌ها می‌پردازیم. 

تشخیص سقوط 

اپل واچ سری 7 توانایی این را دارد که هنگام سقوط یا به زمین خوردن متوجه سقوط شما شود، برای مثال ممکن است در حال قدم زدن، ورزش یا انجام هر کار روزمره‌ای باشید و به هر دلیلی روی سطح زمین بیفتید، یکی از امکانات این اپل واچ این است که متوجه حادثه شده و در حالت sos قرار می‌گیرد و امکاناتی برای کمک به شما در اختیارتان قرار خواهد داد. برای خرید قسطی اپل واچ سری 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مدیریت اعلان‌ها

شما می‌توانید از طریق گجت اپل واچ سری 7 بدون در دست گرفتن تلفن همراه خود اعلان‌های خود را مشاهده کنید. برای مثال اگر پیغامی از اپلیکیشن واتساپ داشتید، اعلان این پیام علاوه بر تلفن همراه شما بر روی اپل واچ نیز قابل‌مشاهده است. 

اندازه‌گیری اکسیژن خون

اپل واچ سری 7 توانایی اندازه‌گیری اکسیژن خون شما را دارد که این مورد می‌تواند برای ورزشکاران یا افرادی که مشکلات تنفسی دارند بسیار مفید باشد و بدون مراجعه به پزشک بتوانند مقدار اکسیژن خون خود را اندازه‌گیری کنند و در طول روز وضعیت سلامت خود را به شکل دقیقی مشاهده کنند. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 7 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایش وضعیت سلامت قلب و عروق

اپل واچ به دلیل مجهز بودن به حس‌گرهای تشخیص نبض توانایی شمارش ضربان قلب و نمایش اطلاعاتی درباره آهنگ ضربان را دارد. اپل واچ سری 7 می‌تواند ضربان مای نامنظم قبل تشخیص داده و به شما هشدار دهد. برای خرید قسطی اپل واچ سری 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مقایسه اپل واچ سری 7 و ساعت هوشمند سامسونگ 

به‌طورکلی این دو گجت هوشمند از نظر رابط کاربری تشابهات فراوانی دارند، اما اپل واچ بیشتر مناسب کسانی است که از گوشی آیفون یا آی پد استفاده می‌کنند. به‌طورکلی برای فعال کردن این اپلیکیشن‌ها لازم است با گوشی آیفون به اپل واچ متصل شوید تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که به این معنا نیست که اپل واچ مناسب افرادی که از تلفن‌های هوشمند اندروید استفاده می‌کنند نباشد بلکه به دلایل زیر اپل واچ از نظر کاربران مورد مناسب‌تری می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

1.حافظه ذخیره‌سازی: معمولا نسخه‌های اخیر این گجت که توسط شرکت اپل تولید می‌شوند حافظه‌هایی با ظرفیت‌های به‌مراتب بالاتری نسبت به سامسونگ دارند.

2.پشتیبانی اپلیکیشن‌های کاربردی: هر دوی این ساعت‌های هوشمند دارای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض هستند، یعنی این اپلیکیشن‌ها توسط کمپانی از قبل روی این گجت نصب‌ شده‌اند. 

اما اگر به دنبال نصب اپلیکیشن‌های بیشتر هستید، اپل واچ سری 7 گزینه مناسب‌تری می‌باشد به دلیل اینکه اپلیکیشن‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد. امکان خرید نقدی اپل واچ سری 7 در وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر میباشد ،شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت و انتخاب محصول را بصورت آنلاین خریداری کنید. 

مشخصات کلی اپل واچ

ابعاد: 45*38*10.7 میلی‌متر
وزن: 32 گرم
بدنه: آلومینیوم و مقاوم به آب تا عمق 50 متر
سایز صفحه نمایشگر: ~ 2 اینچ
سیستم‌عامل: watch os 8.0
تراشه: apple s7
باتری: 309 میلی‌آمپر ساعت
حسگرها: حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر نوری ضربان قلب، حسگر اپتیکال محاسبه اکسیژن خون، بارومتر، ارتفاع‌سنج و قطب‌نما مغناطیسی. 

خرید قسطی اپل واچ سری 7 از قسطی کلاب

به این منظور امکان خرید اقساطی اپل واچ سری 7 برای مشتریان فراهم‌ شده است و شما می‌توانید با مطالعه شرایط و ضوابط و مدارک مورد نیاز اقدام به خرید اقساطی اپل واچ سری 7 و انواع لوازم خانگی  از وب‌سایت قسطی کلاب کنید و از خریدتان لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس

خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس
جدیدترین محصول برند شیائومی با طراحی جنجالی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4

خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4
در این نوشته، در خصوص خرید قسطی galaxy z fold 4 صحبت می‌کنیم. با خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...