خرید قسطی اپل واچ se با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 01:32:13

برای خرید قسطی اپل واچ se با چک یا سفته الکترونیکی به بخش ساعت هوشمند اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی اپل واچ se با چک


اپل واچ se

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی ساعت‌های هوشمند نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند چرا که قابلیت‌ها و امکانات بسیاری دارند. خرید قسطی اپل واچ se  نیز متقاضی بسیاری دارد و افراد زیادی خواهان تهیه این محصول هستند. در بین برندهای مختلف ساعت هوشمند، ساعت هوشمند اپل از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار است و این برند طرفداران بسیاری دارد.

علاوه بر آن فروش ساعت‌های هوشمند برند اپل از برندهای دیگر بیشتر است چرا که اپل جزء اولین تولید کننده‌ی ساعت‌های هوشمند به شمار می‌رود. اپل واچ se از جمله محصولات جدید و باکیفیت شرکت اپل می‌باشد که کیفیت بسیار بالا و امکانات بی‌شماری دارد. به همین دلیل خرید اقساطی اپل واچ se بسیار هوشمندانه است. محصولات برند اپل قیمت ثابتی ندارند و همواره قیمت آنها در حال افزایش است، علاوه بر آن قیمت محصولات برند اپل بسیار بالاتر از سایر برندها می‌باشد. به همین دلیل خرید قسطی اپل واچ se به افرادی که توانایی خرید نقدی آن را ندارند پیشنهاد می‌شود.

اپل واچ با مشخصات ظاهری حیرت‌انگیز

با خرید اقساطی اپل واچ se شما قادر به دریافت یک ساعت هوشمند عالی با ظاهری جدید و مدرن خواهید بود. اپل واچ سری se از نسل جدید اپل واچ‌های عرضه شده توسط شرکت اپل است که با کمترین میزان حاشیه نسبت به مدل‌های قبل طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه اپل واچ سریse  از آلومینیوم است که در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری به بازار عرضه شده است. 

افراد با توجه به سلیقه شخصی و سایز مچ دست خود می‌توانند یکی از این دو سایز را انتخاب نمایند. معمولا سایز 40 میلی‌متر اپل واچ se مناسب خانم‌ها با سایز مچ دست کوچک و سایز 44 میلی متر آن مناسب آقایان می‌باشد.
اپل واچ سری se در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای طراحی و تولید شده است. بندهای آن نیز در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از جنس سیلیکون ساخته شده است. شما با توجه به سلیقه شخصی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. همچنین شما قادر خواهید بود بند‌هایی از طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف به صورت جداگانه تهیه نمایید و به اپل واچ خود متصل سازید.

مشخصات فنی اپل واچ se

اپل واچ سری se سازگار با سیستم عامل iOS 16  به بالا می‌باشد و به تمامی گوشی‌های iPhone 8 به بالا متصل خواهد شد. در ساخت اپل واچ se از تراشه s5 استفاده شده است به همین دلیل با خرید قسطی اپل واچ se در حین کار کردن از سرعت بیشتری برخوردار خواهید بود. همچنین امکان پاسخگویی به تلفن‌ها و پیامک‌ها بدون همراه داشتن موبایل برای شما فراهم است. ضد آب بودن یکی دیگر از مشخصات عالی اپل واچ سری se می‌باشد. اپل واچ اس ای تا عمق 50 متر به مدت یک ساعت در آب مقاوم است. حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 1 گیگابایتی یکی دیگر از نقاط قوت اپل واچse  است. همچنین اپل واچ سری se با باتری قدرتمند غیرقابل تعویض لیتیوم یونی 296 میلی‌آمپر و امکان شارژ بی‌سیم، ظرفیت باتری بسیار خوبی دارد. به صورت میانگین باتری اپل واچ se بین 18 تا 24 ساعت کارایی‌ دارد.

اپل واچ se با قابلیت‌های بی‌نظیر

از قابلیت‌های خارق‌العاده اپل واچ اس‌ای قابلیت شمارشگر ضربان‌قلب، گام‌شمار، سنسور فشارسنج، ارتفاع‌سنج، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ می‌باشد. تمامی این قابلیت‌ها اپل واچ se را به یک ساعت هوشمند بی‌نظیر برای ورزشکاران رشته‌های ورزشی مختلف تبدیل کرده‌است. قابلیت جدید دیگری که در این مدل از ساعت هوشمند به کار رفته است، قابلیت تشخیص سقوط است. که در صورت بروز چنین حوادثی اگر 60 ثانیه پس از سقوط بدن شخص بی‌حرکت باقی بماند به صورت خودکار با شماره‌های اضطراری تماس خواهد گرفت. همچنین به صورت پیش فرض پیامی به مخاطبین اضطراری شما ارسال می‌کند و آن‌ها را از موقعیت جغرافیایی شما مطلع می‌سازد.

خرید اقساطی اپل واچ se با شرایط ویژه توسط قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی برتر در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال می‌باشد که امکان خرید قسطی اپل واچ se را برای مشتریان خود فراهم آورده است. خرید اقساطی محصولات دیجیتال از قسطی کلاب مزایا به خصوصی دارد چرا که قسطی کلاب برای خرید قسطی شرایط پیچیده‌ای در نظر نگرفته است. شما بدون پیش پرداخت و ضامن می‌توانید کالای‌های مورد نیاز خود را آنلاین خریداری کنید و به صورت اقساطی هزینه‌ی آن را پرداخت نمایید. برای مشاهده محصولات بیشتر نیز می‌توانید به دسته بندی محصولات دیجیتال مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a54 سامسونگ با چک

خرید اقساطی a54 سامسونگ با چک
یکی از گوشی‌های میانرده سامسونگ با قیمتی عالی مدل گلکسی a54 است. برای خرید اقساطی a54 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

هدفون وی مودا

هدفون وی مودا
خرید یک هدفون باکیفیت و زیبا کار بسیار آسانی است اگرچه انتخاب شما برند وی مودا باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا به بخش...