خرید قسطی گوشی +note 12 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/30 21:15:16

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی با ظاهری جذاب مدل ردمی نوت 12 پرو پلاس می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی +note 12 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی +note 12 pro


طراحی و صفحه نمایش گوشی +note 12 pro

گوشی +note 12 pro وزن زیادی ندارد و خوش دست است. صفحه نمایش آن 6.67 اینچ است. این گوشی دارای صفحه نمایش تخت و سنسور بیومتریک است که در دکمه پاور تعبیه شده است. این سنسور در کنار گوشی قرار دارد. گوشی +note 12 pro به طور کامل در دست قرار می‌گیرد و لمس دکمه‌ها راحت است.

یکی دیگر از ویژگی‌های صفحه نمایش داشتن ویژگی AMOLED و وضوح FHD+ است و نرخ رفرش یا همان تازه سازی 120 هرتز است. همه این ویژگی معمولا در گوشی که قیمت آن کمتر از 500 دلار است، وجود ندارد. همانطور که از صفحه نمایش 120 هرتزی انتظار می‌رود انیمیشین‌ها روان هستند و اکثر بازی‌ها به راحتی اجرا می‌شوند. شرکت گفته است حداکثر روشنایی صفحه نمایش این گوشی 900 نیت است و می‌تواند طیف‌های رنگی مختلفی به کاربر ارائه دهد. برای خرید قسطی گوشی +note 12 pro به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های گوشی +note 12 pro

نقطه اصلی فروش گوشی +note 12 pro  وضوح عکس‌های گرفته شده توسط دوربین آن است. سنسور اصلی 200 مگاپیکسل است. شیائومی می‌تواند ادعا کند اولین گوشی میان رده است که دوربین 200 مگاپیکسل دارد. دوربین جلو 16 مگاپیکسل است. گوشی +note 12 pro دارای سنسور 1/1.4 مگاپیکسلی است که مشابه آن در گوشی‌های پرچمدار یافت می‌شود نه در گوشی‌های میان رده. به طور کلی عکس‌های گرفته شده با گوشی +note 12 pro در روز با سطح جزئیات خوب و بدون نویز ثبت می‌شوند. همچنین عکس‌هایی که در شب گرفته می‌شوند نیز کیفیت خوبی دارند. دوربین سلفی عملکرد خوبی دارد اما بیش از حد تصاویر را پردازش می‌کند و ممکن است رنگ پوست کمی غیر واقعی به نظر برسد. با خرید اقساطی گوشی +note 12 pro حالت پرتره دوربین جلو را تجربه کنید و به خوبی سوژه‌ها را از هم جدا کنید.

عمر باتری و نرم افزار

ویژگی مثبت دیگر گوشی +note 12 pro قسمت شارژ است. این گوشی فناوری 120 w Hypercharge دارد. این فناوری باعث شده است که گوشی به سرعت شارژ شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌تواند بیش از یک روز با وجود استفاده منظم شارژ داشته باشد. در حالت عادی گوشی می‌تواند تا 2 روز هم به راحتی شارژ داشته باشد. آداپتور 120 واتی نوت 12 پرو پلاس در جعبه گوشی موجود است و می‌تواند شارژ گوشی را تنها در 19 دقیقه به 100 برساند. همچنین اگر به دنبال شارژ بی‌سیم هستید باید بگوییم که این گوشی شارژ بی‌سیم ندارد و در گوشی‌های میان رده شارژ بی‌سیم معمولا دیده نمی‌شود. با خرید قسطی گوشی +note 12 pro از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

به طور پیش فرض نرم افزارهای زیادی روی این گوشی نصب است. به طوری که ممکن است سه مرورگر وب روی گوشی تان داشته باشید. در صورتی که نیازی به برخی از برنامه‌ها نداشته باشید می‌توانید آن‌ها را غیر فعال کنید و در این مورد نگرانی وجود ندارد. شرکت شیائومی رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 12 به کاربران ارائه می‌دهد. کاربر می‌تواند به روزرسانی‌ها امنیتی بعدی را دریافت کند. 

راهنمای خرید اقساطی گوشی +note 12 pro

با توجه به تمام مواردی که در بالا گفته شد شیائومی در بازار میان رده از بقیه رقبا جلوتر است و ارزش خرید را دارد. اگر به دنبال گوشی هستید که باتری خوبی داشته باشد و بتواند عکس‌های با کیفیتی بگیرد پیشنهاد ما گوشی +note 12 pro  است.

خرید قسطی گوشی +note 12 pro

اگر قصد خرید اقساطی گوشی +note 12 pro را دارید پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده قیمت‌ها و شرایط فروش قسطی این کالا و سایر کالای دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این سایت علاوه بر خرید اقساطی می‌توانید به صورت نقدی هم کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

منابع

https://www.pocket-lint.com/de-de/redmi-note-12-pro-plus-testbericht/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون هایلو

خرید اقساطی هدفون هایلو
یکی از هدفون‌های بی سیم معروف در ایران از برند هایلو است. برای خرید اقساطی هدفون هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید ساعت هوشمند

 خرید ساعت هوشمند
خرید ساعت هوشمند یکی از لذت بخش ترین خریدها می باشد که نیازمند دقت بالایی است. اگر تمایل به خرید ساعت هوشمند دارید به بخش کالای دیجیتال...