خرید اقساطی nova 8

تاریخ انتشار:
1403/2/30 08:22:16

یکی از جدیدترین گوشی‌های برند هوآوی مدل نوا 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی nova 8 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی nova 8

گوشی nova 8 هوآوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر موبایل اختراع نمی‌شد امروزه زندگی‌هایمان چگونه می‌گذشت؟ امروزه وجود این وسیله آنچنان اهمیت دارد که حتی یک روز نمی‌توانیم بدون وجود آن زندگی کنیم.

برندهای زیادی در سراسر جهان در زمینه تولید گوشی و کالای دیجیتال وجود دارند. برند هواوی که یک برند چینی است؛ یکی از برندهای موجود در بازار است که گوشی‌های با کیفیتی روانه بازار می‌نماید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از جدیدترین محصولات هوآوی یعنی گوشی nova 8 آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این گوشی و خرید قسطی nova 8 آشنا شوید. 

همانطور که گفته شد برند هواوی همه ساله مدل‌های زیادی از گوشی را تولید و روانه ی بازار می‌نماید. یکی از جدیدترین تولیدات این برند گوشی nova 8 است. اگرچه این گوشی در دسته گوشی‌های میان رده قرار دارد اما دارای امکاناتی در حد گوشی‌های پرچمدار می‌باشد. به بیان دیگر این گوشی معروف به گوشی پرچمدار در لباس میان رده است. این گوشی در تاریخ 5 آگوست 2021 به بازار معرفی شده است.

هوآوی این گوشی را با امکانات بالا و قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار داده است. برخی از ویژگی‌های این گوشی که آن را تبدیل به یک گوشی محبوب و پر طرفدار نموده است، به شرح زیر می‌باشد:

•ابعاد گوشی nova 8 معادل 7.6×74.1×160.1 و وزن آن معادل 169 گرم می‌باشد. همچنین ضخامت این گوشی نیز 7.64 میلی متر است. با وجود این اندازه‌ها گوشی nova 8 هوآوی یکی از خوش دست‌ترین و باریک‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است.

•در صورتی که زیبایی ظاهری گوشی برایتان مهم است پیشنهاد ما خرید اقساطی nova 8 است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید بدنه پشتی این گوشی براق و ضد انعکاس نور می‌باشد. و این موضوع زیبایی این گوشی را دو چندان نموده است. 

•علاوه بر ظاهر زیبا، بدنه ی این گوشی مقاومت بالایی نیز دارد. و خرید قسطی nova 8 به افرادی که به دنبال گوشی‌های مقاوم هستند پیشنهاد می‌شود.

•این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 11 می‌باشد و همچنین رابط کاربری EMUI 12 نیز در این گوشی اجرا می‌شود.

•ویژگی منحصر به فرد دیگر گوشی  nova 8 هواوی پردازنده ی قوی است که در حد گوشی‌های پرچمدار است. 

•پشت گوشی nova 8 4 ماژول دوربین به شکل بیضی قرار گرفته است. کیفیت این دوربین‌ها به ترتیب 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین با خرید اقساطی nova 8 می‌توانید سلفی های با کیفیتی نیز ثبت نمایید زیرا کیفیت دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسل می‌باشد.

•ظرفیت باتری این گوشی معادل 3800 میلی آمپر است و دارای شارژ فوق سریع با توان 66 وات می‌باشد. این گوشی در مدت زمان 35 تا 40 دقیقه 100 درصد شارژ خواهد شد.

•در خصوص حافظه داخلی این دستگاه می‌بایست گفت که این گوشی دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه دداخلی 128 و 256 گیگابایت می‌باشد.

•از دیگر ویژگی‌های گوشی nova 8 هواوی می‌توان به مواردی همچون: حسگر اثر انگشت که در قسمت پایین صفحه نمایش قرار دارد، ژیروسکوپ، قطب نما، حسگر مجاورتی و شتاب سنج اشاره کرد.

خرید قسطی nova 8 از فروشگاه قسطی کلاب

یکی از بهترین راه‌های خرید قسطی گوشی nova 8 خرید به صورت اینترنتی است. قسطی کلاب یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش نقدی و قسطی کالای دیجیتال است. در صورت تمایل به خرید نقدی گوشی و همه نوع کالای دیجیتال می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

خبر خوب این است که امکان خرید اقساطی موبایل نیز در این فروشگاه وجود دارد. فروشگاه قسطی کلاب تحت شرایطی معین اقدام به فروش قسطی گوشی هوآوی و سایر گوشی‌ها می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید اقساطی nova 8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایرپاد پرو

خرید اقساطی ایرپاد پرو
هندزفری‌های اپل با طراحی و کیفیتی بی‌نظیر در سرار دنیا به فروش می‌رسند. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی airpods

خرید اقساطی airpods
نسل سوم ایرپاد با نام airpods روانه بازار شده است و فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی airpods به بخش هدفون در دسته بندی...