خرید قسطی گوشی poco f5 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:11:17

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco f5 با سفته دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی poco f5 با سفته


گوشی poco f5

اگر به دنبال خرید گوشی قسطی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید، ما به شما خرید قسطی گوشی poco f5 را پیشنهاد می‌کنیم. گوشی‌های برند شیائومی ساخت کشور چین می‌باشند. این شرکت با ارائه مدل‌های متنوع توانسته در بازارهای جهانی موبایل وارد شود و با برندهای بزرگ سازنده تلفن‌های هوشمند رقابت کند. این برند در سال‌های اخیر با ارائه گوشی‌های با کیفیت توانسته، فروش‌های میلیارد دلاری داشته باشد و به یکی از برندهای محبوب تلفن هوشمند تبدیل شود. گوشی poco f5 از سری گوشی میان رده شیائومی محسوب می‌شود. خرید قسطی موبایل poco f5 مزایا بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. 

مشخصات گوشی poco f5

اگر به دنبال بهترین گوشی ارزان قیمت با کیفیت مناسب می‌گردید ما به شما گوشی poco f5 را پیشنهاد می‌کنیم. گوشی شیائومی poco f5 با پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای، گوشی مناسبی برای بازی، نصب برنامه‌های سنگین و تماشای  فیلم به شمار می‌رود. این گوشی با رزولوشن تصویر 1080×2400 از کیفیت مناسبی برخوردار است. ظرفیت باتری گوشی poco f5 شیائومی 5000 آمپر بر ساعت است، برای یک گوشی میان رده این ظرفیت باتری بسیار مناسب است. که میتوان گفت گوشی شیائومی پوکو f5 از ظرفیت باتری نسبتا خوبی برخوردار است. در این سری از گوشی‌های شیائومی از فناوری شارژر 67 واتی استفاده شده است. که با این قابلیت گوشی شیائومی poco f5 با سرعت بیشتری شارژ می‌شود. گوشی شیائومی poco f5 با این مشخصات یکی از بهترین گوشی‌های میان رده در این بازه قیمتی به شمار می‌آید. 

گوشی poco f5 با مشخصات ظاهری عالی

خرید اقساطی گوشی poco f5 انتخاب هوشمندانه‌ای است، چرا که این مدل از گوشی شیائومی کارایی بسیار بالایی دارد و ویژگی‌های ظاهری آن نیز فوق العاده است. در ساخت این سری از گوشی شیائومی از صفحه نمایش 6.67 اینچی استفاده شده است. سبک بودن گوشی poco f5 با وزن 181 گرم، آن را به یک گوشی بسیار خوش دست تبدیل کرده است. صفحه پشت گوشی شیائومی poco f5 از جنس شیشه است که با فناوری محافظ Gorilla Glass 5 مجهز شده است. گوشی poco f5 شیائومی در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی به بازار عرضه شده است. که با توجه به سلیقه شخصی خود برای خرید قسطی گوشی poco f5 یکی از آن سه رنگ را می‌توانید انتخاب نمایید. برای راحتی هرچه بیشتر حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی poco f5 بر روی لبه کناری آن قرار گرفته است. 

نقاط قوت گوشی شیائومی poco f5

یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی poco f5 رم 12 آن می‌باشد، که با توجه به قیمت آن گوشی شیائومی poco f5 از رم قوی پشتیبانی می‌کند. اگر هنوز برای خرید اقساطی گوشی poco f5 دو به شک هستید، مطمئنا بعد از تست دوربین آن این شک برطرف خواهد شد. در گوشی poco f5 سه ماژول دوربین به کار رفته است. دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل است که دارای فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص چهره و لرزشگیر اپتیکال می‌باشد. دوربین فوق عریض آن 8 مگاپیکسل و دوربین سوم آن از نوع ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین فیلم برداری گوشی poco f5 با کیفیت 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌کند و مجهز به لرزشگیر الکترونیکی نیز می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی poco f5 توسط قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی poco f5 توسط قسطی کلاب امکان پذیر است. قسطی کلاب شرایط خارق العاده‌ای برای خرید اقساطی کالای دیجیتال در نظر گرفته است. کافی است برای خرید اقساطی درخواست خود را ثبت کنید و پس از اعتبار سنجی، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. قسطی کلاب با فروش قسطی لوازم خانگی و کالای دیجیتال یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش کالاهای قسطی به شمار می‌آید. فروشگاه قسطی کلاب هم امکان خرید نقدی و هم امکان خرید قسطی گوشی پوکو f5 را برای مشتریان خود فراهم آورده است. که شما با توجه به بودجه خود امکان پرداخت به این دو روش را دارید. برای کسب اطلاع از شرایط ویژه فروش قسطی گوشی poco f5 نیز می‌توانید به قسمت شرایط قسطی در وب سایت مراجعه نمایید. برای کسب اطلاع از قیمت گوشی poco f5 نیز کافی است به قسمت کالاهای دیجیتال در وب سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي POCO X4 PRO

خرید اقساطي POCO X4 PRO
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی که خرید آن همیشه توصیه می‌شود، مدل پوکو ایکس 4 پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی POCO X4 PRO به...

خرید اقساطی گوشی M23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی M23 سامسونگ
گوشی‌های برند سامسونگ با طراحی متنوع نبض بازار را در دست دارند. برای خرید اقساطی گوشی M23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...