خرید اقساطی می بند 6

تاریخ انتشار:
1403/2/10 23:51:51

اگر علاقه‌مند به برند شیائومی هستید و تمایل دارید یک ساعت هوشمند استثنایی را داشته باشید، به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید اقساطی می بند 6 را انجام دهید. 


خرید اقساطی می بند 6


معرفی می بند 6 شیائومی

می بند 6 یکی از جدیدترین دستبندهای هوشمند طراحی شده توسط کمپانی شیائومی است. امروزه بسیاری از افراد خرید قسطی می بند 6 را برای تهیه این محصول انتخاب می‌کنند. سلامتی یکی از مهمترین موارد موجود در زندگی هر فرد بوده که هرکس تلاش می‌کند تا به نحوی به آن دست یابد. به همین علت شمار زیادی از افراد بخشی از زمان خود را به انجام ورزش اختصاص می‌دهند. 

این موضوع سبب شده تا استفاده از ابزارهای اندازه گیری میزان کالری مصرف شده به امری لازم تبدیل شود. زیرا با کمک این گونه تجهیزات به سادگی می‌توان میزان کالری استفاده شده را اندازه گیری نمود؛ این امر تاثیر زیادی در تناسب اندام خواهد داشت. 

دستبند هوشمند یکی از تجهیزاتی بوده که اخیرا مورد توجه عموم قرار گرفته است. ساعت هوشمند امکاناتی نظیر اندازه گیری میزان کالری را در اختیار فرد قرار خواهد داد. به تازگی کمپانی شیائومی جدیدترین ساعت هوشمند خود را تحت عنوان می بند 6 ارائه داده است. این دستبند هوشمند از امکانات قابل توجهی نظیر محاسبه مسافت پیموده شده، شمارش گام ها، کالری مصرف شده برخوردار می‌باشد. 

به همین منظور با خرید اقساطی می بند 6 امکان استفاده از قابلیت‌های این دستبند هوشمند وجود خواهد داشت، همچنین با خرید قسطی می بند 6 تمام هزینه‌های آن در چندین قسط پرداخت می‌شود. 

ویژگی های می بند 6 شیائومی

شیائومی یکی از کمپانی‌های طراحی و تولید کالای دیجیتال بوده که محصولات خود را با جدیدترین امکانات روز دنیا ارائه می‌دهد. می بند 6 جزو آن دسته از محصولات شیائومی می‌باشد که از همان روز نخست عرضه، توجه بسیاری را به سمت خود جلب نمود.

شرکت شیائومی این دستبند هوشمند را در ابعاد 12.7 × 18.6 × 47.4 میلی‌متر طراحی کرده است. همچنین بند استفاده شده در این دستبند از جنس سیلیکون بوده که هنگام تماس با پوست دست هیچ گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. نمایشگر این دستبند از نوع AMOLED با ابعاد 1.56 اینچ می‌باشد که رزولوشن 152 × 486 پیکسل را ارائه می‌دهد. 

شیائومی برای طراحی می بند 6 از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده کرده که این سیستم عامل سازگار با سیستم عامل‌های اندروید و ios است. می بند 6 دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 125 میلی آمپر ساعت بوده که زمان شارژ آن در حالت استند بای حدود 14 روز می‌باشد. علاوه بر آن، می بند 6 دارای حسگرهای ضربان قلب PPG، حسگر محاسبه سطح اکسیژن خون، فشار سنج، شتاب سنج و ژیروسکوپ سه محوره است. 

این مچ بند هوشمند در سه رنگ مشکی، زرد، نارنجی، سبز، سفید و آبی در بازار موجود می‌باشد. بدون شک تهیه می بند 6 شیائومی بخش عمده‌ای از نیازهای افراد را برطرف خواهد کرد. 

شرایط خرید اقساطی می بند 6

با این اوصاف تهیه این ساعت هوشمند گزینه مناسبی برای کسانی بوده که به فکر سلامتی خود هستند خرید قسطی می بند 6 یکی از ساده‌ترین راه‌های ممکن برای تهیه این دستبند هوشمند است. زیرا با خرید قسطی تهیه این مچ بند برای هر کس امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر آن خرید قسطی امکان ذخیره سازی بخشی از هزینه خرید را میسر می‌کند.

به همین منظور شما می‌توانید برای خرید اقساطی می بند 6 به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. برای آگاهی بیشتر لازم است بدانید قسطی کلاب یک فروشگاه فعال در زمینه فروش قسطی ساعت هوشمند شیائومی است. 

این فروشگاه شرایط مناسبی را برای اقساطی در نظر گرفته است. همچنین امکان خرید نقدی از فروشگاه قسطی کلاب وجود خواهد داشت، بنابراین برای خرید نقدی یا اقساطی می بند 6 تنها کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ

خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ
یکی از محصولات جدید و پرفروش سامسونگ گلکسی بوک است. برای خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

فروش قسطی هدفون اپل

فروش قسطی هدفون اپل
اپل یکی از با کیفیت ترین و در عین حال گران ترین برندهای موجود در جهان است که همواره محصولات آن طرفداران زیادی داشته است. برای مشاهده و خرید...