خرید قسطی گوشی iphone 13

تاریخ انتشار:
1403/2/23 10:00:16

یکی از جذاب‌ترین محصول اپل بی شک تلفن‌های همراه آن است. برای خرید قسطی گوشی iphone 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی iphone 13


بررسی جذاب گوشی آیفون 13

مزایای آیفون 13 چیست؟ چه تفاوتی میان آیفون 13 و مدل‌های قبل آن وجود دارد؟ مزایای دوربین آیفون 13 به چه صورت است؟ حافظه داخلی و رم این گوشی چقدر است؟ آیا آیفون 13 توانایی پروموشن دارد؟ در این متن شرایط و نحوه خرید قسطی گوشی iphone 13 را بررسی می‌نماییم و همچنین به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کالای دیجیتال می‌پردازیم تا انتهای متن ما را همراهی نمایید. امروزه کالای دیجیتال به عنوان اصلی ترین ابزار زندگی تاثیر فراوانی در زندگی انسان دارد. کالای دیجیتال به ما این امکان را می‌دهد که با اطراف خود ارتباط برقرار کنیم. کالای دیجیتال شرکت اپل همواره از پرمخاطب ترین محصول بازار محسوب می‌شود. 

آیفون 13 از جدیدترین محصولات شرکت اپل که توجه های زیادی را به خود جلب کرده است. شرکت اپل در این رونمایی بیشتر تمرکز خود را حول محور قابلیت‌های این سری از محصولات خود گذاشته است و از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با سری 12 ندارد. این گوشی جز پرطرفدارترین کالای دیجیتال این شرکت می‌باشد. 

با وجود اینکه آیفون 13 از لحاظ طراحی تفاوت چندانی نداشته اما بی انصافی است اگر تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری آن را نادیده بگیریم. نمایشگر فوق‌العاده، باتری قوی، رزولوشن بالا، قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و مجهز بودن به جدیدترین تراشه‌های شرکت اپل A15 bionic از نقاط قوت این گوشی فوق‌العاده است. از سری قابلیت‌های تقویت شده در آیفون 13 می‌توان به ظرفیت بیشتر باتری، دوربین پیشرفته و کاهش اندازه ناچ گوشی اشاره کرد. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی زیبا و خوش دست بودن گوشی 

طراحی این کالای دیجیتال شامل کناره‌های صاف گوشی، فریم آلومینیومی و پشت شیشه‌ای است و اندازه آن شامل 146/7 در 71/5 میلی‌متر می‌باشد.
همانطور که گفته شد آیفون 13 از لحاظ طراحی شامل تغییرات فراوانی نشده است و از طراحی سری قبلی استفاده کرده اما یکسری تغییرات جزئی مانند جابه‌جایی لنزها نیز در این سری از گوشی‌های آیفون به چشم می‌خورد. 

صفحه نمایش

صفحه نمایش‌ کالای دیجیتال از همواره از مهمترین موضوعات خرید کالای دیجیتال بوده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی super Retina XDR OLED می‌باشد. شایان ذکر است که کیفیت رنگ‌های نمایشگر این گوشی به شدت قوی می‌باشد و پیشرفت فوق‌العاده‌ای نسبت به سری گذشته دارد. شاید پر ریسک‌ترین کاری که شرکت اپل در این سری انجام داده کوچک کردن ناچ گوشی باشد که با موفقیت نیز انجام شده‌ است. با خرید قسطی گوشی iphone 13 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

باتری

از مهم‌ترین پیشرفت‌های این گوشی به نسبت آیفون 12، باتری فوق‌العاده آن است که از ظرفیت بالایی برخوردار است. ظرفیت 3240 میلی آمپری آن باعث استقبال فراوان نسبت به این گوشی شده است. شارژدهی آیفون 13 نسبت به سری گذشته با 20 درصد بهبود عملکرد همراه است. همچنین این گوشی از تکنولوژی‌های مگ سیف و شارژ مغناطیسی 7.5 حمایت می‌کند. 

دوربین

آیفون 13 از دو سنسور واید 12 مگاپیکسلی استفاده کرده‌ است که می‌توان به کمک آن از حالت اتو فوکوس نیز در عکاسی استفاده کرد. دوربین جلوی این گوشی نیز شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای آیفون 13 چیست؟ 

دارای سخت‌افزار داخلی قوی
بهبود و پیشرفت عمر باتری
نمایشگر فوق‌العاده
عملکرد بالا در دوربین شب و روز
دارای پنل OLED 

خرید قسطی گوشی iphone 13

خرید اقساطی گوشی iphone 13 یک راه عالی برای دریافت جدیدترین کالاهای دیجیتال بدون نیاز به پرداخت هزینه کامل است. با خرید قسطی گوشی آیفون 13، می‌توانید هزینه کالای دیجیتال را به پرداخت‌های کوچکتر در یک دوره زمانی تقسیم کنید. خرید قسطی گوشی آیفون 13 در ایران به علت نوسانات اقتصادی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

خرید قسطی گوشی آیفون 13 باعث می‌شود که بودجه و مدیریت امور مالی برای شما آسان‌تر شود. سایت قسطی کلاب در فروش قسطی محصولات دیجیتال از اعتبار بالایی برخوردار است بنابر‌این شما عزیزان می‌توانید به صورت نقدی و اقساطی محصولات مورد نظر خود را از جمله خرید قسطی گوشی آیفون 13 را از سایت قسطی کلاب تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی ایفون 14

خرید قسطي گوشی ایفون 14
گوشی آیفون 14 محصول جدید شرکت اپل در سال 2023 می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی ایفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید نقدی ساعت هوشمند هوآوی

خرید نقدی ساعت هوشمند هوآوی
شرکت هوآوی ساعت‌های هوشمند را در مدل‌های مختلف اسپرت، کلاسیک، اکتیو و الگانت تولید کرده است. در فروش ساعت هوشمند نکته بسیار مهم در نظر...