خرید اقساطی آیفون 15

تاریخ انتشار:
1403/2/31 02:48:33

جدیدترین گوشی اپل با کارایی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید اقساطی آیفون 15 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیفون 15


اپل؛ محبوب ترین کمپانی تولیدکننده کالای دیجیتال!

کمپانی اپل سال‌ها است که به عنوان بهترین و بزرگترین کمپانی تولید انواع محصولات دیجیتال شناخته می‌شود. احتمالا با سری گوشی‌های تولیدی این شرکت که با نام آیفون به بازار عرضه می‌شوند آشنایی دارید. موبایل‌های آیفون برند اپل برای نخستین بار در سال 2007 توسط استیو جابز فقید معرفی شد. شاید جابز نیز حین معرفی این گوشی فکر نمی‌کرد که پس از مرگ او، موبایل آیفون شرکت اپل به عنوان یکی از محبوب‌ترین موبایل‌های هوشمند در سراسر جهان شناخته شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا با بررسی و معرفی ویژگی‌های جدیدترین محصول این کمپانی یعنی آیفون 15 در خدمت شما عزیزان باشیم. پس در ادامه این سری از مقالات راهنمای خرید قسطی آیفون 15 همراه ما باشید. 

طراحی گوشی آیفون 15

آیفون 15 در چهار سری مختلف معمولی، پرو، مکس و همچنین پرو مکس در تاریخ 21 شهریور 1402 معرفی شد. در مقایسه‌ای کلی، سری 15 این گوشی‌ها برتری‌های زیادی نسبت به سری 14 دارند. همانطور که می‌دانید نسخه‌های مکس این گوشی در اندازه‌ای بزرگتر به همراه باتری قدرتمندتر به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. تفاوت این دو نسخه در کم شدن گوشه‌های کناری آن می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 15 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از طرفی دیگر اما طراحی نسخه های پرو و پرو مکس نیز تغییرات زیادی داشته اند. نخستین تغییر این مدل از گوشی ها فریم کناری آنها بود. در این سری از گوشی های آیفون، فریم کناری از تیتانیوم گرید 5 میباشد. در نسخه های قدیمی تر آیفون اما از فولاد ضد زنگ به منظور طراحی این قسمت استفاده میشد. تیتانیوم در مقایسه با فولاد از وزن کمتر و همچنین مقاومت بالاتری برخوردار است.

بسیاری از افرادی که قصد خرید قسطی آیفون 15 را دارند، در مورد نوع کارکرد دکمه Action button سوال داشتند. این دکمه به عنوان جایگزین دکمه بیصدا کردن به شمار می‌رود. تفاوت این دکمه با دکمه بیصدا کردن، توانایی شخصی سازی عملکرد آن است. این دکمه کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از این دکمه وارد دوربین گوشی شوند. همچنین شما می‌توانید با فشردن این دکمه در کنار گوشی خود وارد هر برنامه‌ای که مورد نظرتان است شوید و یا حتی چراغ قوه گوشی خود را روشن کنید! 

تراشه آیفون 15

بی‌شک یکی از نقاط قوت گوشی‌های آیفون 15 تراشه مورد استفاده در آنها است. کمپانی اپل در گوشی‌های نسخه پرو و پرو مکس خود از تراشه A17 Pro استفاده می‌کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تراشه A17 Pro به عنوان نخستین تراشه‌ای در دنیا است که از معماری 3 نانومتری استفاده می‌کند. همین عامل نیز سبب شده است تا قدرت و سرعت آن بسیار بالا باشد. این پردازنده دارای 6 هسته مرکزی و 2 هسته قدرتمند با فرکانس 3.78 گیگاهرتزی می‌باشد. ضمن اینکه این تراشه دارای یک پردازنده گرافیکی 6 هسته‌ای نیز است. برای خرید اقساطی آیفون 15 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طبق ادعای کمپانی اپل در مقالات راهنمای خرید نقدی آیفون 15 پرو، به عنوان یک کنسول بازی قابل حمل به شمار می‌رود. این گوشی به لطف استفاده از تراشه مذکور قابلیت اجرای بازی‌هایی مانند  Resident Evil 4 Remake و assassin’s creed mirage را دارید. نکته قابل توجه اما این است که گرافیک بازی‌ها مانند نسخه‌های کنسول بوده و با نرخ فریم 60 روی آیفون 15 پرو قابل اجرا می‌باشد. 

خرید قسطی آیفون 15 از قسطی کلاب!

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده در قسمت بالا، نسخه‌های مختلف گوشی‌های آیفون 15 به عنوان یکی از گوشی‌های قدرتمند موجود در دنیا به حساب می‌آیند. اما شاید تمام افراد قادر نباشند تا این موبایل را به صورت نقدی و یکجا خریداری کنند. به همین سبب نیز قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشی آیفون 15 را برای شما دوستان فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما از شرایط خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال آگاهی پیدا کنید. برای این منظور تنها کافی است تا پس از ورود به سایت قسطی کلاب وارد صفحات فروش قسطی شوید. با خرید اقساطی آیفون 15 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا
ای دیتا یک شرکت معتبر در زمینه‌ی طراحی و ساخت وسایل دیجیتالی است. به غیر از هارد اکسترنال این شرکت وسایل دیجیتال ...

خرید اقساطی A33 سامسونگ

خرید اقساطی A33 سامسونگ
اگر قصد خرید یک گوشی میان رده و استثنایی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی A33 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای...