خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/26 10:07:31

اگر شما هم جز علاقه مندان به محصولات شرکت اپل هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب


آیفون 13 پرومکس

آیفون 13 پرومکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل می‌باشد که با طراحی ویژه و امکانات فوق العاده، تبدیل به یک گوشی کاربردی گردیده است. در سراسر دنیا این گوشی هوشمند به عنوان بهترین و با کیفیت‌ترین گوشی از لحاظ سخت افزار و نرم افزاری به شمار می‌رود. انتخاب گوشی مناسب و کاربردی تبدیل به کاری دشوار گردیده است. افراد زیادی با مطالعه دقیق مشخصات گوشی‌های مورد نظر خود تلاش می‌کنند تا محصولی را انتخاب و خرید کنند که با آن احساس خوبی داشته باشند. گوشی‌های آیفون از قیمت‌های نسبتا بالایی برخوردار هستند و افراد کمی می‌توانند آنها را به صورت نقدی خرید کنند. 

در این شرایط خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس می‌تواند بسیار کارگشا باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با خرید قسطی آیفون 13 پرومکس آشنا سازیم. 

مشخصات آیفون 13 پرومکس

امروزه به دلیل تقاضای بالا فروشگاه‌های کالای دیجیتال تلاش می‌کنند تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه دهند. این محصولات از برندهای مطرحی می‌باشد که اکثر مردم یا از آنها استفاده می‌کنند یا از کیفیت آنها زیاد شنیده‌اند. آیفون 13 پرومکس با داشتن شاخصه‌های بسیار مثبت تبدیل به یک محصول پر فروش و محبوب شده است. از ویژگی‌های کاربردی این محصول می‌توان به کیفیت بالای دوربین آن اشاره داشت. 

دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل می‌باشد که قابلیت فوکوس خودکار و لرزش گیر اپتیکال دارد. دوربین اولترا واید آن نیز 12 مگاپیکسل و قابلیت پوشش 120 درجه را دارد. دوربین‌های این مدل از نمونه‌های قبلی قوی‌تر و با کیفیت‌تر می‌باشد. این گوشی به دلیل ارتقای باتری و دوربین حدود 0.3 میلیمتر قطورتر گردیده است و وزن آن نیز حدود 240 گرم می‌باشد که نسبت به نمونه قبلی 12 گرم سنگین‌تر می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های منحصر به فرد

جنس پشت و جلو گوشی شیشه سرامیک شیلد می‌باشد و فریم آن فلزی و از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. جنس بدنه این گوشی به گونه‌ای است که اثر لک و چربی بر روی آن نخواهد ماند. گوشی آیفون 13 پرومکس در 4 رنگ خاکستری، سبز، آبی، طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه گردیده است. با خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سیستم عامل این گوشی همانند سایر مدل‌های آیفون ios می‌باشد که یکی از قوی‌ترین سیستم عامل‌های موجود می‌باشد. این گوشی با حافظه داخلی 128، 256، 512 و یک ترابایتی طراحی گردیده است. از دیگر فاکتورهای قابل توجه در این مدل از تلفن‌های هوشمند می‌توان به خاصیت ضد آب بودن آنها اشاره داشت. این گوشی در عمق 6 متری تا مدت زمان 30 دقیقه می‌تواند دوام داشته باشد. 

خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

جهت خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس می‌توانید از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبری که اقدام به فروش کالای دیجیتال می‌کنند استفاده کنید. در این سایت‌ها و فروشگاه‌ها فروش قسطی با شرایط بسیار عالی می‌باشد که می‌توانید از آنها در جهت رفع نیازهای خود استفاده کنید. سایت قسطی کلاب نیز یکی از سایت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. این سایت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود تلاش دارد تا به اقتصاد خانواده‌ها کمک کند. در این سایت محصولات و کالاها به صورت اقساطی به فروش می‌رسند که می‌توانید بدون پیش پرداخت و حتی ضامن خرید کنید.

اقساط موجود در این سایت 3 الی 12 ماهه می‌باشد و کمترین میزان سود در نظر گرفته شده است. با خرید اقساطی از این سایت می‌توانید هزینه‌های خود را به صورت ویژه مدیریت نمایید. در این سایت علاوه بر خرید اقساطی می‌توانید از ضمانت کالاها نیز اطمینان حاصل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون وی مودا

خرید قسطی هدفون وی مودا
هدفون های وی مودا امروزه توانسته اند در رقابت با برند های معتبر جهانی سهم بزرگی از بازار مشتریان را به خود اختصاص دهند که در این میان خرید قسطی....

خرید اقساطی A51

خرید اقساطی A51
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ بی شک مدل A51 می‌باشد. برای خرید اقساطی A51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...