خرید اقساطی گوشي ایفون 13 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 19:55:23

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشي ایفون 13 پرو دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


خرید اقساطی گوشي ایفون 13 پرو

گوشی آیفون 13 پرو

گوشی آیفون 13 پرو یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل محسوب می‌شود. گوشی آیفون 13 پرو از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد. صفحه نمایش با کیفیت، پردازنده مرکزی قدرتمند، دوربین عکاسی مناسب از جمله ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. همچنین در آخر به نحوه خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو از سایت قسطی کلاب نیز پرداخته می‌شود. 

مشخصات ظاهری آیفون 13 پرو

گوشی آیفون 13 پرو 204 گرم وزن دارد. این کالای دیجیتال از ابعاد 146.7 در 71.5 میلی متری بهره می‌برد. ضخامت آیفون 13 پرو نیز به 7.7 میلی متر می‌رسد. قاب پشتی و جلویی آیفون 13 پرو از جنس شیشه (سرامیک شیلد) می‌باشد. همچنین توجه داشته باشید فریم این گوشی، از جنس استیل (فولاد ضد زنگ) است. همچنین این گوشی در 4 رنگ مختلف به بازار عرضه می‌شود که عبارتند از: خاکستری، طلایی، نقره‌ای و آبی.

سخت افزار و نرم افزار این کالای دیجیتال

آیفون 13 پرو از سیستم عامل انحصاری شرکت اپل، یعنی ios 15 بهره می‌برد. کار کردن با رابط کاربری ios بسیار ساده و مطلوب می‌باشد. تراشه موجود در گوشی آیفون 13 پرو از نوع اپل بایونیک A15 می‌باشد. پردازنده 6 هسته‌ای آیفون 13 پرو بسیار قدرتمند است. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی که از نوع اپل جی پی یو (Apple GPU) می‌باشد؛ می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. برای خرید اقساطی گوشي ایفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

صفحه نمایش 6.1 اینچی این کالای دیجیتال از نوع super Retina XDR OLED می‌باشد. صفحه نمایش گوشی هوشمند آیفون 13 پرو، بسیار خوب و با کیفیت است. رزولوشن این نمایشگر 1170 در 2532 پیکسل است (تراکم پیکسلی 457). همچنین حاشیه‌های موجود در گوشی بسیار کم هستند (نسبت نمایشگر به بدنه، در گوشی آیفون 13 پرو به 87.1 درصد می‌رسد). این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی، قابلیت HDR10 و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. روشنایی صفحه نمایش بکار رفته در گوشی آیفون 13 پرو، در حالت معمولی 1000 نیت و در حالت حداکثری، 1200 نیت اندازه گیری شده است. با خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

بررسی دوربین‌های گوشی آیفون 13 پرو

پکیج دوربین این کالای دیجیتال، از سه لنز اصلی تشکیل شده است. کیفیت لنز اصلی 12 مگاپیکسل است و قطر این لنز نیز 26 میلی متر اندازه گیری شده است. در کنار این دوربین، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. لنز اولترا واید این گوشی 120 درجه از محیط پیرامون را پوشش می‌دهد و مجهز به فوکوس اتوماتیک نیز می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي ایفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین تله فوتو نیز 12 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند زوم اپتیکال 3 برابری را نیز در اختیار کاربر قرار دهد. دوربین سلفی آیفون 13 پرو نیز از یک لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ضریب اِف تعریف شده برای این لنز 2.2 است. همچنین این لنز 23 میلی متری از قابلیت تشخیص عمق و بیومتریک نیز پشتیبانی می‌کند.

باتری آیفون 13 پرو

ظرفیت باتری این کالای دیجیتال 3095 میلی آمپر است. همچنین این باتری از نوع لیتیوم یونی می‌باشد. توجه داشته باشید که این گوشی از قابلیت شارژ سریع 20 واتی (و همچنین شارژ بی سیم 15 واتی) نیز پشتیبانی می‌کند. درگاه شارژ این گوشی نیز از نوع Lightning USB 2.0 می‌باشد. 

نحوه خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو

برای خرید اقساطی گوشي ایفون 13 پرو باید وارد سایت قسطی کلاب شوید. این سایت در زمینه فروش قسطی اجناس و کالاهای دیجیتال فعالیت دارد. بعد از ورود به سایت، برای خود حساب کاربری تشکیل دهید و مراحل اعتبار سنجی را تکمیل کنید. سپس وارد فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شوید و کالای مدنظر خود را خریداری کنید. پس از خرید کالا مورد نظر، منتظر دریافت پیامک (پیامکی که حاوی لینک پرداخت اقساط می‌باشد) باشید. همچنین توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی، می‌تواند کالای مدنظر خود را به صورت نقدی نیز خریداری فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند شیائومی

 خرید ساعت هوشمند شیائومی
با پیشرفت تکنولوژی ساعت های هوشمند زیادی به بازار عرضه شدند که یکی از بهترین آن ها، ساعت هوشمند شیائومی است. شما می توانید......................

خرید اقساطی گوشی a11 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a11 سامسونگ
برند سامسونگ برای هر رده سنی و حتی هر رنج قیمتی تلفن همراه تولید کرده است. یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدا a11 می‌باشد...