خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/6 16:24:51

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک


گوشی آیفون 13 پرومکس 

آیا قصد تعویض گوشی همراه تان را دارید اما بودجه کافی برای این کار را ندارید؟ آیا تمایل دارید در این شرایط بد اقتصادی و تورم روز افزون قیمت کالاهای خارجی، به راحتی خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس را تجربه نمایید؟ اگر خواندن این جملات لبخند رضایت را بر روی لب‌هایتان نشانده است، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای متن همراه ما بمانید. ما در ادامه ضمن بررسی گوشی قدرتمند آیفون 13 پرومکس، شرایط خرید اقساطی این محصول را نیز برای شما بیان خواهیم نمود.  

مطمئنا اولین چیزی که زمان خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس شما را به چالش می‌کشاند، قیمت گوشی و مشخصات و قابلیت‌های آن می‌باشد. این گوشی هوشمند فوق العاده در در 14 سپتامبر سال 2021 رونمایی شد و از 24 سپتامبر برای خرید و فروش در دسترس عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل 12 پرومکس، شاید در نگاه اول تشابه زیادی داشته باشد. اما یکی سری ویژگی‌های خاص موجود در این مدل گوشی باعث شد خیلی زود بازار پر رقابتی را برای خرید به خود اختصاص دهد. از جمله مشخصات این گوشی زیبا در یک نگاه کلی عبارتند از:

-ابعاد صفحه نمایش این کالای دیجیتال 6.7 اینچ با رزولوشن 1284×2778 پیکسل و نوع نمایشگر Super Retina XDR OLED می‌باشد.

-ابعاد کلی گوشی نیز برابر  160.8 در 78.1 در 7.7 میلیمتر با وزنی حدود 240 گرم است.

-بدنه جلو و پشت گوشی آیفون 13 پرومکس نیز از جنس شیشه سرامیک شیلد با کیفیت بالا می‌باشد. همچنین جنس فریم آن نیز از بهترین فلز فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

-زمان خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با رنگبندی جذابی روبرو خواهید شد که مطمئنا انتخاب را برایتان سخت‌تر خواهد کرد. آیفون 13 پرومکس در رنگبندی جذاب خاکستری، سبز، طلایی، آبی و نقره‌ای ارائه شده است. 

رنگ بندی آیفون 13 پرومکس 

بررسی دوربین این گوشی هوشمند نیز جای هیچ شکی را برای خرید باقی نگذاشته است. دوربین پشت گوشی آیفون 13 پرومکس دارای مشخصات 12 مگاپیکسل واید و استاندارد، لنز اولترا واید 13 میلیمتری، لنز تله ‌فوتو 77 میلیمتری و تشخیص عمق با حسگر TOF 3D LiDAR می‌باشد. همچنین حداکثر رزولوشن فیلمبرداری آن نیز 4K است که یک تفاوت بزرگ با نسل قبلی خود دارد. 

در 13 پرومکس ما شاهد وجود حالت فیلمبرداری سینماتیکی هستیم. این قابلیت جذاب فیلمبرداری به شما امکان این را می‌دهد که با خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس ویدیوهایی متفاوت و حرفه‌ای بسازید. دوربین سلفی این کالای دیجیتالی هوشمند و باکیفیت نیز 12 مگاپیکسل می‌باشد که با یک لنز 23 میلیمتری اولترا واید و قابلیت فیلمبرداری با حداکثر رزولوشن 4K می‌تواند خالق لحظه‌های ناب و جذابی برای شما باشد. 

دوربین آیفون 13 پرومکس

از نظر حافظه داخلی و رم نیز آیفون 13 پرومکس با ترکیب‌های فوق العاده زیر به بازار فروش عرضه گردید. این ترکیب حافظه و رم دست خریدار را در زمان انتخاب کاملا آزاد کرده است تا با توجه به نیازش یک مدل را انتخاب نماید:

•128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت
•256 گیگابایت با رم 6 گیگابایت
•512 گیگابایت با رم 6 گیگابایت
•1 ترابایت با رم 6 گیگابایت

مدل تراشه آیفون 13 پرومکس نیز از نوع Apple A15 Bionic با فرآیند ساخت 5 نانومتر و پردازنده گرافیکی Apple GPU و تعداد 6 هسته طراحی شده است. 

بهترین راه برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس

تا به اینجای متن شما را با یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار آشنا کردیم. حال نوبت به بررسی شرایط خرید اقساطی آن می‌رسد. مطمئنا با توجه به امکاناتی که عنوان شد قیمت بالایی نیز در انتظار خرید این گوشی هوشمند می‌باشد و با توجه به نوسانات ارزی نیز هر روز شاهد تغییر قیمت آن هستیم. بنابراین امکان خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس یک گزینه عالی محسوب می‌شود. 

سایت قسطی کلاب با ایجاد بهترین شرایط فروش قسطی، برای افرادی که توانایی خرید نقدی ندارند فرصتی را فراهم نموده است که، بدون دغدغه از توانایی مالی، از امکانات بی‌نظیر این گوشی هوشمند لذت ببرند. کافی است یکی از شرایط خرید اقساطی را در سایت انتخاب نموده و کالای مورد نظرتان را در کمترین زمان تحویل بگیرید. با قسطی کلاب دیگر نیازی نیست نگران موجودی حساب بانکی تان باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو

خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو
برای خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو با شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی گوشی iphone 13

خرید اقساطی گوشی iphone 13
همان طور که می‌دانید جذاب‌ترین گوشی اپل مدل آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای....