خرید اقساطي گوشی s23 fe چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 21:38:24

این روزها تلفن همراه به یکی از کالاهای اساسی در زندگی روزمره تبدیل شده است؛ به‌طوری که در دست هر شخصی با هر سلیقه‌ای یک گوشی تلفن هوشمند دیده می‌شود. شما به‌عنوان یک کاربر گوشی، از گوشیتان چه انتظاراتی دارید؟ برای خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی s23 fe چکی


معرفی گوشی s23 fe 

دوست دارید تلفنی که خریداری می‌کنید، چه قابلیت‌هایی داشته باشد؟ شرکت سامسونگ با تولید و عرضه گوشی s23 fe، سعی کرده است تا حدودی نیازهای مشتریان خود را برآورده سازد. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های گوشی s23 fe را برشماریم و شما بزرگواران را با شرایط خرید اقساطي گوشی s23 fe آشنا کنیم. 

چهارم اکتبر 2023 بود که کمپانی سامسونگ با معرفی گوشی s23 fe، انتخاب جدیدی را در اختیار خریداران گذاشت. این کالای دیجیتال از تاریخ 5 اکتبر 2023 در بازار عرضه شد. این گوشی در سری Fan Edition که به‌اختصار fe می‌نامیم قرار می‌گیرد که در کنار قیمت مناسب آن، ویژگی‌هایش تا حدودی مشابه گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ است. 

طراحی ظاهری گوشی s23 fe؛ ظاهری زیبا در دستان شما

وقتی گوشی s23 fe را در دستانتان می‌گیرید، صفحه‌نمایش 6.4 اینچی را می‌بینید که یک گوریلاگلس 5 روی آن قرار گرفته و از خط‌وخش صفحه نمایشگر شما تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. همچنین یک دوربین سلفی در قسمت وسط آن قرار دارد. با خرید قسطي گوشی s23 fe از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

وقتی گوشی را برگردانید، قسمت پشتی گوشی s23 fe جنس شیشه دارد که برای حفاظت از آن، گوریلاگلس 5 بر روی آن قرار گرفته است. در نمای کلی، ظاهری مات داشته و خیلی لکه و کثیفی روی آن دیده نمی‌شود. سه لنز دوربین به‌صورت عمودی و در گوشه چپ تلفن همراه شما قرار گرفته‌اند که برای جلوه بیشتر آن، یک فریم آلومینیومی دور لنزها را پوشانده است. کنار دوربین‌ها، یک فلش LED جا خوش کرده است.

وقتی گوشی s23 fe را بچرخانید در سمت راست آن دکمه‌های پاور و کم‌وزیاد صدا قرار دارد. در قسمت بالای گوشی میکروفون و درگاه سیم‌کارت وجود دارد که ظرفیت دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان را دارد. در قسمت پایینی گوشی، میکروفون، اسپیکر اصلی و پورت type c قرار گرفته است. لبه‌های گوشی s23 fe اندکی تیز است. 

کیفیت نمایشگر گوشی s23 fe

برای گوشی s23 fe از پنل 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X استفاده شده است. رزولوشن +FHD و رفرش ریت 120 هرتزی دارد. نتیجه این ویژگی‌ها، ارائه تصاویر خوب و جذاب است که رنگ‌ها علی‌الخصوص رنگ مشکی، عمق مناسب و زیادی دارند. همچنین روشنایی نمایشگر به 1450 نیت رسیده که موجب می‌شود در محیط‌های روشن، حین استفاده از گوشی چشمانتان اذیت نشود. برای خرید اقساطي گوشی s23 fe به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی باتری و شارژ گوشی s23 fe

گوشی s23 fe یک باتری ثابت 4500 میلی‌آمپری دارد. برای شارژ کردن آن یک آداپتور 25 واتی تعبیه شده است که داخل جعبه قرار ندارد. در 30 دقیقه، پنجاه‌درصد باتری گوشی شما شارژ می‌شود. به‌طورکلی باتری این گوشی تلفن برای استفاده یک روز معمولی جوابگوست؛ اما چنانچه استفاده‌های سنگین از گوشی همراهتان بکنید، ممکن است در نیمه‌های روز نیاز به شارژ دوباره آن پیدا کنید. 

با گوشی‌های s23 fe، زیبایی در لنز دوربین شما نهفته

گوشی s23 fe در پنل پشتی حاوی سه دوربین 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی است. لنز 50 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی شناخته می‌شود و لنز 12 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید است. یک لنز 10 مگاپیکسلی هم برای دوربین سلفی تعبیه شده است. قابلیت نایت مود این دوربین‌ها باعث شده تا در تاریکی شب و در نور اندک هم بتوانید تصاویری با کیفیت خوب و حداقل نویز را ثبت کنید. همچنین قابلیت فیلم برداری 8K با 24 فریم بر ثانیه و کیفیت 4K با 60 فریم بر ثانیه را با این گوشی دارید. 

بررسی قدرت سخت‌افزاری s23 fe

گوشی s23 fe با تراشه اگزینوس 2200 عرضه می‌شوند که ممکن است در اثر استفاده زیاد و نصب بازی‌های سنگین تا حدودی داغ شود و اندکی عملکرد آن افت پیدا کند که نیاز نیست نگران این مشکل باشید؛ زیرا سامسونگ با به‌کارگیری یک سیستم خنک‌کننده، این مشکل را تا حد زیادی رفع نموده است. در گوشی s23 fe، از پردازنده گرافیکی Xclipse 920 استفاده شده است. همچنین این گوشی در دو نسخه با 8 گیگ رم و حافظه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. برای خرید قسطي گوشی s23 fe به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت روز گوشی s23 fe

قیمت کالاهای دیجیتال هر روز در حال تغییر و آپدیت شدن است. به طور پیش‌فرض باید مبلغی حدود 23 الی 28 میلیون تومان را مدنظر قرار دهید که باتوجه‌به برخی ویژگی‌های مدل مورد نظر شما ممکن است این رقم بالا و پایین شود. برای اطلاع از قیمت روز گوشی s23 fe می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 

خرید اقساطي گوشی s23 fe از قسطی کلاب

تا به اینجا سعی کردیم تا حدودی ویژگی‌های گوشی s23 fe را بررسی نماییم. اگر انتخاب خود را کرده‌اید و دغدغه پرداخت هزینه گوشی را دارید دیگر نگران نباشید؛ وب‌سایت قسطی کلاب شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند با خرید اقساطی کالای دیجیتال، به رفع نیازهای خود بپردازند. اگر شما هم قصد خرید قسطي گوشی s23 fe را دارید همین حالا می‌توانید اقدام کنید. قسطی کلاب ازجمله سایت‌های معتبری است که با فروش قسطی گوشی و سایر کالاها، به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا بدون پرداخت نقدی هزینه‌ها، صاحب کالای دیجیتال بشوند. قسطی کلاب توانسته است با فروش قسطی کالای دیجیتال، رضایت متقاضیان را جلب کند. شما می‌توانید با عضویت در باشگاه مشتریان و خرید قسطی گوشی s23 fe، از مزایای این وب‌سایت بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی تبلت سامسونگ

فروش نقدی تبلت سامسونگ
برند سامسونگ تبلت‌های فوق‌العاده پیشرفته و مدرنی دارد. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید گوشی هوآوی قسطی

خرید گوشی هوآوی قسطی
گوشی هوآوی جز برترین تلفن‌های همراه دنیا است که به سادگی با برندهای قدرتمند دنیا رقابت می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی هوآوی به بخش ...